Forum: Holle Bolle Gijs. Update 1.

Pagina: 1 van 1 (15 items)
<< 1 >>

Gisteravond was er niks op televisie, wist ik niks meer te doen en had ik geen zin om te slapen. Toen bedacht ik me dat ik nog schilderdoeken had van paar jaar geleden. Die heb ik uit de kast gevist en ben verf gaan zoeken. En begonnen!

Wit doek:

Snel alles op een doek getekent alleen was ik niet tevreden waardoor ik van alles uit ging gummen waardoor er vieze vlekken op het doek kwamen. Na veel vlekken, strepen en veel meer viezigheid was ik tevreden en kon ik beginnen met schilderen.
Tekening:

Daarna ben ik begonnen met schilderen, dat was om ongeveer 11 uur. Toen ik klaar was met het eerste gschilderd te hebben was het half twaalf en vond ik tijd om te gaan slapen aan gezien ik nu wel moe was. Dus ben ik op gaan ruimen en heb er niks meer aangedaan.
Tot nu toe:

[move]Update[/move]
Gister avond weer even wat geschilderd, het zijn nu gewoon grote vlakken verf wat weinig gedetailleerd is, aan het hoofd en haren heb ik wel nog wat gedaan. Nouja, dit is het tot zover...

Ik houd jullie op de hoogte ^_^

Dat ziet er al goed uit 

De laatste foto kijkt een beetje moeilijk, ondersteboven, maar het ziet er al wel erg goed uit. Wel een vraagje aangezien ik ook binnenkost eens wil gaan schilderen op doek: welk formaat doek gebruik je hier en wat voor verf heb je gebruikt?

Heel mooi ga dit volgen!

Padoepie doe nog aan toe ben je nu al moe!

Bekijk hier mijn blog: http://pretparkzzblog.com/ voor de aller leukste pretpark reviews, foto's en de leukste pretpark gerelateerde artikelen

Offline Sybren
Zeer mooi!

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Citaat van: Remkoow link: /forum/70/14785/467885 op: 27-10-2010 23:31:49

De laatste foto kijkt een beetje moeilijk, ondersteboven, maar het ziet er al wel erg goed uit. Wel een vraagje aangezien ik ook binnenkost eens wil gaan schilderen op doek: welk formaat doek gebruik je hier en wat voor verf heb je gebruikt?
Ja ik ga zo even uitgesneden foto's uploaden zodat het allemaal wat overzichtelijker is . En als ik schilder gebruik ik acrylverf (geen aquarel!!) en nu schilder ik op een doek van 30x30, niet zo groot dus. Maar bij de Action heb je verschillende maten doeken en ze kosten er geen drol. Ook daar zou ik de verf kopen

Voor de rest bedankt voor al die leuke reacties!

[move]Update[/move]
Gister avond weer even wat geschilderd, het zijn nu gewoon grote vlakken verf wat weinig gedetailleerd is, aan het hoofd en haren heb ik wel nog wat gedaan. Nouja, dit is het tot zover...

Ga je verder nog wat met die achtergrond doen of niet?

Ja zoals in de post al zei zijn het gewoon grote vlakken verf die niet gedetailleerd zijn, dus daar ga ik nog wel aan werken er zijn ook nog veel witte plekken in de achtergrond, die moeten ook weg.

Word geweldig!!!!!!
[move] [/move]

Eerst volgende park: Phantasialand (13-10-14)

2014 (13x): 4x Walibi, 3x Slagharen, 1x Heide-Park, 1x Toverland, 1x Drouwenerzand, 2x Mirabilandia, 1x Moviepark Germany

Nog in de planning voor 2014: Efteling, Phantasialand en Slagharen

Offline Rick.
Misschien kun je proberen de kleurovergangen- en verschillen in de wangen wat te verzachten en het voorhoofd ook wat meer schaduw te geven.. Al is dat al wat aan de late kant misschien De wangen komen nu namelijk op een rare manier en iets te donker naar voren. Wel een heel knappe en buiten deze kritiek mooie poging!

Twitter: @Safarick!

wouw mooi gedaan dit is iets om te volgen

Offline dieter
Volg maar  dit topic is 5 maanden geleden het laatst gepost.

oooo hahaha niet op geled

voor je volgende project een tip geef het doek een kleurtje voor je er op gaat tekenen want nu krijg je allemaal witte lijnen en dan geen wit maar een kleur die bijd stijl van hetschilderrij past heb dat je deze methode toepast bij je volgend project

okeeeeee

Pagina: 1 van 1 (15 items)
<< 1 >>