Forum: Vragen topic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 30 van 39 (778 items)
<< 1·2·3·25·26·27·28·29·30·31·32·33·34·35·37·38·39 >>

Offline Daan
Citaat van: Maurice3 link: /forum/66/4238/612889 op: 18-10-2011 20:20:36

Komt er dit jaar weer een week van de nostalgie?

Nee, maar wat ik op de twitter van DVZ heb gezien, komt er (als het allemaal goed gaat) een nieuw onderdeel dit jaar.
Misschien volgend jaar weer...

Ahhhh!

Offline Carlo
Citaat van: Maurice3 link: /forum/66/4238/612889 op: 18-10-2011 20:20:36

Komt er dit jaar weer een week van de nostalgie?

Vanwege de voorbereidingen voor een heel ander gebeuren hebben we te weinig tijd voor De Week van de Nostalgie. Maar dit zal zeker niet vergeten worden, en waarschijnlijk ergens volgend jaar alsnog worden geplaatst.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Niet meer van toepassing 

Ik heb een aantal mensen in mijn negeerlijst gezet, maar hun berichten zijn gewoon zichtbaar zoals ze voorheen ook waren? Ik heb gedaan wat in dit bericht staat. In de negeerlijst blijven ze staan, maar op het forum merk ik er dus niks van.

Citaat van: Remkoow link: /forum/66/4238/624023 op: 25-11-2011 19:39:31

Ik heb een aantal mensen in mijn negeerlijst gezet, maar hun berichten zijn gewoon zichtbaar zoals ze voorheen ook waren? Ik heb gedaan wat in dit bericht staat. In de negeerlijst blijven ze staan, maar op het forum merk ik er dus niks van.

ff je internet browser afsluiten, opnieuw opstarten en hard op F5 drukken. Je zit ws tegen een cache aan te kijken

Citaat van: Timmert link: /forum/66/4238/624035 op: 25-11-2011 19:54:36

ff je internet browser afsluiten, opnieuw opstarten en hard op F5 drukken. Je zit ws tegen een cache aan te kijken

Inmiddels is het al een paar dagen geleden dat ik de negeerlijst ingesteld heb, dus dat werkt helaas niet. Ik gebruik Chrome, maar ook in Internet Explorer (dat ik nooit gebruik) blijf ik deze berichten zien.

Edit: net het cache-geheugen verwijderd en browser opnieuw opgestart, maar ook dat helpt niet.

Citaat van: Remkoow link: /forum/66/4238/624096 op: 25-11-2011 23:03:09

Inmiddels is het al een paar dagen geleden dat ik de negeerlijst ingesteld heb, dus dat werkt helaas niet. Ik gebruik Chrome, maar ook in Internet Explorer (dat ik nooit gebruik) blijf ik deze berichten zien.

Edit: net het cache-geheugen verwijderd en browser opnieuw opgestart, maar ook dat helpt niet.

Wel op negeerlijst gedrukt en niet laten staan op vriendenlijst? Dat is namelijk hetzelfde kopje.

Ik heb ook chrome namelijk en bij mij werkt het wel.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Remkoow link: /forum/66/4238/624096 op: 25-11-2011 23:03:09

Klopt het is een heel sneaky vinkje, maar in je profiel staat in de layout opties een checkbox met:
"Verberg berichten van leden die op mijn negeerlijst staan."

Die moet je aan zetten en bij jou stond ie niet aan. Dus heb de vrijheid genomen om hem aan te zetten.

Groetjes
Marwin

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Ah, daar had ik inderdaad niet gekeken. Bedankt!

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Remkoow link: /forum/66/4238/624383 op: 27-11-2011 11:24:37

Ah, daar had ik inderdaad niet gekeken. Bedankt!

Nee ik kwam hem ook bij toeval tegen. Heel sneaky optie

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Kan je via de fotogallerie zelf ook een dvz logo erop zetten?
En zo ja, hoe?

Offline Marwin
Moderator
Ehh nee dat gaat handmatig je bedoelt dat watermerkje rechts / links boven?

Ja, zou die er dan bij de tripreports bij moeten staan?

Offline Daan
Citaat van: Maurice3 link: /forum/66/4238/624704 op: 28-11-2011 20:13:05

Ja, zou die er dan bij de tripreports bij moeten staan?

Die watermerkjes zijn bedoeld voor de Beeldbank (voor Heraut Media).
Al die foto's zijn gecontroleerd en hebben een (nieuws)waarde.

Maar dat kan ik ook verkeerd zeggen...

Ahhhh!

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Daan link: /forum/66/4238/624759 op: 28-11-2011 23:31:38

Al die foto's zijn gecontroleerd en hebben een (nieuws)waarde.

Nou niet specifiek het is mee wat betreft dieplinken om te laten weten dat het van DVZ komt. Met name vezamelgids en zo is daar gevoelig voor. Dat sprookjesboek, dat de Efteling op de plattegrond heeft laten drukken die van onze site afkwam . Vandaar

Maar als er behoefte is aan zoiets hoor ik het graag!

Offline Luuk
Weet er iemand hoe ik een nieuwe profielfoto of avatar kan veranderen, want nu het vernieuwdt is snap ik er niets meer van.
alvast bedankt.

Forum -> Profiel -> Forumprofiel

Offline Luuk
ja, zo ver was ik ook, maar dan moet je iets met een internet url ofzo en dat snap ik niet helemaal. dus al iemand dat geelte kan uitleggen graag.

Offline Marwin
Moderator
Je kan via http://leden.vijfzintuigen.nl/~Luukrvl/avatar, een plaatje uploaden of een verwijzing naar maken ik denk dat het daar zichzelf wijst

Offline Luuk
en dit kon ik niet meer vinden. bedankt

Pagina: 30 van 39 (778 items)
<< 1·2·3·25·26·27·28·29·30·31·32·33·34·35·37·38·39 >>