Forum: Youtube Video's Eftelwesley

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 1 van 13 (258 items)
<< 1·2·3·4·5·6·11·12·13 >>

Hey allemaal,

Sinds een paar maanden heb ik een HD Camera en toen ook een nieuw kanaal op Youtube gemaakt: Youtube.com/EftelwesleyHD.

Met inmiddels 414 abonnees & 159.036 weergaven  wil ik als eerste iedereen alvast bedanken voor alles, maar natuurlijk ga ik gewoon door!

Gisteren heb ik dan een 2e poging gedaan om Klaas Vaak op de Brink te filmen maar het was weer té druk om goed de hele show te filmen en het geluid van Klaas Vaak viel af en toe even weg, dus heb ik van alle video's maar een hele mooie Trailer van de Klaas Vaak weken gemaakt zodat iedereen de sfeer kan proeven!

Veel kijkplezier!

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Ik was al geabboneerd, maar als ik dat niet was had ik het wel gedaan na het zien van deze twee filmpjes. Zeer goed gedaan.

Mag ik je complimenteren met je filmpjes?
Ze zijn echt heel leuk in elkaar gezet. Vooral je begin filmpje op je YouTube kanaal.

Niks is te gek, zonder een bezoek aan de 'Wereld van Wonderen'

Bedankt voor de leuke reacties!

Al een tijdje was ik van plan om een nieuwe Halloweenvideo te maken omdat ik vorig jaar ook een leuke had gemaakt maar niet in HD was en toch nog wat puntjes beter konden (Klik), dus zie hieronder de nieuwe versie!

Veel kijkplezier en graag hoor ik jullie mening!

Offline Daan
Hele sterke video! Zo zie je ze niet vaak, ook niet van jou. Dit is wel een van de kersen op de spreekwoordelijke taart! Heel netjes gedaan!

Ahhhh!

Citaat van: Daan link: /forum/70/23362/748127 op: 30-10-2013 21:44:39

Hele sterke video! Zo zie je ze niet vaak, ook niet van jou. Dit is wel een van de kersen op de spreekwoordelijke taart! Heel netjes gedaan!

Een echte kers op een spreekwoordelijke taart, da's knap!
Maar ik moet je echt gelijk geven!

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Citaat van: Daan link: /forum/70/23362/748127 op: 30-10-2013 21:44:39

Citaat van: Eftellingen link: /forum/70/23362/748129 op: 30-10-2013 21:50:32

Een echte kers op een spreekwoordelijke taart, da's knap!
Maar ik moet je echt gelijk geven!

Dank voor de leuke reacties!

Sfeervideo van de Wonderlijke Winterkoopavond gisteren. :

Sinds dit weekend heeft mijn kanaal meer dan 500 Abonnees! Tijd dus voor een speciale bedankvideo:

Iedereen heel erg bedankt voor het kijken, de leuke reacties, en natuurlijk het Abonneren!

Offline Tjomme
Wil bijna zeggen, dat zijn er nog 500 te weinig, jij bent echt goed bezig man 
Gefeliciteerd!

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Van harte, ga zo door! Geweldig hoe je iedere keer weer die prachtige opnames maakt, dank hiervoor. Ik ben een trouw abonnee en kijker

Omdat ik zelf zo ver weg woon en niet ieder kwartaal naar efteling kan, kijk ik altijd jou filmpjes! Met deze fora en jou kanaal blijf ik helemaal up-to-date. Dankjewel 

''pas wanneer een edel mens met het reine geweten van een pasgeboren kind uw woonstede zal betreden, dan zult gij vrede vinden, in uw huis en in uw hart..''

