Forum: Wat als?

Pagina: 38 van 43 (844 items)
<< 1·2·3·33·34·35·36·37·38·39·40·41·42·43 >>

Dan zouden ze de kleding niet meer van ver weg hoeven te bestellen. Tilburg, lekker dichtbij.

Wat als er besloten zou worden dat de efteling zich alleen nog maar zou gaan richten op achtbanen en minder op sprookjes?

Ik denk dat je dan een groot deel van de klandizie verliest

Wat als gehanidcapten/rolstoelen het park niet meer in mochten?

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Dan ging de efteling failiet in iedereen heeft wel een kleine handicap

Wat als de efteling alleen nog maar achtbanen ging bouwen

https://www.vijfzintuigen.nl/forum/71/24694.1

Volg het ontwerp proces van Aftistiko

Gaan ze op walibi Holland lijken, en zijn ze waarschijnlijk héél veel fans kwijt.

Wat als de efteling een samenwerking begint met de aldi?

Dan is het het eten flink goedkoper

Wat als de efteling in utrecht lag?

https://www.vijfzintuigen.nl/forum/71/24694.1

Volg het ontwerp proces van Aftistiko

Dan zou mij dat erg schelen in reistijd

Wat als de efteling gewoon bladmuziek verkocht?

Dan kunnen meer mensen efteling liedjes spelen

Wat als Anton Pieck niet had bestaan?

Offline Lucius
Dan had de Efteling ook niet bestaan.

Wat als de Efteling het roze kasteel (Land van Ooit) opkoopt en er een mooie horecagelegenheid inbouwt? (Stond vanochtend iets van in de krant vandaar! (Ging enkel over het Roze kasteel en horeca had dus verder niets met de Efteling te maken, mocht ik iemand ten onrechte enthousiast maken ))

Versie: 1 Aangepast: 18 december 2014 20:07 door: Lucius reden: Geen reden aangegeven
"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

[i]Efteling teller 2014: 33x 2015: 15x 2016: 4x

Dan heb ik een stukje kindertijd terug

Wat als de figuren uit het LvO opeens in de Efteling rondlopen?

Dan loopt Kloontje met een sprookjesboom op haar hoofd rond

Wat als er al internet en social media bestond in de tijd van de bouw van t spookslot en de python?

Dit jaar: Efteling in 2016 72x | Baron 1898 in 2016 93x - Vorig jaar: efteling in 2015 146x | Baron 1898 in 2015 214x - Totaal: bezoeken park 1012x | Baron1898 307x

Plaetjesmaker.nl voor al uw Efteling foto's

Offline Lucius
Dan werd het Spookslot net zo verheven als de ontwerptekeningen van de Baron tegenwoordig en werd de Python net zo wisselend ontvangen als de Aquanurashow van Tiësto.

Wat als de gehele Efteling een grote droom blijkt te zijn?

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

De meeste dromen zijn bedrog maar als ik wakker wordt in het Efteling Hotel dan droom ik nog.

Wat als de Efteling een dierentuin zo openen/overnemen?

Hier had uw tekst kunnen staan

Offline Lucius
*kick*
Dan moet dat wel een dierentuin worden met draken, eenhoorns en andere magische wezens
Wat als alle attracties worden voorzien van bijpassende themakleding voor het personeel?

Dan zou dat misschien heel leuk zijn, maar voor hun misschien ook erg werk-onpraktisch

Wat als de sprookjesbos bewoners zouden gaan staken?

Offline Lucius
Dan kunnen we een vastgeketende wolf aan Het Huis van de Vijf Zintuigen tegen komen, evenals Roodkapje met opvallende spandoeken en de Fakir verzint de pakkende leuzen!

Wat als de Efteling enkel nog gekookte broccoli mocht verkopen?

Dan krijgen we een of ander gethematiseerd groen restaurant met een wandelende brocoli als masotte.

Wat als de planne door waren gegaan om het horecapunt tegenover Langnek naar de achterkant toe uit te breiden? (En ja, hier zijn ooit plannen voor geweest)

Offline Bslo
Dan was Polles Keuken er nooit gekomen, en zou ik bij Kogeloog gaan eten

Wat als Pinokkio één grote grap blijkt te zijn?

Efteling, Disneyland Paris, Artis, Bobbejaanland, Movie Park, Slagharen en Toverland abonnementhouder. Neem eens een kijkje op www.verwonderling.nl. Team Plaetjesmakers en Eftelingsestraat.

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 48x Efteling 2018: 64x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 18x Disneyland Paris: 15x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Offline Lucius
Dan zullen er aantal mensen al een hele lange neus moeten hebben gehad!

Wat als Disney nooit sprookjes zou hebben verfilmd?

Dan was de discusie over dat pinokkio van disney is nooit ontstaan.

Wat als Gustave en Hugo van plek verwisselden?

Dan hoefde Hugo niet meer de abdij van Postel leeg te roven omdat hij toch al een mijn bezit.

Wat als de Efteling nooit met Sprookjesboom was gekomen?

Pagina: 38 van 43 (844 items)
<< 1·2·3·33·34·35·36·37·38·39·40·41·42·43 >>