Forum: De trollenkoning voorspelt (driewoordenverhaal)

Pagina: 1 van 12 (233 items)
<< 1·2·3·4·5·6·10·11·12 >>

Offline wezel
Achtergrond:
De trollenkoning voorspelt de toekomst, maar is zo vergeetachtig dat hij per zin niet verder dan 3 woorden komt. Aan jullie de taak om het verhaal wat de slijmerige vorst vertelt af te maken. Degene die het verhaal FOUTLOOS beëindigt mag de volgende voorspelling beginnen om zo een paar mooie verhalen te creëren.

Regels:
1. Geen ongepast taalgebruik
2. Niet 2 keer achter elkander antwoorden
3. Het moet een beetje efteling-gerelateerd blijven
4. de volgende persoon (die het nieuwe verhaal moet starten) moet dat binnen 48 uur doen anders begint de 1 na laatste.

WE beginnen:

Daar zijn jullie...

Riddle me this, riddle me that, who is afraid of the big black bat?

Offline MK98
Leuk spel!
Daar zijn jullie met een grote

Offline wezel
Citaat van: MK98 link: /forum/64/22747/731987 op: 12-05-2013 13:05:23

Leuk spel!

Bedankt

Daar zijn jullie met een grote rieten mand die

Leuk spel 

Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Offline wezel
Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was waardoor het leek

Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was waardoor het leek dat hij door

Offline wezel
holle bolle gijs

Citaat van: wezel link: /forum/64/22747/732007 op: 12-05-2013 14:26:35

holle bolle gijs

Holle Bolle Gijs is een naam, telt dat dan ook als drie aparte woorden of als een naam?

5x Efteling 2016

Offline wezel
Citaat van: robinschulte link: /forum/64/22747/732008 op: 12-05-2013 14:33:48

Holle Bolle Gijs is een naam, telt dat dan ook als drie aparte woorden of als een naam?

technisch gezien kan het als beide functioneren.
met verbindingstreepjes is het 1 woord zonder zijn het er 3

We kunnen weer verder

Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was waardoor het leek dat hij door Holle Bolle Gijs gevuld werden met.............

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Offline MK98
Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was waardoor het leek dat hij door Holle Bolle Gijs gevuld werd met rode aardappelkroketten. Daarom

Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was waardoor het leek dat hij door Holle Bolle Gijs gevuld werd met rode aardappelkroketten. Daarom is hij niet................

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Offline wezel

Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was waardoor het leek dat hij door Holle Bolle Gijs gevuld werd met rode aardappelkroketten. Daarom is hij niet zo leeg als ...........

Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was waardoor het leek dat hij door Holle Bolle Gijs gevuld werd met rode aardappelkroketten. Daarom is hij niet zo leeg als hij ooit was,...

Uhm... Efteling, enzo...

Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was waardoor het leek dat hij door Holle Bolle Gijs gevuld werd met rode aardappelkroketten. Daarom is hij niet zo leeg als hij ooit was geweest nadat hij.....

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Offline MK98

Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was waardoor het leek dat hij door Holle Bolle Gijs gevuld werd met rode aardappelkroketten. Daarom is hij niet zo leeg als hij ooit was geweest nadat hij in het water.....

Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was waardoor het leek dat hij door Holle Bolle Gijs gevuld werd met rode aardappelkroketten. Daarom is hij niet zo leeg als hij ooit was geweest nadat hij in het water ging met Olaf-Grafhart...

5x Efteling 2016

Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was waardoor het leek dat hij door Holle Bolle Gijs gevuld werd met rode aardappelkroketten. Daarom is hij niet zo leeg als hij ooit was geweest nadat hij in het water ging met Olaf-Grafhart die geduwd werd...

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was waardoor het leek dat hij door Holle Bolle Gijs gevuld werd met rode aardappelkroketten. Daarom is hij niet zo leeg als hij ooit was geweest nadat hij in het water ging met Olaf-Grafhart die geduwd werd door graffers die ...

Daar zijn jullie met een grote rieten mand die heel leeg was waardoor het leek dat hij door Holle Bolle Gijs gevuld werd met rode aardappelkroketten. Daarom is hij niet zo leeg als hij ooit was geweest nadat hij in het water ging met Olaf-Grafhart die geduwd werd door graffers die de Chacha deden...

+1

Pagina: 1 van 12 (233 items)
<< 1·2·3·4·5·6·10·11·12 >>