Forum: Algemeen Dagattractie Vragentopic

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 4 van 17 (337 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·15·16·17 >>

Dankjewel voor de uitleg denbosch
maar ik heb nog een vraagje hoezo is de expres gesloten
Weten jullie ook wanneer die weer open gaat.

Offline GJV
Dit heeft Walibi niet bekend gemaakt. Er gaan geruchten dat het óf iets met de aardlekschakelaar te maken heeft, óf met de lancering. Ook wanneer de baan weer open gaat is niet bekend.

Hallo,

Ik zoek een leuk uitje met vaderdag voor mijn familie, in Zuidholland of Zeeland, er zijn kleine kinderen bij maar ook 20 ers, ik heb geen idee wat leuk is om te doen. En ja de Efteling zal wel erg druk zijn....iemand een idee?

Offline Tjomme
Citaat van: David1994 link: /forum/51/14898/564819 op: 05-06-2011 11:53:40

Hallo,

Ik zoek een leuk uitje met vaderdag voor mijn familie, in Zuidholland of Zeeland, er zijn kleine kinderen bij maar ook 20 ers, ik heb geen idee wat leuk is om te doen. En ja de Efteling zal wel erg druk zijn....iemand een idee?

Misschien kan je naar Neeltje jans, een leuk park over water. Is leuk voor kinderen, misschien iets minder voor de 20 ers, maar deze kunnen ze ook wel vermaken denk ik. Je bent er alleen geen hele dag mee bezig.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: David1994 link: /forum/51/14898/564819 op: 05-06-2011 11:53:40

Hallo,

Madurodam?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Misschien is Diergaarde Blijdorp een idee? In een dierentuin kan iedereen zich wel een dagje vermaken. Ook met slechter weer, want er zijn genoeg binnenverblijven.

Of Drievliet en Duinrel, beide hebben veel variatie, vooral Drievliet heeft genoeg achtbanen denk ik.

Hoi,

Ik heb een vraagje over phantasialand.. Ik wil er binnenkort heen met vrienden en willen graag 2 dagen. Echter is het ons niet duidelijk of de parkentree bij de prijs van de hotelovernachting is inbegrepen. Een 2 dagen kaart is bijna 60 euro en als die kosten er nog eens bij op komen wordt ik niet blij.. Weet iemand of je als hotelgast gratis naar binnen kan zoals bij de efteling of disney, of dat je extra een entreekaartje moet kopen?

Alvast bedankt voor reactie

Parkeren is 3 euro daar.

Offline davyvv
Citaat van: Davey_JF link: /forum/51/14898/575145 op: 30-06-2011 20:38:59

Parkeren is 3 euro daar.

Ik weet niet waar je op reageert? haha

Maar ik neem aan dat ook in Phantasialand de entree gewoon bij de hotelovernachting is inbegrepen. En anders kan je altijd nog een mailtje naar Phantasia sturen.

Het enige dat ik kan vinden op de site bij de hotels staat bij reise paketen.
Maar dat is 3 overnachtingen inclusief 3 dagen toegang tot het park.

Wat ik eruit begrijp is dat alleen bij zo een pakket, maar het staat er erg onduidelijk dus ook ik weet het niet zeker.

Ik vond het ook onduidelijk inderdaad. Maar bedankt voor de moeite in ieder geval.. Ik ga wel even mailen!

hallo,
ik ga in de zomervakantie volgens mij op 25 en 27 juli naar disneyland en walt disney studios en ik wou weten of het dan druk is

alvast bedankt.

Dat zie je dan wel. Hoe wil je dat ooit inschatten? Dat is maar net of mensen naar Disney willen, maar goed, ga er maar uit van wel, het is altijd druk met uren wachttijd, en dan heb ik het niet over de zomervakantie...

Offline gare18
reken er maar op dat het druk is
de laatste keer dat ik er was was niet eens in de vakantie periode en toen konden we bij sommige dingen doorlopen maar toch bij sommige wel 1 tot 1,5 uur wachten

Het is er gewoon altijd druk alleen kun je voortaans beter je vragen stellen in het vragentopic: https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=14898.0

Efteling fan ben je niet voor even, maar voor je hele leven!

Citaat van: Damian-Efteling link: /forum/0/17526/580024 op: 13-07-2011 22:21:25

Het is er gewoon altijd druk alleen kun je voortaans beter je vragen stellen in het vragentopic: https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=14898.0

oké

Het is daar nu ook vakantie, dus stervensdruk. Als je geen uren wilt wachten voor de grote attracties zou je een "Prenium Fastpass" kunnen aanschaffen bij City Hall in de Mainstreet. Met deze kaart krijg je voorrang bij de grootste attracties. Kost wel duur. 65 euro per dag.

Een achtbaan is leuk, maar alleen als je voorin zit!

51x Efteling, 3364x Vogel Rok

Vorig jaar reed ik met mijn broer en ouders door Duitsland toen we plots langs Europa Park reden. We haalden onze ouders over om naar binnen te gaan en hadden nog een half dagje. Het park was gigantish, en het was niet al te druk, we hebben de hele tijd maar een kwartiertje moeten wachten alleen voor Blue Fire, Silver Star en Euro Mir ongeveer een uur. We zijn van plan in de vakantie weer naar Europa Park te gaan maar ik heb een paar vragen...

Was het druk op onze dag? Het park bleef ook langer open maar was dat omdat het juist rustig of druk was...

Ik vraag me ook af hoe lang de wachtrijen zij als het heel druk is.

Op wat voor een dag moet ik gaan?

Tja omdat sommige in de vakantie moeten werken denk ik doordeweeks. Ik ben er nooit geweest maar dat heb ik ook met andere parken.

Maar euhm voor vragen mag je volgens mij geen topic maken dus ik denk dat je de vraag hier moet zetten: https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=14898.0

Efteling fan ben je niet voor even, maar voor je hele leven!

Pagina: 4 van 17 (337 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·15·16·17 >>