Forum: Wie is de mol? Efteling editie

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 5 van 14 (273 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·12·13·14 >>

Offline Robin
Denkt iemand nummer 6 te kunnen tekenen, want die is veel geld waard. Of kunnen jullie bijna niks met paint, dan probeer ik het, ik heb vroeger veel met paint gewerkt.

Ik ben geen geweldige kunstenaar met paint, maar ik denk dat nummer 4 mij wel gaat lukken...

Citaat van: Robin link: /forum/64/23213/795137 op: 17-06-2015 15:44:19

Denkt iemand nummer 6 te kunnen tekenen, want die is veel geld waard. Of kunnen jullie bijna niks met paint, dan probeer ik het, ik heb vroeger veel met paint gewerkt.

6? No way Ikzelf zou nummer 2 en 10 wel kunnen proberen, maar ik kan ook niets met paint, Tijn naar eigen zeggen ook niet en dus is lijkt het me beter dat jij het probeert.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

6 is inderdaad heel lastig maar ik zou dan toch eerder voor 2 gaan.

Offline Robin
Ik besef nu ook waarom nummer 6 veel geld waard is. Laten we die maar niet doen dan.
Nummer 4 kan een goeie keus zijn, maar hoe had jij dat in gedachte Tijnelia? Want ik denk dat je nummer 4 wel letterlijk moet nemen als je begrijpt wat ik bedoel .
Dan kun je die gaan maken wat mij betreft. Die oude paint was ik handig mee maar de huidige versie van paint daar kan ik eigenlijk ook niet veel mee.

beste leden van groep 2. ik ben zojuist even voor paint gaan zitten en heb nummer 2 getekend. als jullie een manier weten zodat ik hem aan jullie kan laten zien zonder dat de anderen het zien laat het dan weten.

Offline Weirdo
Citaat van: JvanRijen link: /forum/64/23213/795154 op: 17-06-2015 19:46:13

beste leden van groep 2. ik ben zojuist even voor paint gaan zitten en heb nummer 2 getekend. als jullie een manier weten zodat ik hem aan jullie kan laten zien zonder dat de anderen het zien laat het dan weten.

Bericht gestuurd.

Er lijkt een beetje onduidelijkheid te zijn over hoeveel tekeningen er precies gemaakt moeten worden.
Ieder groepje maakt samen 1 tekening, dus uiteindelijk hebben we 2 'kunstwerkjes' (dus niet dat iedereen een eigen tekening moet maken).
Geef hier maar aan als je als groepje klaar bent met de tekening en welk nummer jullie uiteindelijk gemaakt hebben.

Groepje 2 is klaar en groepje 1 ook?
Groep 2: n°2
Groep 1: ?

Is Symbolica al geopend?!

Offline Robin
Zal ik nummer 3 maken?

Pb'tje gestuurd Robin

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Oh, haha, dat had ik inderdaad niet begrepen. Heb nu ongeveer de hele middag aan nummer vier zitten werken...
Groepje 1, ik stuur deze naar jullie, kijk maar wat we er mee doen...

Groep nummer 1 is ook klaar.
Wij hebben nummer 4 gemaakt.
Nu is het wachten op een teken van Mikesieb.

Oke, dan mogen jullie nu de 2 "kunstwerken" plaatsen!
Geef wel aan of het "schilderij" van groepje 1 of 2 is voor alle duidelijkheid.
Martijn, nu ben jij aan de beurt en jij maakt nu uit of er wel of geen geld in de pot komt....
Ik wil de druk niet TE hoog leggen natuurlijk, maar toch is het zo.
Jij mag nu per afbeelding 1x raden wat de groepjes getekend hebben.
Ik wil dus 2 dik gedrukte antwoorden zien en vergeet niet om aan te geven of het antwoord bij 1 of 2 hoort.

Succes!

Offline MK98
Ik ga mijn best doen

hier is de tekening van groepje 2

En hier is de tekening van groepje 1

Da's niet zo moeilijk

Offline MK98
Haha, heel makkelijk

Antwoord groep 2:
De smokkelgang van de Vliegende Hollander

Antwoord groep 1:
De helm van Joris
Grapje! Joris van Joris en de draak

Maar even iets heel anders...
Ik denk dat ik de mol nu al gevonden heb...

Ik wil best zeggen wie dit bericht aan mij heeft verzonden, maar daar wil ik wel iets voor terug hebben. PM me maar als je iets te onderhandelen hebt

Beiden antwoorden zijn goed geantwoord!

Dat betekent dat er voor beide kunstwerken geld in de pot is gekomen, namelijk 400 euro voor Joris en 500 euro voor de smokkelgang van de Vliegende Hollander.

Voor de volgende opdracht wil ik van jullie een volgorde hebben waarin jullie de volgende opdracht gaan spelen.
Ook moeten jullie ervoor zorgen dat jullie elkaar beter leren kennen.....

Succes!

Pagina: 5 van 14 (273 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·12·13·14 >>