Forum: Attraktie-Crypto

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 221 van 223 (4455 items)
<< 1·2·3·216·217·218·219·220·221·222·223 >>

Offline lieven
Ik kan je (of een ieder) wel helpen om het verder op te lossen: je ogen zijn wellicht het niet beste zintuig voor de uitleg.

Offline lieven
Niemand?

Volgens mij zijn jullie je op een medeklinker aan het blind staren...

Offline Weirdo
O als in het Franse eau dat water betekend?

Offline lieven
En inderdaad, Weirdo!

Maar gezien ik hier eerder op de vingers ben getikt voor het goed rekenen van te weinig uitleg... Als je de opgave volledig uitlegt mag je de volgende doen (tenzij iemand je voor is).

Oooooo zo, ik had echt geen flauw idee over die o's lol
Dus: < is kleiner dan teken dus klein
O klinkt als eau wat frans is voor water
De eerste o is groter dan de tweede o dus het eerste water is grote dan het tweede zoals n zee groter is dan n meer dus Oo is zeemeer
En dan is - natuurlijk gewoon min
Samen maakt dat de kleine zeemeermin

De wonderen zijn Kaatsheuvel nog niet uit!

Offline lieven
Zeau! Daar zijn we dan.

Pluimpje voor Weirdo en aan R3 de eer voor de volgende opgave!

Nou daar gaat ie dan:
En de buitenlandse heer toetst zonder hoogte en tijd

Offline Amelie
Heeft er al iemand een idee? Bij buitenlandse heer denk ik aan sir, don enz. Toetst is misschien test. Wie vult aan?

Offline lieven
Ik heb ook al zitten denken... kom ook uit bij mister, monsieur (maar cannibale kan ik echt niet uitleggen), herr, senor... etc
Maar kom er niet verder mee en het kan natuurlijk dat 'buitenlands' en 'heer' niet bij elkaar horen (denk opeens aan Swiss Bob, als Bob zich als een heer weet te gedragen - maar dat verklaart de rest van de opgave niet).

Kom zelf ook nog niet verder.

Frustrerend altijd wanneer iemand met een ingewikkelde crypto komt...

Om jullie een beetje op weg te helpen: De heer is inderdaad buitenlands en buitenlands

Offline lieven
Ik ben er net nog een keer mee bezig geweest maar heb echt geen enkel aanknopingspunt. Gezien de stormvloed aan reacties vermoed ik dat meer het spoor totaal bijster zijn...

Nog een hint wellicht?

Ik kan er ook niks mee

Offline Amelie
Het forum gaat stoppen lees ik! Medio 2019. Waar moeten we dan heen met onze attractie crypto??

Offline lieven
Hrm. Niet alleen de crypto zal ik missen maar ook de brainstorms en discussies over nieuwe attracties en de toekomst van het park in het algemeen. Ben benieuwd naar de redenen om het forum te verwijderen.

Crypto-specifiek: als we echt zouden willen kan het elders wel worden voortgezet, maar dan waarschijnlijk met alleen een vaste groep en wie dat wil kan niet zomaar meer een reactie geven. Is dat een verslechtering? Ik vind het zelf iig niet een verbetering.

Aan de andere kant... misschien moeten we dit dan zien als een mooi eindmoment van het spel - het kan ook niet eeuwig doorgaan (?). Hoop wel dat we de laatste kunnen oplossen en niet plots het forum wegvalt terwijl er nog eentje openstaat.

Ik heb veel lol in het verzinnen van crypto's (mocht het nog niet opgevallen zijn) en (te pogen) andere op te lossen. Maar mijn leven gaat toch echt ook gewoon verder zonder dit forum, en ik hoop dat dat voor een ieder geldt. Maar ik sta open voor suggesties over een voortzetting elders en hoe dat er dan uit zou moeten zien.

