Forum: Attraktie-Crypto
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Jij bent | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Ik wilde graag deze voorstellen: Thioaceetamide voorkomt een Hongaarse district van een Thoracaal Aorta-Aneurysma. Daarna komt een Indiaas conglomeraat met 3x een hoeveelheid tantalium. Succes! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Taa = thioaceetamide Tata = Hongaars district Taa = Thoracaal Aorta-Aneurysma Tata = Tata group (Indiaas conglomeraat) Ta = Tantalium Ta = Tantalium Ta = Tantalium | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Klopt uiteraard! Ik pak alvast wat aspirine... lieven is weer aan de beurt! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() Daar gaan we: Het gezang van het dorpsvolk plaatste de derde in plaats van de laatste van de zure vruchten. | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Het gezang van het dorpsvolk: ge'lal' lal brouwt lurk Zure vruchten: limoenen De derde in plaats van de laatste... Ik heb geen idee maar hoop dat het op huys slaat ![]() Dan kom ik op lurk en limoenhuys | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Het gezang van het dorpsvolk = een liedje van de village people = YMCA De 3e ipv de laatste, dus de C gaat naar de laatste plek Sumak zijn zure bessen. De K wordt de C En dat wordt dan de zangeres van de Indische waterlelies, Yma Sumac. | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Bedankt Martinez, je hebt ons gered van een lange lijdensweg... | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() Hij is helemaal goed, ook de uitleg klopt volledig! Jouw beurt weer! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Deze nieuwkomer moet ook wel te doen zijn, volgens mij: een dubbele bocht creƫert oneindig veel onrust bij het gymmen. | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Ik had het misschien beter wat bekakt kunnen zeggen, maar de reden dat ik deze toch plaats is wegens de actuele ophef #edewa! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Onrust zelf is trouwens een van de 4 delen van de crypto. En 2 andere delen zijn eerder al eens gebruikt, vandaar dat ik dacht dat die wel snel opgelost zou worden ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Onrust is twist, maar verder? | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening spiraal = dubbele bocht rel = onrust lo = lichamelijke opvoeding = gym | |