Forum: Hoe Eftelings is jouw kamer?

Pagina: 1 van 10 (85 items)
<< 1·2·3·4·5·6·8·9·10 >>
Pagina: 18 van 25 (483 items)
<< 1·2·3·13·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24·25 >>

Ik heb net een goede ikea kast van mijn zus gekregen (ze gaat het huis uit en heeft hem niet meer nodig) dus nu kan ik ook mijn mini "collectie" stallen. foto's volgen nog eens

Nu heb ik de raveleijn kaartjes erbij gelegd en de kaart opgehangen morge ga ik die Super de boer poppetjes maar zoeken.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Ook van mij weer eens een aantal foto's nu ik op mezelf woon heb ik de mogelijkheid om het hele huis opnieuw in te richten.
Dus hier de foto's van hoe eftelings is jouw huis.

de zolder

Hier is het voornamelijk nog een zooitje maar heb nog wel wat plannen,
meeste staat nog in dozen zoals folders, jaarboekjes, plattegronden.
Maar heb er ook dit staan.

De keuken

De gang

De slaapkamer

de woonkamer

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Jeetje marietje Eric! Wat een collectie Volgens mij is er geen één hoekje gespaard gebleven in jouw huis. Leuk man!

Mooie verzameling hoor!

Offline Frans
Gaaf Eric! Ik geloof niet dat er een meer eftelingse straat is in ons dorp dan de onze! Haha.

Dat geloof ik ook niet nee we zijn erg goed op weg.

Offline Carlo
Als ik de foto's zo bekijk, is het af en toe net of ik naar mijn eigen collectie zit te kijken. Er zitten veel dezelfde items tussen!

Enne... ook naar Ikea geweest voor de prikbordjes, zie ik? 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Nou deze zijn van de marskramer maar ze zijn vol voor je het weet.
Weet nog goed hoe al m'n pins eerst op 1 bordje paste.

Offline Carlo
Mag ik vragen hoe groot die borden zijn?
Want anders kan ik er nu ook alvast twee extra aan gaan schaffen...

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Deze die ik nu heb hangen zijn allemaal 60x 40.

Wow eric wat is alles nu mooier geworden nu alles zo versprijd is .

www.bobfans.be

ik ben mijn kamer een beetje aan het verbouwen,omdat mijn verzameling nu wel wat groter aan't worden is. ik heb veel dingen uit de verzamelgids, maar ook heel speciale  items waarvan ik er nog een hoop van kan bij kopen op het moment.ik kan van deze items geen fotos plaatsen omdat ik heb beloofd dit voor mij zelf te houden,vanwege jatten etc.

ding dong dinge daar de efteling is 60 jaar!

Citaat van: twinkelaer link: /forum/70/10797/624716 op: 28-11-2011 20:47:15

ik ben mijn kamer een beetje aan het verbouwen,omdat mijn verzameling nu wel wat groter aan't worden is. ik heb veel dingen uit de verzamelgids, maar ook heel speciale  items waarvan ik er nog een hoop van kan bij kopen op het moment.ik kan van deze items geen fotos plaatsen omdat ik heb beloofd dit voor mij zelf te houden,vanwege jatten etc.

Mag ik dan vragen of deze items uit de Efteling gestolen zijn door mensen?

Offline pat
Nee, ik denk dat hij van zijn ouders geen foto's van zijn kamer mag laten zien omdat dieven er dan achter kunnen komen waar hij woont en hoe ze zijn kamer in komen, dat er een computer in zijn kamer staat, het kan van alles zijn waarom hij het niet mag laten zien.
Maar ik geloof niet dat hij zelf gesolen goederen in zijn klamer heeft staan.

Ik heb op m'n kamer diverse gadgets van de Efteling staan, en grote posters hangen. Ik wissel best wel vaak van indeling qua Efteling-spullen, omdat ik er eigenlijk veel te veel heb...
Ook heb ik nog een grote Efteling-print op mijn muur staan!

Zoals sommigen van jullie weten ben ik heel hard bezig om een soort modern Pieckse kamer te maken.
Ondertussen zijn we er al dik 2 maanden mee bezig; veel werk dus!
Eerst heel mijn kamer leeggehaald en in dozen gestopt, alles van de muren af. Alleen m'n bed is eigenlijk blijven staan.
Mijn vader wilde graag de zolder eens gaan isoleren, dat is dan nu ook voor 3/4 gebeurt. Maandag wordt er een Veluxraam geplaatst, dus daar wachten we nog even op.
Zie alhier het resultaat. (Ik weet het, het is veel te wit, maar helaas mag ik hieraan niets veranderen)
Nieuwe isolatie:

En het oude! Dus het witte is sowieso een verbetering!

Zoals je ziet is de bovenste balk in mijn kamer nog in mooi donker hout.
De rest van de balken tegen het plafond zijn gebroken wit. Daar ga ik sprookjesteksten met gouden verf op schilderen. Ook wel te zien in de Marskramer
De schouw (is van de openhaard beneden) heb ik geschilderd in een beige/wit/gelige teint. Gemengd met speciale verf en een aantal vlekken gemaakt met een spons.
In alle hoeken heb ik mijn best gedaan het zo mooi mogelijk in te schaduwen.

En wat ik zelf heel stoer vind; gisteren heb ik hét Piecksblauw laten mengen bij de bouwmarkt. Daar ga ik een aantal boekenplanken mee schilderen. (Die ik eerst nog ga bijwerken met bijtel en schuurmachine.)

Ook heb ik een geweldig bed op de kop getikt! Een zogenaamd kajuitbed 

Hopelijk volgt er gauw weer een nieuwe update!

Tips en ideeën zijn uiteraard van harte welkom

Die schoorsteen is echt heel tof, vooral in zo'n thema!
Ziet er zeker goed uit

.

ding dong dinge daar de efteling is 60 jaar!

@NadiaaJ Het begin is er al ben benieuwt naar het eindresultaat.
Je heb in ieder geval wel al een erg pieckse schouw.

Zoals het er nu uitziet gaat het iets moois worden!
Complimenten, NadiaaJ!

Pagina: 18 van 25 (483 items)
<< 1·2·3·13·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24·25 >>