Forum: Algemeen Dagattractie Vragentopic

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 6 van 17 (337 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·15·16·17 >>

Is het kasteel in Disney anaheim nou eigenlijk van wit naar roze gegaan?

Offline pat
Voor zover ik weet is het altijd al roze geweest.

Citaat van: ToT link: /forum/51/14898/471268 op: 06-11-2010 17:31:27

Ik wist niet in welk topic ik vragen kan stellen maar:
weet iemand waar je gewoon redelijk kan eten voor een schappelijke prijs? want ik heb van iemand gehoord dat eten in disneyland parijs verschrikkelijk is? en als je uiteten zou gaan dat je dan een vermogen kwijt bent!

gewoon niet te betalen of niet te eten? kan iemand mij hier meer over vertellen?

En is die avond parade gewoon iedere dag? en het vuurwerk? ik hoop t wel!

Hoi,

Euhm, ik ben ongeveer 1 jaar geleden naar Disneyland geweest en heb overnacht in New Port Bay. Het eten was niet slecht...Een normaal ontbijt met voldoende keuze. 's Avonds kan je ook gewoon gaan eten in de Mac Donalds . Het is zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen, zeker wel!! De parades zijn ook heel mooi...Of het elke avond vuurwerk is...Dat weet ik niet, sorry!!

Groetjes

My favorite time? Efteling time!! <3

Offline Carlo
@Sienemien: let je volgende keer even op de datum van het bericht waarop je antwoordt? Waarschijnlijk is ToT ondertussen allang naar Disney geweest. Tenminste, ik heb zo het vermoeden... 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline gmens
Citaat van: railroads link: /forum/51/14898/476271 op: 20-11-2010 22:38:52

Over het eten heb ik je al beantwoord.
Over het vuurwerk vroeg ik je al eens wanneer je gaat.
In de zomervakantie is het elke dag, voor de rest moet je op de site van Disneyland zien.

Toen ik vorig jaar In Disney World Orlando wa.s. Was er elke avond een afsluitend vuurwerk

Offline Jojo78
Moderator
@gmens
Citaat van: Carlo link: /forum/51/14898/613892 op: 22-10-2011 19:46:04

@Sienemien: let je volgende keer even op de datum van het bericht waarop je antwoordt? Waarschijnlijk is ToT ondertussen allang naar Disney geweest. Tenminste, ik heb zo het vermoeden... 
Deze moderatoropmerking geldt voor iedereen en in dat geval voor Sienemien in het bijzonder. Maar ook dus voor jou. Probeer een topic niet te kicken als dat niet echt nodig is...

Blog: Soms verlies je wel eens het vertrouwen in werkgevers. Hoe #DOM kun je als bedrijf zijn door gemotiveerde kennis te laten gaan?!? #ofwegtejagen #treurig

Offline Carlo
Ik zet 'm eventjes hier neer, omdat het niet waard is om een nieuw topic voor te openen.
Maar wist je dat zelfs in Disneyland Parijs rekening is gehouden met ons Sinterklaasfeest in Nederland?
In It's A Small World is een klaasje geplaatst!

Dat is toch geweldig!

Foto: Themepark.nl

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Wow, dat is wel erg leuk.

Ik kan het mis hebben, maar zover ik weet (kan het eventueel terug kijken) staat er altijd een Sinterklaas daar?

Offline davyvv
Citaat van: stefieneter5 link: /forum/51/14898/626150 op: 05-12-2011 17:46:30

Ik kan het mis hebben, maar zover ik weet (kan het eventueel terug kijken) staat er altijd een Sinterklaas daar?

Normaal staat daar een boer(in)

Ik vraag me iets af over de Disney Hotels, en dan vooral hoeveel soorten kamers heb je?
Want op de website zie ik enkel een kamer waar 2x een tweepersoonsbed en de hele grote suites.
Bestaan er geen kleine kamers met een tweepersoonsbed of iets in die richting?

Citaat van: kwikjealex link: /forum/51/14898/635324 op: 07-01-2012 19:21:36

Ik vraag me iets af over de Disney Hotels, en dan vooral hoeveel soorten kamers heb je?
Want op de website zie ik enkel een kamer waar 2x een tweepersoonsbed en de hele grote suites.

