Forum: Efteling Ontwerpwedstrijd (DE) Nieuwe suite hotel- Droomvlucht Suite - Kogeloog

Pagina: 1 van 1 (3 items)
<< 1 >>

Hey allemaal!
Hier is dan eindelijk mijn inzending voor de wedstrijd. Ik had eerder willen beginnen, maar ik heb nogal lang zitten twijfelen over het thema.
Uiteindelijk is het toch Droomvlucht geworden. Dit is altijd mijn favoriete attractie geweest, en het bevat leuke elementen om in een kamer te verwerken. Bovendien ben ik nogal een 'close-to-nature'hippie, dus had ik wel zin om in een natuurlijke stijl te ontwerpen.

Klik op de afbeeldingen om een grotere versie te zien...

Dit is het stapelbed voor de kinderen. Het leek me leuk om kleine versies van de bloemen naast de ingang van de attractie op de pootjes van het bed te zetten, maar ik kan die dingen niet natekenen . In de hoek staat een boom met een elfje en een trol, die je gezelschap houden tijdens je nachtrust . De spiegel, de vierpuntige sterretjes en de 'bloembakken' erboven zijn geïnspireerd op het restaurant 'e Gulden Gaarden'.

Voor de ouders is er een tweepersoons hemelbed. Het heeft dezelfde bloemknoppen als het stapelbed, en aan het hoofdeind hangen twee lampen in de vorm van bloemkelken.

Ik heb zelfs aan de badkamer gedacht: Het bad en de wastafel hebben ook de vorm van bloemkelken, en op de muur lijkt een waterval te stromen (doormiddel van projectie?). Boven de wastafel hangt net zo'n spiegel als in de kamer zelf.

Sorry voor de kwaliteit van de tekeningen. Ik heb ze nogal in een gehaaste bui gemaakt, en mijn scanner haalt ook veel van de helderheid weg. Ik zal proberen om deze week met photoshop aan de gang te gaan, maar ik kan niet garanderen dat dit er beter uit gaat zien.

Leuk dat je creatief bent!
Je tekenskils zijn zo te zien niet groot, maar blijf oefen.
Je zou bijv. in 3D kunnen tekenen voor een beter en duidelijker resultaat, en eerst met een hb potlood de lijnen tekenen en dan pas in kleuren.
Succes verder!

Van fouten maken leer je, dus maak er veel, dan kom je d'r wel!

Citaat van: miniefteling link: /forum/70/21592/705535 op: 04-11-2012 17:52:05

Leuk dat je creatief bent!
Je tekenskils zijn zo te zien niet groot, maar blijf oefen.
Je zou bijv. in 3D kunnen tekenen voor een beter en duidelijker resultaat, en eerst met een hb potlood de lijnen tekenen en dan pas in kleuren.
Succes verder!

Ik heb voornamelijk moeite met ruimtes tekenen, zeker in 3D. Ik heb ook eerst met potlood getekend, maar nog met gekleurde fineliners bepaalde lijnen duidelijker gemaakt, omdat ze anders niet te zien zouden zijn door mijn scanner.
Ik kan dus beter, maar ik had gewoon weinig tijd. Misschien post ik deze week nog wat extra tekeningen.

Pagina: 1 van 1 (3 items)
<< 1 >>