Forum: EGW - Reiziger Gijs - Remkoow

Pagina: 1 van 1 (3 items)
<< 1 >>
Pagina: 1 van 1 (4 items)
<< 1 >>

Als eerste excuses (vooral aan Japio) vanwege het te laat inleveren, maar ik heb er helemaal geen erg meer in gehad. Ik had er al wel over nagedacht en schetsen gemaakt (in de bus ), maar ben het daarna totaal vergeten in alle drukte van school.

Holle Bolle Gijs – Reiziger Gijs

Ik ben eerst begonnen met nadenken over de soort Gijs en de plaats ervan. Aangezien Marerijk al aardig vol staat met Gijzen en Anderrijk er ook al 3 heeft, waren Reizenrijk en Ruigrijk de meest logische plaatsen. Hieronder zomaar wat eerste probeersels:

Uiteindelijk vond ik twee ideeën 'leuk genoeg': Een kok voor bij Polle’s Keuken en een reiziger in Reizenrijk.

Uiteindelijk is het een Gijs in Reizenrijk geworden. Waarom? Omdat het rijk ten eerste alleen een Gijs heeft in het Kleuterhof en ten tweede omdat het Reizenrijkplein wel wat meer leven mag krijgen. Er is geen groot horecapunt waar mensen met lege zakken friet e.d. komen, maar er staat wel een Unox-kar in de buurt. De plaats die ik in gedachten had is rechts naast Monsieur Cannibale, in een soort houten schuilhutje met eromheen veel bamboe. Daarmee wordt zicht op de achterkant weggenomen (de kant van de speelweide) en het past bij het thema van een avontuurlijke reiziger.

Het had verder uitgewerkt kunnen worden, maar het idee is hopelijk duidelijk.
(En ja, hij heeft inderdaad wat weg van het mannetje boven de ingang van het Avonturendoorhof, zie ik nu )

Goed idee!
Ook mooi uitgewerkt.

fotograafje!!!

Zomeravonden 2011

Ik vind het een leuk idee ! Reizenrijk mist inderdaad ook een Gijs, je hebt een goede rijk gekozen dus. Ik twijfel wel of de plek in dit rijk wel zo goed is, misschien is het een beetje afgelegen, maar dat kan aan mij liggen. Ik vind het idee van een reiziger leuk bedacht, vooral in dit rijk natuurlijk, het past er echt goed bij. Wel jammer dat je idee nog niet helemaal is uit gewerkt, maar ik vind het tof dat je toch mee doet ! Succes .

Super idee, past helemaal bij het thema gebied! Beste die ik tot nu heb gezien!

Pagina: 1 van 1 (4 items)
<< 1 >>