Citaat van: Tjomme link: /forum/70/23362/751594 op: 24-11-2013 00:52:44

Wil bijna zeggen, dat zijn er nog 500 te weinig, jij bent echt goed bezig man 
Gefeliciteerd!
Citaat van: Hoffelijke Heraut link: /forum/70/23362/751615 op: 24-11-2013 10:13:09

Van harte, ga zo door! Geweldig hoe je iedere keer weer die prachtige opnames maakt, dank hiervoor. Ik ben een trouw abonnee en kijker
Citaat van: superdupereftelinggek link: /forum/70/23362/751682 op: 24-11-2013 18:56:13

Omdat ik zelf zo ver weg woon en niet ieder kwartaal naar efteling kan, kijk ik altijd jou filmpjes! Met deze fora en jou kanaal blijf ik helemaal up-to-date. Dankjewel 

Dank voor de leuke reacties! Het is ook érg leuk om te doen en ik ga zeker door, vooral deze winter staat er weer vanalles op de planning!

Gisteren en vandaag weer voor het eerst dit seizoen in het weekend naar de Winter Efteling geweest (i.v.m. de blockdagen), dus werd het ook tijd voor weer een nieuwe kanaaltrailer! (Met weer een exclusieve intro hihi )

Wat is het toch een bijzondere man, wat een karakter

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Eindelijk is ie af, mijn compilatievideo van de Q-Santarun 2013 in de Winter Efteling!

Ik had weer eens zin om een special te maken en dit keer is het een soort trailer van de Raveleijn show in het donker geworden! Kijk en geniet!

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/70/23362/755859 op: 27-12-2013 15:51:39

Hier de nieuwe versie zonder zwaardgeluiden!

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en reacties zijn uiteraard welkom!

Offline steef9
Leuk Filmpje! alleen die toegevoegde geluidjes vooral bij de zwaarden komt een beetje goedkoop over.. jammer had je beter weg kunnen laten was het een stuk beter geweest!

Wereld Vol Wonderen

Citaat van: steef9 link: /forum/70/23362/755751 op: 26-12-2013 02:03:45

Leuk Filmpje! alleen die toegevoegde geluidjes vooral bij de zwaarden komt een beetje goedkoop over.. jammer had je beter weg kunnen laten was het een stuk beter geweest!

Thnx Met die geluidjes van de zwaarden ben ik het inderdaad mee eens ja, was beetje test hoe t zou uitpakken maar denk dat ik de versie zonder zwaardgeluiden dan ook maar even zal uploaden.

Zijn inderdaad over het algemeen hele mooie filmpjes, Eftelwesley!

Vraagje, Wat voor HD camera gebruik je?
Nog een vraagje , Zou je een keer een filmpje willen maken van de Lichtpuntjes met Fairytales all around you, maar dan niet met Monique  als Sister Joy, maar een andere Sister Joy.
Tot nu toe heb ik alleen nog maar beeld en geluidmateriaal gehoord waarin zij het nummer elke keer zong.
No offense, want ze zingt het werkelijk prachtig, maar ben toch wel benieuwd hoe een ander het zou zingen.
Dus als je dat een keer zou willen doen, heel graag!

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Hier de nieuwe versie zonder zwaardgeluiden!

Reacties uiteraard weer erg welkom

Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/70/23362/755796 op: 27-12-2013 00:20:58

Zijn inderdaad over het algemeen hele mooie filmpjes, Eftelwesley!

Vraagje, Wat voor HD camera gebruik je?
Nog een vraagje , Zou je een keer een filmpje willen maken van de Lichtpuntjes met Fairytales all around you, maar dan niet met Monique als Sister Joy, maar een andere Sister Joy.
Tot nu toe heb ik alleen nog maar beeld en geluidmateriaal gehoord waarin zij het nummer elke keer zong.
No offense, want ze zingt het werkelijk prachtig, maar ben toch wel benieuwd hoe een ander het zou zingen.
Dus als je dat een keer zou willen doen, heel graag!

Thanks! Ik gebruik een Nikon 1 J2. Ik zal het proberen haha, ben al blij als ze het nummer zingen als ik er ben en zal dat nummer elke keer filmen als ik het hoor dus wie weet.

Pagina: 1 van 13 (258 items)
<< 1·2·3·4·5·6·11·12·13 >>