Forum: Vragen topic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 34 van 39 (778 items)
<< 1·2·3·29·30·31·32·33·34·35·36·37·38·39 >>

Offline Marwin
Moderator
Hmmm raar... is het browser specifiek of op alle browsers?

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

hoe moet ik mijn profiel foto veranderen? of is dit ingesteld omdat ik mijn gebruikersnaam heb verandert?

Offline Tjomme
Bij zintuigers profiel.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

oke het was even zoeken maar het is gelukt!

Hallo iedereen,
ik had even een vraagje over profiel-instellingen. Ik zou graag een profiel foto willen instellen alleen dat lukt niet. als ik bij profiel instellingen kijk en bij persoonlijke foto staat er niks bij hoe ik dat kan instellen. weet iemand hhoe ik dit moet oplossen of zit ik bij de verkeerde pagina?
alvast bedankt voor de moeite!

klik op forum=>zintuigers profiel daar kan je het veranderen. maar let wel op boven je staat precies dezelfde vraag!

Dankje wel (klein slordig heids foutje )

Ik heb een vraagje, ik heb iets voor in de verzamelgids dat er nog niet in staat, bij wie/waar kan ik dat melden ?

Efteling fan ben je niet voor even, maar voor je hele leven!

Bij Eftelingfan en ik geloof ook nog bij Carlo.

Citaat van: Damian-Efteling link: /forum/66/4238/714396 op: 27-12-2012 23:08:05

Ik heb een vraagje, ik heb iets voor in de verzamelgids dat er nog niet in staat, bij wie/waar kan ik dat melden ?

Dat kun je inderdaad naar een van ons sturen.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Oke dan zal ik morgen/overmorgen wel even wat foto's maken en naar je toe sturen

Efteling fan ben je niet voor even, maar voor je hele leven!

Citaat van: Damian-Efteling link: /forum/66/4238/714402 op: 27-12-2012 23:51:55

Oke dan zal ik morgen/overmorgen wel even wat foto's maken en naar je toe sturen

Als je dat doet graag alle items met een witte achtergrond.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Ik heb nog een mededeling voor het nieuwste Raveleijn nieuws bericht.
Op de site van De Efteling staat dat het tot 30 april gesloten is ipv eind februari.
Kijk maar. http://www.efteling.com/NL/attracties/Attracties-in-onderhoud.html

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Offline Anneke
Hoe komt het dat ik opeens geen mail meer ontvang als ik een pm heb?

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Offline Tjomme
Citaat van: Anneke link: /forum/66/4238/718843 op: 09-02-2013 19:30:47

Hoe komt het dat ik opeens geen mail meer ontvang als ik een pm heb?

Heb ik soms ook last van, maar dan vooral als je de pm meteen leest. Dan krijg ik er geen melding van via de mail.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Anneke
Het gaat om pm's van een dag of meer geleden. De optie 'Stuur een e-mail zodra je een persoonlijk bericht krijgt:' staat gewoon op 'altijd'.

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Dat heb ik ook.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Offline TheF4
Moderator
Inderdaad, een van onze servers had nog niet in de gaten dat we sinds een week op een nieuwe locatie zitten Inmiddels hebben we een wijziging doorgevoerd en als het goed is moet iedereen vanaf nu weer meldingen ontvangen.

www.TheF4.com

Offline GJV
Ik krijg sinds ik Tapatalk gebruik mooi al m'n PM's binnen via Tapatalk, maar als ik even m'n telefoon niet bij de hand heb en ik wel achter de Pc zit op de site, krijg ik geen melding meer op de site zelf. Het rode 1'tje dat aangeeft dat ik een PM krijg komt er gewoon niet meer en de mail komt meestal pas een half uur later. Is dit op te lossen?

Offline ruyter
In de handleiding van het forum staat een verkeerde link. Ik kan nu niet zien hoe ik mijn avatar kan instellen. Wie kan mij helpen ?

<b>3x</b> Disneyland Resort Paris - Disneyland Park,  <b>22x</b> Efteling

Pagina: 34 van 39 (778 items)
<< 1·2·3·29·30·31·32·33·34·35·36·37·38·39 >>