Forum: Grappige Efteling plaatjes

Pagina: 1 van 14 (123 items)
<< 1·2·3·4·5·6·12·13·14 >>
Pagina: 173 van 296 (5915 items)
<< 1·2·3·168·169·170·171·172·173·174·175·176·177·178·294·295·296 >>

Offline Frans
Citaat van: Weavel link: /forum/70/2330/562635 op: 30-05-2011 19:08:23

Mensen, de fun van Karel Willemen belachelijk maken is er nu echt wel van af... als het überhaupt leuk was. Wees dus origineel, en laat meneer Willemen daar buiten!

Je kan ook gewoon de Ironie er van in zien, misschien is het juist wel grappig omdat er zoveel mensen zijn die over hem hebben gezeurd.
Ik vind hem mooi gemaakt, en ook grappig.

Citaat van: Frans link: /forum/70/2330/562690 op: 30-05-2011 21:31:12

Je kan ook gewoon de Ironie er van in zien, misschien is het juist wel grappig omdat er zoveel mensen zijn die over hem hebben gezeurd.
Ik vind hem mooi gemaakt, en ook grappig.

Sluit ik mij bij aan!

Mooi gemaakt en hij is ook grappig vind ik

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Offline dieter
Citaat van: Weavel link: /forum/70/2330/562635 op: 30-05-2011 19:08:23

Mensen, de fun van Karel Willemen belachelijk maken is er nu echt wel van af... als het überhaupt leuk was. Wees dus origineel, en laat meneer Willemen daar buiten!

De woorden karel willemen en belachelijk staan samen in jouw zin niet in de mijne.
Terwijl dit een grapig forum is en dit als GRAPIG bedoeld is en niet om iemand belachelijk te maken.
Dan kan je de meeste fotos als belachelijk beschouwen denk ik.
Ik doe de moeite om jullie aan het lachen te maken.
de meeste zitten uren werk in.

Het hele forum door wordt er inderdaad gezeurd over willemen zijn creaties.

Als jij dit dan als iemand belachelijk maken beschouwd zegt dat meer over jouw dan over mij.

als me dit een ban opleverd
het zij zo

Offline Carlo
Nee, geen ban. Maar wees wel een beetje lief voor elkaar, en zie de humor van bepaalde zaken in.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline dieter
Maar ik laat me niet afschilderen als iemand die anderen belachelijk maakt.

en inderdaad  zie ergens de humor van in ook al is het niet bepaald jouw  keuze van humor

Ik heb heel de discussie rond Karel Willemen gemist; dus zag niet op de foto wie het was.
Maar anyway, ik vind het wel een grappig concept. Iemand (al dan niet random gekozen) die het gehele park op zijn kop zet met het toverstafje uit de enquête 

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Dan van mijn kant een vervolg (meteen om de sfeer hopelijk te verbeteren):
(hij is slecht geshopt omdat het hoofd van pardoes zo moeilijk op een normaal lichaam past)

Niemand bij de Efteling had kunnen bedenken dat toen ze de staf eenmaal aan de raad gaven de eigenaar zo een kort lontje had.

Offline Weavel
Citaat van: dieter link: /forum/70/2330/562697 op: 30-05-2011 21:44:09

De woorden karel willemen en belachelijk staan samen in jouw zin niet in de mijne.
Terwijl dit een grapig forum is en dit als GRAPIG bedoeld is en niet om iemand belachelijk te maken.
Dan kan je de meeste fotos als belachelijk beschouwen denk ik.
Ik doe de moeite om jullie aan het lachen te maken.
de meeste zitten uren werk in.

Het hele forum door wordt er inderdaad gezeurd over willemen zijn creaties.

Als jij dit dan als iemand belachelijk maken beschouwd zegt dat meer over jouw dan over mij.

als me dit een ban opleverd
het zij zo

Alle grammaticale fouten ten spijt toch even mijn reactie en daar laat ik het dan bij:

Alle respect voor wat je probeert te doen hoor, en dat respect naar alle posters van plaatjes... maar grappen kun je ook zonder aanzien des persoons maken. De algemene mineur hier is dat Karel Willemen slechte ontwerpen maakt, en het liefst moet vertrekken. Of dat nu is of niet, toch worden daar plaatjes over gemaakt die dat in meer of mindere mate proberen te onderstrepen. Pak ik gelijk even de reactie van frans mee:
Citaat van: Frans link: /forum/70/2330/562690 op: 30-05-2011 21:31:12

Één keer is leuk, een tweede keer kan maar na de zoveelste keer heb ik het wel gezien. Dan maak je er een sport van, en dat kan ik mensen dan toch zeer kwalijk nemen. Als je mensen tot in den treure toe negatief wil belichten kan dat op Fok! of GeenStijl, maar ik vind niet dat dat hier geen plaats moet verdienen.

Dat het niet je bedoeling is geloof ik dan op je woord, maar ik denk dat je niet kan zeggen dat je willekeurig voor meneer Willemen hebt gekozen. En al deed je dat wel, had je misschien beter moeten bedenken wat je koos. Leer voor de volgende keer

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

@ kwikjealex: Hahaha, eigenlijk had je Pardoes groen moeten maken net als de Hulk! 
Heb zelf niet veel (eigenlijk geen) ervaring met Photoshop; maar Pardoes zijn gezichtsuitdrukking ziet er goed gelukt uit.

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Geen photoshop dit keer, maar een foto op de Raveleijn-hyves:

wow haha er had iemand veel vrije tijd

ik vond deze op google.be!

Ik vind hem wel grappig

3x Captain's Table

Die komt hier vandaan als ik me niet vergis

Volgens mij ook.

Ja, deze is van Eftelingrijk123.
Die van Lego Raveleijn is best mooi zeg, die van mij komt er lange na niet bij in de buurt.   Die van de Pardoes Hulk (had eigenlijk groen moeten zijn ) is wel leuk, en ook best goed geshopt.

Deze komt uit mij eco boek:

Toon spoiler

Tuurlijk! Maar de Efteling is toch ook een Nationaal product van Nederland, kun je niet omheen

Mijn eigen ontwerp voor de Efteling website (projectje)

https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=18973.0

Deze hoorde ik laatst in de Efteling
Heb er dus ff "een grappig Efteling plaatje" van gemaakt

^ Hij is leuk
Maar misschien wel leuker als het 'Ik zal Vaeren' Wordt

Proberen is de eerste stap richting falen.

haha leuk bedacht 

Eerst volgende park: Phantasialand (13-10-14)

2014 (13x): 4x Walibi, 3x Slagharen, 1x Heide-Park, 1x Toverland, 1x Drouwenerzand, 2x Mirabilandia, 1x Moviepark Germany

Nog in de planning voor 2014: Efteling, Phantasialand en Slagharen

Pagina: 173 van 296 (5915 items)
<< 1·2·3·168·169·170·171·172·173·174·175·176·177·178·294·295·296 >>