Forum: Vragen topic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 19 van 39 (778 items)
<< 1·2·3·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24·37·38·39 >>

Citaat van: Joey link: /forum/66/4238/432939 op: 05-08-2010 20:02:39

Bij de regels (om precies te zijn hoofdstuk 08) daar staat:
Maar wat word er precies onder 3 regels verstaan? Dat verschilt namelijk per resolutie, waardoor een lange zin op een klein scherm misschien uit 5 regels bestaat, en op een grotere maar uit 2. Of word er uitgegaan dat je maximaal 3 regels mag, met een maximum aan characters (tekens) van bijvoorbeeld 200 per regel?

Ga er maar vanuit dat dit geldt voor een 1024x768 scherm.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Hoe kun je dingen die je hebt aangevinkt in de verzamelgids verwijderen?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline TheF4
Moderator
Citaat van: lmluiten link: /forum/66/4238/433794 op: 07-08-2010 15:31:52

Hoe kun je dingen die je hebt aangevinkt in de verzamelgids verwijderen?

Als je naar een item gaat in je verzameling en je zet de aantallen op 0 dan wordt het item uit je verzameling gehaald.

www.TheF4.com

Ik heb het gevoel dat ik een hele domme vraag ga stellen, maar toch: Het JEDD subboard zou toch 1 augustus verplaatst worden naar het archief? Het is nu de twaalfde, en het is nog gewoon een subboard

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: dodu.utrecht link: /forum/66/4238/435835 op: 12-08-2010 13:30:31

Ik heb het gevoel dat ik een hele domme vraag ga stellen, maar toch: Het JEDD subboard zou toch 1 augustus verplaatst worden naar het archief? Het is nu de twaalfde, en het is nog gewoon een subboard

Klopt het was toen nog vrij actief, dus hebben we nog even besloten om het te laten staan. Vandaar dus het is geen domme vraag.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Ik was helemaal vergeten om te bedanken! Alsnog bedankt voor het antwoord
Wanneer zijn jullie nu van plan het subboard weg te halen? Of wacht je gewoon tot er niets meer wordt gepost?

En ik had nog 2 vragen over de verzamelgids;
Is het de bedoeling dat de gids uitbreidt doordat wij leden items die er niet in staan door te geven?
En voor wat voor items is het nu precies bedoeld? Gewoon alles met een verzamelwaarde?

Offline Carlo
Citaat van: dodu.utrecht link: /forum/66/4238/440398 op: 21-08-2010 22:23:58

Is het de bedoeling dat de gids uitbreidt doordat wij leden items die er niet in staan door te geven?

Als je items aanlevert, graag inclusief foto.
Dat er nog veel meer dingen bestaan weten we ook wel, maar het liefst plaatsen we ze compleet met plaatje erbij.

Citaat van: dodu.utrecht link: /forum/66/4238/440398 op: 21-08-2010 22:23:58

En voor wat voor items is het nu precies bedoeld? Gewoon alles met een verzamelwaarde?

Gewoon alles wat ooit door de Efteling is uitgegeven, met of zonder verzamelwaarde.
Maar wat voor de één waarde heeft, kan de ander waardeloos vinden. Het gaat puur om een zo groot mogelijke collectie.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Sytze link: /forum/66/4238/432995 op: 05-08-2010 21:34:27

Kan iemand mij vertellen hoe ik een account verwijder. Of is dit niet mogelijk? 

Word zo vervelend dan kan je vanzelf niet meer inloggen (geen aanrader)

Hallo iedereen ik ben twinkel en ik betwinkel jouw!

Vraagje:

Hoe kun je het voor mekaar krijgen dat als je op bijv. het woordje HIER klik, er een site opent? Waar in de Link moet je HIER dan zetten?

http://img18.imageshack.us/img18/7254/47844698.png ---> Achter de 1e URL, of de 2e?

[code]HIER[/code]

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

HIER
Oke bedankt!

Ik krijg vaak complimenten en reqeusts over mijn intro's / outro's.
Nu wil ik deze gaan verkopen op een website (mag denk ik hier niet de naam noemen).
Waar mag ik hiervoor reclame maken?
Mag dat überhaupt wel?

[center]<hugo ban="true" vervloekt="true" lipsync="false" masker="14" rein="false" lelijke_wachtrij_vellen="true">[/center]

Citaat van: TheHugineter link: /forum/66/4238/446678 op: 04-09-2010 13:08:56

Ik krijg vaak complimenten en reqeusts over mijn intro's / outro's.
Nu wil ik deze gaan verkopen op een website (mag denk ik hier niet de naam noemen).
Waar mag ik hiervoor reclame maken?
Mag dat überhaupt wel?
Uit het reglement:

05 Reclame / Spam
A  e "e Vijf Zintuigen Forum" is een niet-commercieel forum. Advertenties ("spams" zijn niet toegelaten. Een uitzondering wordt gemaakt voor aankondigingen van de Efteling zelf.
B  Gebruik het forum niet als persoonlijke correspondentie of om nieuwe abonnees te vinden.
C  Reclame maken voor je website mag onder vier voorwaarden:
1) De website moet een link bevatten naar de Vijf Zintuigen.
2) De website moet een attractieparkgerelateerde onderwerp bevatten.
3) De website mag geen commerciële reclame bevatten.
4) Mag alleen in het "Reclamezuil"-topic plaatsvinden.

Nee dus.

Inderdaad, als je zaken wilt verkopen dan kun je deze niet hier op het forum reclameren.

Wanneer verdwijnt het Joris en de Draak subforum?

Ik denk als er niet meer zoveel gepraat wordt. En dat dan alleen het algemene JedD topic blijft.

Nja, ik vroeg het eigenlijk nu omdat er vrij weinig meer gepost wordt. Eerst was het de bedoeling dat het 1 augustus(?) al zou verdwijnen, maar door de vele posts is het gebleven. Ik denk dat bijvoorbeeld 1 oktober, 3 maanden na de opening, het subforum wel gemist kan worden. Het algemene JedD topic kan dan inderdaad naar het algemene Efteling gedeelte verplaatst worden.

We hebben op dit moment nog geen datum geprikt. Momenteel is iedereen zeer druk met diverse projecten en is dit subboard nog geen sta-in-de-weg. De prioriteit voor opheffen ligt dus nog even wat lager.

Offline Weeke
Ik was bezig met het uploaden van een TR.
Nu vroeg ik me af wat de aanbevolen hoeveelheid foto's in 1 post is, ivm laadtijd e.d.
Of maakt het met de laadtijd eigenlijk niks uit?

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Citaat van: Weeke link: /forum/66/4238/469744 op: 02-11-2010 15:53:43

Ik was bezig met het uploaden van een TR.
Nu vroeg ik me af wat de aanbevolen hoeveelheid foto's in 1 post is, ivm laadtijd e.d.
Of maakt het met de laadtijd eigenlijk niks uit?
Het aantal foto's maakt volgensmij niet uit. Of je het nou in één of in twee posts doet, ze moeten toch allebij geladen worden.

Pagina: 19 van 39 (778 items)
<< 1·2·3·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24·37·38·39 >>