Forum: Efteling op Piano

Pagina: 6 van 9 (177 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>

Offline Carlo
Dit klinkt echt goed!
Vooral het Harem-thema uit Fata Morgana heb je prima in elkaar gestoken.

Complimenten!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline ROLLER
Nou het topic weer bezig is, even een vraagje:
Heb je ook bladmuziek van villa volta? Ik weet dat je het filmpje in 2007 (!) hebt gemaakt, maar zoiets laat ik als mede-pianist natuurlijk niet gaan!

Citaat van: ROLLER link: /forum/70/1575/357931 op: 07-04-2010 20:36:48

Nou het topic weer bezig is, even een vraagje:
Heb je ook bladmuziek van villa volta? Ik weet dat je het filmpje in 2007 (!) hebt gemaakt, maar zoiets laat ik als mede-pianist natuurlijk niet gaan!

Nope, van Villa Volta, tevens van (bijna) alle muziek heb ik geen enkele noot op papier staan. Misschien dat dat er ooit nog van komt, maar nog niet in de nabije toekomst.

Offline BramL
ge-wel-dig!!! echt, ik wou dat ik zo goed kon spelen. heeerlijk

Geluk zijn je vrienden, geluk zijn de mensen. Geluk is het hart dat geen wensen meer heeft. Gelukkig zijn dagen vol liefde en zon, de dag dat je leven begon!

Heel goed Jasper, heb met plezier naar je muziek geluisterd!

Wederom prachtig gespeeld Jasper!
Alhoewel ik wel iets heb aan te merken:
In de inloop van het circus speel je: Hoofdthema, de wereld van het circus, hoofdthema, ik kan niks, hoofdthema.
Dat zou eigenlijk moeten zijn: Hoofdthema, ik kan niks, hoofdthema, de wereld van het circus, hoofdthema.
Maar vat het niet op als verkeerde kritiek Want je hebt er echt weer prachtig werk van gemaakt

vier van de vijf resterende filmpjes geüpload. Ik was nog niet tevreden met m'n Harbour, dus die moet nog even wachten.

Droomvlucht - Kastelenrijk

Droomvlucht - Elfentuin (zonder introductie)

Circus Anton Pieck, Ik Kan Niks

Circus Anton Pieck, De Bordenact

hééééél mooi! Meer kan ik niet zeggen.

Efteling... Wereld vol wonderen

Die Kastelenrijk klinkt echt prachtig!
(Deze heb ik volgensmij nog nooit eerder in jou serie gehoord?)

Citaat van: Stanley12 link: /forum/70/1575/358510 op: 08-04-2010 20:04:09

Die Kastelenrijk klinkt echt prachtig!
(Deze heb ik volgensmij nog nooit eerder in jou serie gehoord?)

Klopt. Ik speel 'm, mede als de rest van Droomvlucht, al erg lang, maar nu leek 't me een goed moment om een tussenstand ervan naar buiten te brengen.

Ik ben echt fan van je Jasper! Die bordenact is echt heel gaaf gedaan man!

Vind het heel mooi gespeeld maar ik denk(kan ook aan mij liggen) dat je het liedje: "ik kan niets" te snel speeld(of ligt dat aan mij?) maar verder is het allemaal heel goed gespeeld

Offline Rick
1000% TOP

Binnenkort: De Efteling in RCT3

- Onthulling 4

Erg mooi gespeeld zeg!

Echt, alles is gewoon super mooi gespeeld hier!
Maar als ik er dan toch 1 moet kiezen...
Dan ga ik voor de bordenact, die vind ik echt het meest spectaculair!
Die zal vast lastig geweest zijn om te spelen denk ik?

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/70/1575/360476 op: 11-04-2010 22:05:09

Maar als ik er dan toch 1 moet kiezen...
Dan ga ik voor de bordenact, die vind ik echt het meest spectaculair!
Die zal vast lastig geweest zijn om te spelen denk ik?

Wel, de hoofdmelodie zit nog steeds lastig in de vingers hoor. Om het ritme erin te krijgen is tevens een uitdaging, maar als je er eenmaal in zit, speelt het lekker weg.

Citaat van: Sir. Pepper link: /forum/70/1575/360481 op: 11-04-2010 22:14:02

Wel, de hoofdmelodie zit nog steeds lastig in de vingers hoor. Om het ritme erin te krijgen is tevens een uitdaging, maar als je er eenmaal in zit, speelt het lekker weg.

Oke!
Dat is wel leuk om te weten dan.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

[verwijderd]
Edit Laafmaster: vragen naar bladmuziek is niet toegestaan

But why are the links to the notes?

Citaat van: MatEfteling92 link: /forum/70/1575/371813 op: 04-05-2010 22:24:32

But why are the links to the notes?

In English:

There aren't any links to the notes and at D5Z was not allowed to ask the links of the notes according to the rules. I hope you understand me!

In het Nederlands:

Er zijn geen links naar de noten en op D5Z is het niet toegestaan om naar de links te vragen omtrend het reglement. Hopelijk snap je me!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Pagina: 6 van 9 (177 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>