Forum: Wie is de mol? Efteling editie

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 14 van 14 (273 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14 >>

Offline Weirdo
Citaat van: JvanRijen link: /forum/64/23213/797413 op: 18-07-2015 16:22:36

Zullen we het gewoon weer op alfabetische volgorde doen?

Top!

Onze namen op alfabetische volgorde:

Dirk
Job
Martijn
Robin
Sjoerd
Tijn
Tim

Offline Robin
Ben benieuwd.

Spannend spel dit.
Zou het ook kunnen dat Mikesieb de mol is?

Offline MK98
Is het een gekke veronderstelling als ik denk dat hij (wellicht onverwacht) zonder wifi op vakantie is?

Citaat van: MK98 link: /forum/64/23213/797724 op: 26-07-2015 23:48:47

Is het een gekke veronderstelling als ik denk dat hij (wellicht onverwacht) zonder wifi op vakantie is?

Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar dit spel is gewoon slecht georganiseerd. Als je een forumspel opstart en aan de kandidaten vraagt om snel te reageren zodat het spel VOORUIT gaat, is dat prima, maar dan moet je zelf ook wel je best doen…
Misschien is het dus handig om een volgende keer als iemand hier even niet kan antwoorden/meespelen voor meerdere dagen, dat even meldt. Zeker als organisator. Ik had hier al eerder iets over gezegd, maar oké. Verder heb ik ook alle begrip voor mensen die op vakantie gaan zonder internettoegang of zo. Normaal gezien zou ik me hier niet zo aan ergeren, maar gezien wij altijd snel moeten antwoorden en dit dus de eerste keer is dus wel.

En nu weer voort met het spel!

Versie: 2 Aangepast: 27 juli 2015 00:07 door: timefteling reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 27 juli 2015 00:02 door: timefteling reden: Geen reden aangegeven
Is Symbolica al geopend?!

Heey,

Allereerst mijn excuses voor de te lange afwezigheid.
Ik had wat problemen met inloggen, waardoor ik hier niet meer kon komen om te reageren.
Ik probeerde een nieuw account aan te maken, maar dat lukte niet.
Nu hoop ik dat ik gewoon kan blijven inloggen.
Zelf vind ik het namelijk zelf ook heel vervelend en al helemaal voor jullie.
Ik snap zelf dat jullie het slecht georganiseerd vinden, want dat zou ik zelf ook vinden.
Nu zit ik ook op een andere laptop, dus wellicht ligt het daaraan dat ik nu wel kan inloggen.
Ik zou graag de opdracht nu gelijk willen plaatsen, maar die staat op mijn eigen laptop, dus ook daar sorry voor.

Maar als alles nu goed gaat dan komt de opdracht er zo snel mogelijk weer aan!

Citaat van: mikesieb link: /forum/64/23213/797866 op: 30-07-2015 21:44:59

Heey,

Allereerst mijn excuses voor de te lange afwezigheid.
Ik had wat problemen met inloggen, waardoor ik hier niet meer kon komen om te reageren.
Ik probeerde een nieuw account aan te maken, maar dat lukte niet.
Nu hoop ik dat ik gewoon kan blijven inloggen.
Zelf vind ik het namelijk zelf ook heel vervelend en al helemaal voor jullie.
Ik snap zelf dat jullie het slecht georganiseerd vinden, want dat zou ik zelf ook vinden.
Nu zit ik ook op een andere laptop, dus wellicht ligt het daaraan dat ik nu wel kan inloggen.
Ik zou graag de opdracht nu gelijk willen plaatsen, maar die staat op mijn eigen laptop, dus ook daar sorry voor.

Maar als alles nu goed gaat dan komt de opdracht er zo snel mogelijk weer aan!

5 dagen verder… *kuch*

De spanning is om te snijden.

Citaat van: tijnelia link: /forum/64/23213/799074 op: 05-09-2015 10:41:03

De spanning is om te snijden.

Zonde…

Ik was een volger van dit spel, maar als t zo blijft haak ik af. Inmiddels meer dan een maand verder. Dat "zo snel mogelijk" duurt érg lang, te lang.

Offline MK98
Hmm, ik vind het onderhand wel mooi geweest. Nog een week en we zijn twee maanden verder. Ik volg deze site al langer niet meer actief, en ik denk dat dit spel onderhand wel zo goed als dood is. Dus ga ik het oh zo belangrijke van het spel zeggen:
Toon spoiler

Hopelijk kan iemand anders, of Mike mag ook, een nieuwe versie maken. Dit soort spelletjes kan ik wel smaken…
Iedereen bedankt voor het actief deelnemen!

Pagina: 14 van 14 (273 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14 >>