Forum: Dierenpark Emmen; alle ontwikkelingen op een rijtje

Pagina: 1 van 2 (16 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 5 van 5 (88 items)
<< 1·2·3·4·5 >>

[/url]Vanaf aanstaande donderdag 11 februari Wekelijks om 23.30 uur op SBS6 te zien Dierenpark Emmen: De Grote Expeditie.

http://www.sbs6.nl/programmas/dierenpark-emmen-de-grote-expeditie/videos/aFFoc34uPfIE/een-beestachti...

Versie: 3 Aangepast: 9 februari 2016 17:31 door: gerboogie reden: Geen reden aangegeven
Versie: 2 Aangepast: 9 februari 2016 17:24 door: gerboogie reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 9 februari 2016 16:06 door: gerboogie reden: Geen reden aangegeven
Een regionale krant heeft in samen werking met Wildlands Adventure Zoo Emmen een hele mooie magazine uit gebracht! Kunnen jullie je alvast gaan inlezen.

http://www.zuidoosthoeker.nl/wildlands/

Krijg je bij die prijzen ook toegang tot de attractie of is dit een ander ticket.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Ga daar maar wel van uit, is ook logisch. Anders stond het er wel bij als "exclusief attracties".

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: Tristino link: /forum/51/5838/804104 op: 07-02-2016 22:47:06

Het is inderdaad veel,maar las je zo een grote investering doet,moet dat ook terugverdient worden! Daarnaast is Wildlands niet zomaar een dierentuin,enorm veel thematisering en ook wat attracties.

Daar mag je dan wel gelijk in hebben maar alsnog is het te duur voor veel mensen.
Mensen die na jou reageren ( en ik al eerder ) geven terecht aan dat mensen het te duur vinden.
Neem als voorbeeld de andere dierentuinen waar de prijzen rond de 19 euro liggen.
Deze dierentuinen worden zeer vaak al te duur gevonden dus laat staan de bedragen die nu genoemd worden.
En dat je dan een flinke investering moet terug verdienen hebben ze geen boodschap aan.
Je had bijv. ook met de helft van de investering / parkaanleg kunnen beginnen en dan uitgroeien.
Daarnaast is het uiteraard "leuk" om met bootjes , bussen enz. er iets aparts van te maken maar de meeste mensen komen voor de dieren.
Dus of een attractie / dierentuin combi gaat aanslaan is nog maar ten zeerste de vraag.
En dan doemt bij mij toch echt het spreekwoord op : schoenmaker blijf bij je leest!!

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Wat is duur??

Als je het zo wil bekijken is Efteling ook veel te duur. €36,50 voor entree... Wat krijg je dan? Uren in wachtrij staan voor een beetje achtbaan, ben je eindelijk aan de beurt hebben ze weer een storing. Verder al die dingen voor kleine kinderen waar we niets aan hebben. Ik Vind het allemaal zo kort door de bocht gelijk dat soort dingen roepen. Hier zijn de meeste mensen altijd zo goed in helaas.

En kijk eens wat voor arrangement Center Parcs heeft in samen werking met wildlands!
http://www.centerparcs.nl/nl-nl/wildlands_ms

en dan nog steeds maar roepen is veels te duur??

Ten eerste gaat je vergelijking met de efteling niet op aangezien het een attractiepark is.
En ja ook attractieparken worden vergeleken terwijl er geen park in de buurt komt van de efteling.
Dan als laatste kijkend naar attractieparken , ja dan word de efteling door genoeg mensen als duur bestempeld.

Ten tweede Wildlands is en blijft een Dierentuin.
Dus ja die kun je vergelijken met andere dierentuinen die gemiddeld 19 euro kosten wat door zat mensen al duur gevonden word.
Daar tegenover betaal je bij Wildlands dus veel meer in vergelijk met de andere dierentuinen.

Ten derde jij vergelijkt zoals ik uit jouwn bovenstaande reactie kan afleiden dus nooit iets met mekaar.
Want als je dingen met elkaar gaat vergelijken dan komt bestaat de kans dat het ene duurder is als het andere.
Zo doen mensen dat met alles of het dan nou om een pretpark , dierentuin , speeltuin enz. gaat.

Ik zeg niet dat ik de efteling duur vind ( ga vaak genoeg met AH korting ).
Of met korting via de wegenwacht dus die 36,50 heb ik nog nooit betaald.
Maar lees eens even alle pagina's over Wildlands en kijk hoeveel mensen reageren met : dat is veel geld voor een dierentuin.
Jij vind het dan niet duur ( ik twijfel ) maar je moet een groot publiek aanspreken en niet maar 1 of 2 of 1000 mensen.
En als laatste , wat denk jij dat gezinnen kiezen ruim 30 euro voor de efteling of ruim 30 euro voor Wildlands?
Dan kies ik liever voor de Efteling en ga zo tussendoor naar een goedkopere dierentuin!!

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Ik weet niet of je deze twee parken wel kan vergelijken. In Twente staan Slagharen en Hellendoorn zeer goed bekend, dus ik denk dat Wildlands voornamelijk daarmee vergeleken zal worden. Als je deze parken vergelijkt met Wildlands dan is het inderdaad duurder maar ook veel beter gethematiseerd. Ik denk niet dat de Efteling echt een concurrent zal zijn voor Wildlands, als ik rond Emmen zou wonen of verder noordelijk dat had ik niet zoveel zin om op en neer naar de Efteling af te reizen, Wildlands is dan een betere oplossing.

Nu maak ik de vergelijkingen met attractieparken maar misschien is dit niet helemaal correct, als je naar een diertuin wil dan zal je alleen naar dierentuinen zoeken, Wildlands komt ver bovenin te staan in deze categorie, er zijn maar weinig dierentuinen in Nederland/Europa waar ik gezien heb dat thematisering zo ver is doorgevoerd. Burgers zoo is voor Wildlands de grootste concurrent denk ik, maar hier stopt de thematisering direct als je uit de kassen komt.

Aan een beleving is moeilijk een prijskaartje te hangen. Ik denk dat mensen best een behoorlijke entree willen betalen voor een unieke beleving. Volgens de bovenstaande theorie zou het ook betekenen dat mensen uit Nederland niet naar Disney gaan omdat het duurder is, dit gebeurt toch omdat Disney een unieke beleving creëert. Als Wildlands een unieke beleving is dan wordt het misschien wel een grote toeristen trekker. Ik wil het in ieder geval graag een keer bezoeken

Pagina: 5 van 5 (88 items)
<< 1·2·3·4·5 >>