Forum: Efteling Cluedo

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>

Hallo iedereen,
ik ben van plan om een Efteling Cluedo spel te maken gebaseerd op het efteling moordspel van Niels2112.
Je kan je aanmelde met een pb. er is plaats voor 5 man, als er op 23 september te veel aanmeldingen zijn doe ik willekeurig 5 personen pakken, als er dan nog geen 5 mensen zijn stel ik het uit totdat er vijf man zijn.
Hopelijk doen jullie mee! Commissaris MipMuyd
Verhaal volgt in volgend bericht...

Versie: 1 Aangepast: 16 september 2016 21:14 door: mipmuyd reden: Geen reden aangegeven
Breaking News!
Goedenavond Nederland,
er komt net breaking news uit Attractiepark de Efteling. Er is daar om 18:30 het dode lichaam gevonden van parkmascotte Pardoes de Tovenar. De landelijke politie is nu opzoek naar detectives om de zaak op te lossen, wel is deze informatie naar buiten gebracht:
Verdachten: Polle, Baron Gustave Hooghmoed, Python Pietje en Jokie de Prrretneus.
De politie heeft naar buiten gebracht dat de detectives een budget krijgen van 75 dukaten om de zaak op te lossen. Hier volgt de prijslijst: Bewijsstuk: 10 dukaten, Raadselachtige hint willekeurig: 10 dukaten, Raadselachtige hint over onderwerp naar keuze: 15
dukaten, hint: 20 dukaten
Bewijsstukken kan je een kopen.
Detectives mogen niet meer dan vijf gesprekken hebben met verdachten of getuigen, deze zijn wel gratis.
Dit was dit nieuwsbericht, nog een fijne avond.

Versie: 1 Aangepast: 16 september 2016 21:37 door: mipmuyd reden: fout in het bericht aangepast
Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>