Volgens mij lag dat aan het hotel dat je bekeek (weet niet zeker hoor) Maar je hebt hotels voor groepen en voor individuele geloof ik.. Met wat kleinere kamers.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Citaat van: GEKKERTJUH link: /forum/51/14898/635328 op: 07-01-2012 19:28:52

Volgens mij lag dat aan het hotel dat je bekeek (weet niet zeker hoor) Maar je hebt hotels voor groepen en voor individuele geloof ik.. Met wat kleinere kamers.

Zou je ook nog weten om welk van de 7 het gaat, of anders misschien iemand anders die daar wat meer details van weet?

Moet je in Disneyland Paris eigenlijk overal je tas meenemen in de achtbaan?
En zo ja, is het schadelijk als je een DSLR meeneemt in bijv. Space Mountain of Rock 'n' Rollercoaster? (in je tas dus)

Ik heb wel een cameratas (LowePro fastpack 200)

In de tijd dat ik er was (een tijdje geleden) moest ik mijn tas meenemen in elke achtbaan. Het was toen wel erg druk, misschien is het anders als het rustig is, maar dat weet ik niet. Wat ik altijd doe is als ik een rugzak bij heb één been door beide banden (of hoe noem je die dingen?) en dan met m'n been naar achteren tegen het stoeltje drukken zodat hij stevig vast zit. Hoef je hem én niet vast te houden én je hebt dus geen last van tijdens de rit. Maar toch lijkt het me met een camera altijd een risico om hem mee te nemen. Ik hoop dat je met dit antwoord iets kan?

Citaat van: kwikjealex link: /forum/51/14898/635324 op: 07-01-2012 19:21:36

De kamers met 2 keer een tweepersoonsbed zijn eigenlijk gewone standaardkamers
Volgens mij zijn er ook kamers met 1 tweepersoonsbed, maar die zijn echt miniem.
Dan heb je ook nog familiekamers en suites. In de Davy Crocket Ranch zijn de kamers dan weer voor maximum 6 personen.

Citaat van: H.Hightower link: /forum/51/14898/639718 op: 21-01-2012 07:41:35

Moet je in Disneyland Paris eigenlijk overal je tas meenemen in de achtbaan?
En zo ja, is het schadelijk als je een DSLR meeneemt in bijv. Space Mountain of Rock 'n' Rollercoaster? (in je tas dus)

Ik heb wel een cameratas (LowePro fastpack 200)

Ja, je tas moet altijd mee in de attracties. Dus ook in de achtbanen. Of het nu hoog of laagseizoen is.

Ik lees nog wel eens op forums dat Walibi Belgium niet zo fijn kan zijn door dat ze op wisselschema werken. (Dus attractie A is 's morgens open en B dicht en 's middags attractie B open en A dicht) Nu is mijn vraag wanneer heb je de meeste kans dat ze alle attracties gewoon geopend hebben? Of begrijp ik het verkeerd en doet Walibi Belgium dit niet?
Nogmaals deze vraag zit er aan te denken dit jaar eens te gaan, maar ik wil natuurlijk niet dat de helft dicht is.

Hoeveel kost een attractiefoto in Disneyland Paris?

Offline Carlo
Citaat van: H.Hightower link: /forum/51/14898/653322 op: 10-03-2012 02:11:54

Hoeveel kost een attractiefoto in Disneyland Paris?

Ik dacht 12 Euro per stuk zónder frame, en 15 Euro mét frame van de attractie.

Tegenwoordig hebben ze ook een pretpakket: je kunt een pakket van 5 aktiefoto's kopen voor 35 Euro, die je bij elke willekeurige attractie kunt laten maken.
Dus dan heb je voor 35 Euro 5 verschillende aktiefoto's. Zonder frame.

Een tip: net als in de Efteling kun je de fotocode vragen, maar dan NIET om de foto thuis te kunnen bestellen!
Je krijgt een pasje mee met daarop het nummer van jouw aktiefoto. Met dat pasje kun je bij de betreffende attractie of vooraan in MainStreet de foto ook 's avonds voor het naar huis gaan alsnog af laten drukken, dan hoef je er niet de hele dag mee in het park te lopen. Dat pasje blijft (ik dacht) maximaal 2 dagen geldig, dus ook de volgende dag zou je je foto nog af kunnen laten drukken.

Pagina: 6 van 17 (337 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·15·16·17 >>