Forum: Het grote Efteling spel

Pagina: 1 van 4 (65 items)
<< 1·2·3·4 >>

Beste Zintuigers,

Na lang zitten nadenken kom ik met een nieuw groot spel.
Ik ben op zoek naar een groep die zich wil storten in een avontuur door de Efteling.
De spelers zullen opdrachten moeten uitvoeren in zowel teams als individueel.
Alleen iedere aflevering moeten we helaas afscheid nemen van 1 van de kandidaten.
Als je opdrachten wint dan ben je zeker van een plek in de volgende aflevering, alleen als je verliest dan zit je in de gevarenzone.
Dan gaan er namelijk op verschillende manieren eliminaties volgen zoals stemmingen of extra opdrachten.
Verder zit het spel niet zo ingewikkeld in elkaar en is het gewoon een gezellig en leuk spelletje.
Alleen kan er maar één de beste zijn en die wint uiteindelijk de eerste editie van "Het Grote Efteling Spel"!

Lijkt het je leuk om mee te doen?
Stuur hieronder dan een berichtje en de eerste 10 kandidaten mogen meedoen.

Groetjes,

Mike

Deelnemers:

Eftellingen
MK98
timefteling
eftelwonder
weirdo
lucius
bostieandres
Daanvk
david
Eftelingontwerper

Versie: 6 Aangepast: 11 oktober 2014 21:13 door: mikesieb reden: Geen reden aangegeven
Versie: 5 Aangepast: 11 oktober 2014 11:57 door: mikesieb reden: Geen reden aangegeven
Versie: 4 Aangepast: 11 oktober 2014 11:12 door: mikesieb reden: Geen reden aangegeven
Versie: 3 Aangepast: 11 oktober 2014 11:09 door: mikesieb reden: Geen reden aangegeven
Versie: 2 Aangepast: 10 oktober 2014 22:02 door: mikesieb reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 10 oktober 2014 22:01 door: mikesieb reden: Geen reden aangegeven
Hoeveel tijd zal het spel innemen? Inverband met school zaken etc.

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Als je er als eerste uit ligt dan is dat vrij snel en hoe langer je erin blijft zitten des te langer het duurt uiteraard. Het ligt ook een beetje aan hoe snel er gereageerd gaat worden. Dus het is moeilijk om er nu een tijd op te zetten. Maar je hoeft je bij dit spel niet heel erg intensief in te zetten, dus ik denk dat je het prima kan combineren met school want dat moet ik namelijk ook doen

Offline MK98
Schrijf mij maar in dan.

Ik zou graag meedoen!

Is Symbolica al geopend?!

De eerste 2 kandidaten zijn binnen!

Ik ook!

Offline Weirdo
Ik wil me ook inschrijven.

Offline Daanvk
is dit dan alleen voor mensen met een abbonoment?

Offline Lucius
Ik zou ook graag mee willen doen!

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

[i]Efteling teller 2014: 33x 2015: 15x 2016: 4x

Even voor de duidelijkheid:

Dit spel wordt van begin tot eind gespeeld op dit forum en niet in de realiteit!
(het heeft dus niks met een abonnement te maken)

We hebben nu dus al 6 kandidaten die deel gaan nemen....

Versie: 2 Aangepast: 11 oktober 2014 11:09 door: mikesieb reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 11 oktober 2014 11:08 door: mikesieb reden: Geen reden aangegeven
Ik wil ook graag meedoen

Voor plezier voor groot en klein moet je in de Efteling zijn!

Offline Daanvk
dan doe ik mee!

Nog 2 deelnemers te gaan....

Offline david
Doe ik ook mee.

En ik ook.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Offline Daanvk
dan zijn we er. let's start!

De groep is compleet!

Welkom allemaal,

Jullie starten met jullie reis vol avontuur in de Efteling.
Onderweg zullen jullie opdrachten uit moeten voeren.
Alleen soms sneuvelen er een paar na iedere aflevering.
Verder wil ik er eigenlijk nog niet over los laten, dus laten we maar gaan beginnen.

Ik wil voor de eerste aflevering 2 teams hebben van ieder 5 personen.
Die mogen jullie hier samen gaan stellen, succes!

Offline MK98
Tim? Gaan wij samen?

Citaat van: MK98 link: /forum/64/24593/778204 op: 11-10-2014 21:34:28

Tim? Gaan wij samen?

Graag, wie wilt er nog bij ons team?

Is Symbolica al geopend?!

Pagina: 1 van 4 (65 items)
<< 1·2·3·4 >>