Zeer jammer dat het forum gaat stoppen. Aangezien dit pas medio 2019 zal gebeuren, verwerkt ik dat de huidige opgave nog wel opgelost gaat worden.

Mocht iemand een idee hebben hoe we dit concept kunnen voortzetten, dan laat het maar weten. Gezien de kleine groep is het natuurlijk een optie om via een whatsapp groep verder te gaan. Al zal misschien niet iedereen graag zijn/haar telefoonnummer hier willen delen.

Offline Amelie
Ja, echt jammer. Er kan ook gepraat worden op het forum van themepark, maar ik vind het daar vaak nogal negatief. Het forum hier wordt soms dagen niet gebruikt, maar als de Efteling nieuws naar buiten brengt, dan blijkt het ineens wel weer heel levendig.

Ik vind een appgroep een prima idee voor de crypto's. Het hoeft niet tot in lengte van dagen door te gaan, maar voorlopig vind ik het nog leuk. Maar mijn levensgeluk hangt er inderdaad ook niet vanaf

Offline Amelie
Alleen ben je met een appgroep niet vindbaar voor nieuwe geinteresseerden. Een oplossing op internet is misschien beter, maar ik weet zelf niet hoe.

Mijn complimenten naar de Crypto-club voor het "single handedly" levendig houden van het forum, het overgrote deel van de tijd, pakweg het afgelopen jaar. Ik heb hier volgens mij nooit ook maar één bijdrage geleverd omdat ik zo vreselijk slecht in het spel ben, maar ik heb elk raadsel op de voet gevolgd.

Of er een vergelijkbare manier is om het spel voort te zetten, geen idee.

Offline lieven
@robkuh. Hoewel het nog niet echt opschiet denk ik dat we deze opgave ook nog wel oplossen, bedoelde meer eentje 'medio 2019' en opeens poef forum weg.

Als het via WhatsApp gaat is het iig zonder mij (wat mag natuurlijk). Vind het geen punt mijn nummer met een paar Zintuigers te delen, maar blijf ver weg van alles Facebook.

Er zijn zoveel apps die hiervoor te gebruiken zijn. Slack zou ook een potentiële optie wezen. De vraag is in hoeverre iedereen iets gebruikt/wil gaan gebruiken hiervoor en of we het open willen houden voor nieuwe mensen. Dat laatste zal sowieso lastig zijn als het niet op een manier gekoppeld is aan een fansite oid ben ik bang.

Hoewel dit erg off-topic is, vertel ik het toch hier: je kunt een eigen gratis forum creëren op actieforum.nl.

Ik had mijn eigen site daar best voor willen gebruiken, maar heb mijn site al heel lang niet meer gebruikt, wat wil zeggen dat ik er hoogstwaarschijnlijk geen toegang meer tot heb.

Ik vraag mij tevens af wat de beweegredenen zijn om het forum te verwijderen. Hoewel het de laatste tijd al erg stil is (is trouwens ook steeds meer te zien bij themepark.nl, al dan niet in mindere mate), lijkt het mij ook niet echt meerwaarde om het compleet te verwijderen. Tuurlijk, een nieuwe site, een nieuwe indeling. Men kan het forum meer op de achtergrond zetten en de gewenste activiteiten op de voorgrond plaatsen. Of is het meer een kwestie van alle data op een server? In dat geval lijkt het mij een beter oplossing om al deze "overbodige" data over te plaatsen naar een gratis forum via bijvoorbeeld actieforum en dit forum te linken aan deze site.

PS: misschien een nieuw topic openen over dit onderwerp? Zou zonde zijn als we de laatste dagen van het forum de topics overhoop halen door off-topic te raken.

Edit: er is al een nieuw topic aangemaakt zie ik. Mooi.

Versie: 1 Aangepast: 30 oktober 2018 10:53 door: IProducties reden: Edit
Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Pagina: 221 van 223 (4455 items)
<< 1·2·3·216·217·218·219·220·221·222·223 >>