Forum: Hoe Eftelings is jouw kamer?

Pagina: 1 van 10 (85 items)
<< 1·2·3·4·5·6·8·9·10 >>
Pagina: 22 van 25 (483 items)
<< 1·2·3·17·18·19·20·21·22·23·24·25 >>

Zo mijn kamer weer wat veranderd:

Mooie vaandel en leuk die vitrine kast van de ikea daar heb ik er zelf ook 2 van vol staan. 

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

ik ook haha

ding dong dinge daar de efteling is 60 jaar!

Offline GJV
Pff, ik heb alles in een la gedumpt en moet alles nog een plekje geven. Het probleem is dat ik teveel heb om kwijt te kunnen...

Citaat van: GJV link: /forum/70/10797/659164 op: 06-04-2012 11:25:57

Pff, ik heb alles in een la gedumpt en moet alles nog een plekje geven. Het probleem is dat ik teveel heb om kwijt te kunnen...

dat probleem begin ik ook te krijgen haha. ik kies gewoon de meest bijzondere en mooiste dingen uit die ik neer zet. derest bewaar ik netjes in dozen etc.

ding dong dinge daar de efteling is 60 jaar!

0 
ik heb mijn kamer wel wat efteligsch gemaakt maar ook mijn verzameling maar gelijk!

ik heb ook de 2008 park DVD nog maar als ik die in mijn DVD speler doe geeft hij aan No-Disc dus ik moet hem even gaan omwisselen.
ik hoop dat jullie het wat vinden.

MVG.
Desslin

ik kan de fotos niet zien.

gr colin.

0 
Citaat van: colin955 link: /forum/70/10797/662953 op: 22-04-2012 20:45:21

ik kan de fotos niet zien.

gr colin.
klopt is een foutje ben al aan het veranderen!

ze doen het.

mooie spullen.

gr colin

0 
Citaat van: colin955 link: /forum/70/10797/663095 op: 23-04-2012 18:37:35

ze doen het.

mooie spullen.

gr colin
dankje dat is best lang werken en sparen en kopen en wachten op de webshop enzo

oke. mischien word je collectie nog wel uitgebruid in vind hem nu al mooi.

gr colin.

Offline jente
misschien ga ik mn muur ooit marmeren,

Offline Rosita
ik heb geen efteling kamer al staat het grotendeels wel bij mijn dochtertje in de kamer
maar ben een paar dagen geleden begonnen aan een Anton Pieck/Efteling achtige keuken te maken
heb al een boekenplank geschilderd en boeken met klei bedekt en die ook geverfd
en heb vandaag een paar spullentjes gekocht bij de kringloop om alles een beetje op te fleuren

Offline MK98
Het enige wat ik van de Efteling op mijn kamer heb is dat Jedd logootje dat eigenlijk op je kleren gestreken moest worden, ik heb het op mijn deur geplakt

Citaat van: Rosita link: /forum/70/10797/688667 op: 14-08-2012 23:32:58

ik heb geen efteling kamer al staat het grotendeels wel bij mijn dochtertje in de kamer
maar ben een paar dagen geleden begonnen aan een Anton Pieck/Efteling achtige keuken te maken
heb al een boekenplank geschilderd en boeken met klei bedekt en die ook geverfd
en heb vandaag een paar spullentjes gekocht bij de kringloop om alles een beetje op te fleuren

Klinkt leuk, ben benieuwd!

Ik heb een kast vol met efteling souvenirs:

Tot ziens in de Efteling!

Ziet er leuk uit, het is natuurlijk nog niet zoveel als de anderen, maar het is al een geod begin.

Het probleem is, dat ik als Duits niet so vaak in de Efteling ben en het is moelijk ander Efteling-merchandisings in Duitsland te vinden. Wanner ik in Nederland ben, zoek ik altijd op rommelmarkten naar figuurtjes ofzo.

Tot ziens in de Efteling!

ja dat begrijp ik, ik spaar zelf niks, heb een paar wegwijspassen en oude routekaarten, maar voor de rest niks.

Citaat van: De Duitse delegatie link: /forum/70/10797/694938 op: 13-09-2012 15:42:53

Het probleem is, dat ik als Duits niet so vaak in de Efteling ben en het is moelijk ander Efteling-merchandisings in Duitsland te vinden. Wanner ik in Nederland ben, zoek ik altijd op rommelmarkten naar figuurtjes ofzo.

Je kunt ook kijken in de webshop. Of kan dat niet in Duitsland?

[center]U vertoeft er in een blijde wereld

1x Efteling 2013[/center]

[center]How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?[/center]

Pagina: 22 van 25 (483 items)
<< 1·2·3·17·18·19·20·21·22·23·24·25 >>