Forum: school project: De Indische waterlelies

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>

Beste zintuigers,
Ik Kikiricky en ook  zintuiger Andy beter bekend als Andy06zitten bij elkaar in de klas.
Bij techniek kregen wij de opdracht om het kunstwerkje te maken met overbrengingen.
Onze juffrouw liet een paar voorbeelden zien met o.a. en werkje  met als overbrenging een katrolblok en riemschijf.
Je mocht bij deze opdracht samen werken met je buurman/buurvrouw. En we zitten naast elkaar.
We dachten toen we de voorbeelden zagen meteen aan de efteling. dus het duurde niet zo lang meer tot we besloten wat we gingen maken. Alles moet met hout gemaakt worden, maar je mocht wel spullen van thuis meenemen
Namelijk een minituurtje van De Indische waterlelies. het is niet een groots project maar licht en decoratieve spullen zijn aanwezig. Elke maandag hebben we techniek les en er komt ook elke week beeldmateriaal op. Heeft u tips en tops of leuke ideetjes we kunnen het gebruiken.

met vriendelijke groeten
Andy & Rick

A slipper made of glass is just a shoe, dreamers never make the dream come true.

Hoe kunnen we tips geven als er nog niks te zien is? Maar in ieder geval mag een topic zoals deze niet.

er komen vandaag  nog fotos op

A slipper made of glass is just a shoe, dreamers never make the dream come true.

Even een prachtig voorbeeld:

Daar zitten heel wat overgangen in, misschien kan je op een idee komen.
(Ik heb ook ooit zo een project moeten doen, alleen heb er toen een kermisattractie van gemaakt samen met nog 2 mensen)

Reactie kwijealex:
Ja,het filmpje is bij mij ook al bekend het is heel mooi gemaakt. Maar bij ons moet alles handmatig gebeuren.
bedankt voor de tip.

Offline Jojo78
Moderator
Een topic openen zonder vorderingen te tonen heet topic reserveren, is overbodig en is niet toegestaan. Daarom een slotje.
Zodra het eerste beeldmateriaal beschikbaar is kan het topic heropend worden. Dit kan d.m.v. een PM van de topicstarter naar (een van) de moderatoren.

Blog: Soms verlies je wel eens het vertrouwen in werkgevers. Hoe #DOM kun je als bedrijf zijn door gemotiveerde kennis te laten gaan?!? #ofwegtejagen #treurig

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>