Forum: Attraktie-Crypto

Pagina: 1 van 1 (4 items)
<< 1 >>
Pagina: 95 van 234 (4676 items)
<< 1·2·3·90·91·92·93·94·95·96·97·98·99·100·232·233·234 >>

Offline m.elst
Citaat van: Effo link: /forum/64/5343/629361 op: 17-12-2011 00:54:13

Onaangekondigd : Pardoes
Bal: Op zijn Engels is het Prom
maar niet de 7e, Vergeef me: genade, de g is de 7e letter van het alfabet, dus die gaat eraf, dan krijg je enade.

Plak ze aan elkaar, dan krijg je Pardoes Promenade

Echt geweldig bedacht hoe komen jullie dr toch telkens op Complimenten nu hopen dat ie goed is

Offline Carlo
En Effo is de winnaar! De uitleg is precies zoals ik 'm bedacht had.
Hij mag een nieuwe opgave plaatsen.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/64/5343/629278 op: 16-12-2011 21:13:09

Het grappige is dat BJ3 het juiste antwoord heeft, maar niet de juiste uitleg!

Dammd
Extra goed mijn best doen bij Effo

Proberen is de eerste stap richting falen.

Offline Effo
Daar komt ie dan:

depressieve dubbelkruizige beweging

Nieuw jaar, nieuwe teller. Efteling: 1x Phantasialand: 1x

Offline m.elst
Hmm voor het eerst dat ik het probeer zal wel helemaal fout zijn maar ach daar leer je van..

Depresief is hugo zn huis is vervloekt en de dubbelkruizige beweging is de woonkamer? de buiten kant en de banken draaien tegen elkaar in..

Offline Effo
Creatief, maar niet de goede oplossing
Citaat van: m.elst link: /forum/64/5343/629985 op: 19-12-2011 12:03:19

Hmm voor het eerst dat ik het probeer zal wel helemaal fout zijn maar ach daar leer je van..

Depresief is hugo zn huis is vervloekt en de dubbelkruizige beweging is de woonkamer? de buiten kant en de banken draaien tegen elkaar in..

Offline m.elst
ach ik vindt het leuk om te proberen ach het was mn eerste maar ik geef niet snel op misschien kom ik zo nog op een idee

Over het ongebouwde hartenhof misschien?

De banen zouden elkaar daar kruisen, waar ook aparte bewegingen in zouden voorkomen, en door het vele uitstellen worden mensen er wat depressief van.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Offline Effo
Citaat van: GEKKERTJUH link: /forum/64/5343/630890 op: 22-12-2011 09:37:09

Over het ongebouwde hartenhof misschien?

De banen zouden elkaar daar kruisen, waar ook aparte bewegingen in zouden voorkomen, en door het vele uitstellen worden mensen er wat depressief van.

Ook weer heel creatief, maar nee, niet goed.

Is het niet Joris en de Draak?

Ik denk dat omdat het dubbelkruizige is

Offline m.elst
inderdaad, is heel makkelijk bedacht

klopt het

Is het Joris en de Draak?

depressieve dubbelkruizige beweging;

depressief slaat op de verslagen sfeer die heerst binnen het koninkrijk; de dochter van de koning wordt geofferd aan de draak

dubbelkruizig geeft zowel de twee banen als de Tweede kruistocht aan waar St.-Joris als beschermheilige werd uitgeroepen.

beweging in combinatie met het dubbelkruizige geeft ook de kruisingen aan tussen de twee tracks.

Deze verrekijker vergroot wel 8 maal. Maar ik heb er ook wel eens een 9de keer doorgekeken en toen deed hij het ook nog gewoon. (H. Finkers)

Offline Effo
Het wordt steeds creatiever, maar ook steeds verder van de oplossing...

aangezien hij een maand staat, tijd voor een (moeilijke) hint: dubbelkruizig heeft met het getal 23 te maken

dan is het de python.

dubbelkruizige beweging zijn de 2 loopings.
en 23 met de hoogte van de hoogste val.

Offline Effo
nee, niet goed

Offline Effo
Nog maar een hint dan?: Ieder woord apart

Offline Carlo
Ik zit maar steeds te denken aan Spoorwegovergang.

* Een dubbel kruis kom je vaak tegen bij een spoorwegovergang als verkeersbord
* Een "overgang" is een soort van beweging, "je gaat ergens over"
* En depressief zou weer op de overgang kunnen slaan waar vrouwen op leeftijd last van hebben. 

Maar ik kan het natuurlijk totáál mis hebben omdat mijn fantasie te ver doordraaft. 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Effo
Leuk gevonden. Niet goed, maar het is een al heel wat betere poging dan ik tot nu gezien heb

Offline Carlo
Dan ga ik nog even een héél andere poging wagen: Het Heksenpad.

* Depressief: heksen staan bekend om hun kwaadaardige karakter
* Dubbelkruisig: twee kruizen achter elkaar, in tekst "XX", te lezen als "iksen" of "eksen"
* Pad: een plaats waarop je je voortbeweegt

Ik verzin maar weer wat...

Pagina: 95 van 234 (4676 items)
<< 1·2·3·90·91·92·93·94·95·96·97·98·99·100·232·233·234 >>