Forum: Attraktie-Crypto
Pagina: 203 van 232 (4640 items)
<< 1·2·3·198·199·200·201·202·203·204·205·206·207·208·230·231·232 >>
<< 1·2·3·198·199·200·201·202·203·204·205·206·207·208·230·231·232 >>
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() ...Dan zult gij vrede vinden. In uw huis en in uw hart... | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening huis = pand advertentie = ad 1 verblijf = room (engels) | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening (vast een waarschuwing: bij deze is de uitleg van het antwoord erg belangrijk) In Brazilië huilt de dominee als vijf en zij erbij klinken terwijl de tweede Zwitser en de elfde haar pijnigen. | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() Ok.. Dit wordt er weer zo eentje.. Het enige wat mij bij deze opvalt is Brazilië (waar piranha's zwemmen) en Zwitserland (waar de BOB vandaan komt) en dat die twee naast elkaar zijn in het park. Je hoeft niet gek te zijn om Efteling leuk te vinden. Maar het helpt wel ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Brazilië -> .br huilen vanwege een ui dominee -> ds de elfde letter is de k pijnigen -> leed het Zwitserse Genève/geneva klinkt wel enigszins als Genoveva als vijf is daarin een extra V) (en nog een thumbs up voor panddroom, zowel de opgave als de oplossing, knap bedacht: ik kon er helemaal niks mee, hahaha) | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() Je hebt hem voor 90% goed, maar dat rekenen we gewoon helemaal goed. Nog even de resterende uitleg: Genève is de tweede stad van Zwitserland. De 'vijf' staat inderdaad voor de 'v' die daar nog bij komt. Maar dan nog 'en zij erbij klinken'; dit slaat op de extra klinkers die erbij komenen. Dat alles maakt dan Genoveva. Ik geef het stokje weer door! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening . - - - . - . Succes ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening scratch that. ik wilde te snel... | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening WC lijkt me wel erg generiek, maar wie weet? | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening De morsecodes staan voor W.C. en er staan meer(dere) min(tekens) achter elkaar in deze code. | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening In dit geval is de boodschap WC. Dus dan denk ik dat het Kleine Boodschap is (en was de opgave toch nog cryptischer dan ik in eerste instantie dacht) | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Dit is inderdaad niet de Attraktie-vertaling, maar de attraktie-crypto. ![]() Tikkie, jij bent 'm! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening De lach wordt plotseling gestopt succes | |