Forum: Fata morgana animatronic

Pagina: 1 van 1 (8 items)
<< 1 >>

Hallo,
Ik wil misschien een animatronic van fm maken maar weet iemand hoe ik de gewrichten kan maken en de gezichten (maskers) vandaan kan halen.
Je mag geen topic reserveren maar mag het dan ook niet als je vragen hebt om te beginnen zo ja: Sorry daarvoor!
Ik zat te denken over de wachter bij het valhek (als iemand een ander idee heeft mag hij/zij dat gerust zeggen hoor!!!)
Ik zat te denken om de nek, de mond, allebei de ellebogen en de heup (dus een klein stukje voorover buigen.

In Uw blik zie ik de vastberadenheid, die ik bij de vorige ploeg zo nodig gemist heb.

Ik wil niet vervelend doen, maar je legt dat lat misschien nu wel in een keer heel erg hoog. Misschien kun je beter met iets simpelers beginnen?

Eeeehhh misschien nu ik er echt goed over nadenk misschien wel maar wat bedoel je met makkelijker

In Uw blik zie ik de vastberadenheid, die ik bij de vorige ploeg zo nodig gemist heb.

Gewoon een animatronic die ze armen kan bewegen en dan heb je al een beetje ervaring .

www.bobfans.be

Waarom moet het meteen een animatronic zijn? Je kan ook bijv. alleen een hoofd uit de fata morgan namaken of iets heel anders bijvoorbeeld repelsteeltje van papier mache ofzo?

Citaat van: willemboomen link: /forum/70/16323/533291 op: 04-04-2011 20:07:57

Waarom moet het meteen een animatronic zijn? Je kan ook bijv. alleen een hoofd uit de fata morgan namaken of iets heel anders bijvoorbeeld repelsteeltje van papier mache ofzo?

dat kan ook bijvoorbeeld .

www.bobfans.be

Offline apple
Ik zou eens naar het efteling museum gaan. Daar staat er een zonder kleding etc. Kun je alles mooi bekijken.

Blog: pompidom

Citaat van: apple link: /forum/70/16323/533530 op: 05-04-2011 08:09:25

Ik zou eens naar het efteling museum gaan. Daar staat er een zonder kleding etc. Kun je alles mooi bekijken.

Weet ik ook daar heb ik al veel ideeƩn vandaan

Pagina: 1 van 1 (8 items)
<< 1 >>