Forum: Efteling in Lego-De Vliegende Fakir

Pagina: 1 van 1 (12 items)
<< 1 >>

Geinspireerd op een eerder verschenen Vliegende Fakir van Lego heb ik een programma gedownload waarmee je digitaal Lego creaties kan maken.
Mijn eerste idee was omde Vliegende Fakir te maken en dat heb ik gedaan

Wat willen julie graag zien? Het volgende wat ik ga maken is denk ik de Raveleijn souvenirkar.

Offline Wimpey
Ziet er wel leuk uit Ik zou alleen de rode daakjes wat langer maken. Je hebt nu zeg maar daakjes van twee nopjes lang, maar je hebt er ook van 3 nopjes lang. Die vind ik er wat beter bij passen. En misschien is een wat meer bordeaux-rood-achtig kleurtje ook wat beter op z'n plek?

Ga zo door

Edit: Misschien is een Villa Volta van LEGO ook wel leuk om te zien

Ik heb ook liever die langere maar van die zijn er in dat programma geen hoeken van.
Er is helaas ook geen andere rode kleur.

Edit: ik zie nu dat ik zeg maar bij de torens die uitstekende dingen ben vergeten, komt morgen. Voor wie geintreseerd is: de kosten ziijn bijna 205 euro.

Wouw, ziet er leuk uit en ik heb geen problemen met de kleuren. maar ik ben ook niet zo kritis

Hadden ze geen gele bloemetjes, of heb je dat expres zo gedaan om het effect goed weer te geven?

Citaat van: rickwesteneng link: /forum/70/17343/574352 op: 29-06-2011 10:47:49

Wouw, ziet er leuk uit en ik heb geen problemen met de kleuren. maar ik ben ook niet zo kritis

Dankje

Citaat van: DeZoeteKaramella link: /forum/70/17343/574457 op: 29-06-2011 14:40:19

Hadden ze geen gele bloemetjes, of heb je dat expres zo gedaan om het effect goed weer te geven?

Ze hebben geen gele bloementjes maar ik heb dit ook wel expres zo gedaan omdat er altijd maar een kant boven is.

Ik heb wat aan de torens toegevoegd waar de fakir uit komt gevlogen.

Ziet er mooi uit! Ga je nog meer van dit soort projecten maken ( ) of houd het hierbij op ( :'()

+1

Dankje, en er komt zeker meer, misschien wel heel het bos

Ik ga nu denk ik de Sprookjesboom maken en zo steeds verder uitbreiden.

Ziet er goed uit, Had eerst ook zo'n programma, dus weet hoe moeilijk het is
Waarmee heb je het ookalweer kunnen maken ? Ik ben zelf de naam en de Link kwijt om hem te krijgen

Proberen is de eerste stap richting falen.

Dankje, en het programma heet Lego digital desinger.

Ik heb ook ff een kleine update van de Sprookjesboom:

Ah, het vijvertje eromheen heb je al.
Ik ben benieuwd naar de rest!

Het ziet er al geweldig uit! ik ben ook erg benieuwd naar de rest!

Pagina: 1 van 1 (12 items)
<< 1 >>