Forum: Ontwerpwedstrijd: Holle Bolle Gijs!

Pagina: 1 van 3 (55 items)
<< 1·2·3 >>

Offline Japio
Een aantal mensen hebben op dit forum leuke ideeën voor een nieuwe telg van de Gijzenfamilie geplaatst. Dat zette me aan het denken, het is immers alweer een tijdje geleden dat we een nieuwe Gijs in het park hebben mogen verwelkomen!
Daarom zet ik deze ontwerpwedstrijd op, ik weet zeker dat er hier genoeg creatieve geesten zitten om de familie Gijs eens flink uit te breiden!
Heb jij een leuk idee voor een nieuwe Gijs in het park? Maak dan een topic aan met als titel EGW - projectnaam - gebruikersnaam. Ben zo compleet mogelijk. Een naam voor je Gijs is natuurlijk vereist, net als de locatie. Geef hierbij ook een reden waarom je voor deze locatie en uitvoering gekozen hebt. Verder mag je helemaal los gaan met tekeningen, 3d-modellen, rijmpjes of misschien zelfs een creatief ''papier-hier' geluidssample!

Inschrijven kan tot en met zondag 14 November, 20.00
De deadline waarop je idee klaar moet zijn wilde ik voorlopig stellen op 31 januari 2011, maar als er over het algemeen meer tijd nodig is kan deze nog verschoven worden.

Deelnemerslijst:

* Stefieneter5
* Willemboomen
* Remkoow
* Eftelingrijk123
* Kwikjealex - klaar
* Fallgum
* Stevis
* Eftelbram
* (Maaarte)
* Rick.
* Maurice3
* vhe-fan
* Damian-efteling
* Maurickjanssens

Hier jouw advertentie?<br /><br /><br />acht het niet!

Ik ben niet zo goed in tekenen, maar ik wil toch een poging wagen.

Offline Japio
Ik zet je erbij! En probeer het toch eens, een simpel vooraanzichtje van een Gijs wil misschien wel lukken

Ik ben geïnteresseerd, lijkt me leuk! Alleen, hoe wordt het beoordeeld? Is er een jury of wordt er een topic geopend waarbij alle leden kan stemmen?

Leuk! Ik doe mee!

Hmm, ik denk dat het me wel gaat lukken om voor 31 januari een Gijs bedacht te hebben... Ik doe mee.

Ik doe mee.

Roland Mack een groot man

Offline Japio
Citaat van: Vereftelingt link: /forum/70/14883/470650 op: 04-11-2010 21:07:08

Ik ben geïnteresseerd, lijkt me leuk! Alleen, hoe wordt het beoordeeld? Is er een jury of wordt er een topic geopend waarbij alle leden kan stemmen?

Ik denk dat, omdat het een relatief klein project betreft, er gewoon door alle leden gestemd kan worden in stemtopics.
Moet ik je er bij zetten?

Ik doe ook mee,
al heb ik al ooit iets gemaakt (maar dat was allemaal te veel) dus ik weet wat ik moet aanpassen.
Een nadeel, ik kan echt geen gezichten tekenen , achja.

ik ga ook eens een poging wagen

<b>Blog:</b> Veel bussen

Offline Stevis
Best een leuk idee eigenlijk en nog haalbaar ook. Ik doe mee!

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

ik doe ook mee

Heel leuk, doe maar een OVB als dat kan !

Offline Rick.
Hahaha i'm in!

Twitter: @Safarick!

Moet via reacties najah ik doe ook wel mee
Ik wou ontwerp maken voor een gijs bij Joris en de Draak.

Efteling fan ben je niet voor even, maar voor je hele leven!

Citaat van: Japio link: /forum/70/14883/470673 op: 04-11-2010 22:16:57

Ik denk dat, omdat het een relatief klein project betreft, er gewoon door alle leden gestemd kan worden in stemtopics.
Moet ik je er bij zetten?

Nog niet, school gaat op dit moment voor, en ik weet niet of ik genoeg tijd heb. Dus ik wacht met inschrijven. Maar ik vind het wél een leuke wedstrijd

Citaat van: Damian-Efteling link: /forum/70/14883/470960 op: 05-11-2010 19:06:21

Ik zou niet te veel zeggen 

Ik wil ook graag meedoen.

Offline Japio
Citaat van: Vereftelingt link: /forum/70/14883/470961 op: 05-11-2010 19:07:36

Nog niet, school gaat op dit moment voor, en ik weet niet of ik genoeg tijd heb. Dus ik wacht met inschrijven. Maar ik vind het wél een leuke wedstrijd

Oké, ik had je er bij staan, maar ik heb je weggehaald. Ik hoor het wel als je je nog bedenkt!

Citaat van: Damian-Efteling link: /forum/70/14883/470960 op: 05-11-2010 19:06:21

Wat bedoel je hiermee? Het stemmen? Als jullie denken dat dit niet de beste manier is, stuur dan even een PM en dan kijk ik of ik het misschien verander.

Citaat van: Japio link: /forum/70/14883/471194 op: 06-11-2010 13:07:51

Oké, ik had je er bij staan, maar ik heb je weggehaald. Ik hoor het wel als je je nog bedenkt!

Wat bedoel je hiermee? Het stemmen? Als jullie denken dat dit niet de beste manier is, stuur dan even een PM en dan kijk ik of ik het misschien verander.

Nee ik bedoelde opgeven

Efteling fan ben je niet voor even, maar voor je hele leven!

Ik heb echt een hele lijst met ideeën, waaronder JedD, maar als jij die maakt, is dat ook goed, dan gaat die eer naar jou.
Dan heb ik als nog 5 ideeën over.

Pagina: 1 van 3 (55 items)
<< 1·2·3 >>