Forum: Efteling Ontwerp Wedstrijd (DE) - Nieuwe Wachtrij Droomvlucht De Marskramer

Pagina: 1 van 1 (10 items)
<< 1 >>

Als iemand de roeping heeft om straatveger te zijn, dan zou hij de straat moeten vegen zoals Rembrandt schilderde, Mozart componeerde en Shakespeare schreef. Hij zou zó straat moeten vegen dat iedereen op aarde stil zou worden en zeggen: hier leefde een geweldige straatveger, die zijn vak verstond.

Ziet er mooi uit =)

Efteling fan ben je niet voor even, maar voor je hele leven!

Tot nu toe het beste ontwerp . Trouwens, je kan goed tekenen!

[center]U vertoeft er in een blijde wereld

1x Efteling 2013[/center]

[center]How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?[/center]

Op de bomen na dan...

Heel erg bedankt voor de complimenten!

Als iemand de roeping heeft om straatveger te zijn, dan zou hij de straat moeten vegen zoals Rembrandt schilderde, Mozart componeerde en Shakespeare schreef. Hij zou zó straat moeten vegen dat iedereen op aarde stil zou worden en zeggen: hier leefde een geweldige straatveger, die zijn vak verstond.

Heb je ondertussen nog iets getekend? Ik wil graag meer van je zien.

Citaat van: Artificialguy link: /forum/70/20488/679356 op: 29-06-2012 00:25:38

Heb je ondertussen nog iets getekend? Ik wil graag meer van je zien.

Een beetje, maar ik heb net de laatste proefwerkweek achter de rug. Nu heb ik nog allemaal uitjes en feestjes, een weekendje weg etc. Zodra er weer iets af is zet ik het op de pagina. Leuk dat je zo betrokken bent.

Beste allemaal,

Jullie dachten misschien niet van me te horen, maar ik heb hard doorgewerkt. En het is eindelijk, na tijden werken, af! Ja, de tekeningen zijn niet helemaal, maar bedenk wel, dit is de eerste keer dat ik echt veel getekend heb. Ik heb tijdens dit project veel geleerd over tekenen, het gaat steeds beter!

Laat vooral weten wat jullie er van vinden, en vergeet niet te stemmen!

Zo dat is echt het mooiste wachtrij idee voor Droomvlucht.  En wat ik ook zo hoor en zie dat maakt het leuk voor de wat oudere bezoekers en natuurlijk ook de kleintjes met al die geluidjes etc
Hoop dat de Efteling meeleest en dat ze het zo gaan verbouwen.

Offline Japio
Werkelijk een briljant idee, zo'n 'romenbrouwerij'. Ben alleen niet zo fan van het moeras/grot gedeelte, maar voor de rest vind ik het ontzettend leuk bedacht.

Hier jouw advertentie?<br /><br /><br />acht het niet!

Echt prachtig bedacht! Ik zou het niet kunnen, hoor! Mijn complimenten.

[center]U vertoeft er in een blijde wereld

1x Efteling 2013[/center]

[center]How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?[/center]

Pagina: 1 van 1 (10 items)
<< 1 >>