Forum: Algemeen Dagattractie Vragentopic

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 3 van 17 (334 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·15·16·17 >>

Bedankt!
Nouja dan wordt het afwachten of we er in passen

Mijn vriend is 1,90m en vrij fors en die kon er nog vrij comfortabel in, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken 

Offline Weeke
Idd, mijn vader is zeker niet de smalste, die past er ook met gemak in
Citaat van: darkridefreak link: /forum/51/14898/534524 op: 06-04-2011 19:25:18

Lekker zit het de eerst halve minuut niet, dan krijg je echt geen adem...
Dat ligt aan de mensen die de attractie bedienen.
Sommige drukken die beugels idd erg strak aan, anderen doen het minder strak, maar wel dat het veilig is

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Offline Carlo
Is er wel eens iemand naar Dierenpark De Oliemeulen in Tilburg geweest?
Zo ja, is het iets, en heeft er iemand een plattegrond van? Ik kan deze op internet niet gevonden krijgen...

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/51/14898/547641 op: 28-04-2011 23:42:11

Zo ja, is het iets, en heeft er iemand een plattegrond van? Ik kan deze op internet niet gevonden krijgen...

Dierenpark is een grote naam voor deze voornamelijke verzameling van reptielen, amfibieën e.d. ...

Je vind er een hele stapel reptielen, van kikkers tot aan krokodillen. Maar verwacht er geen grootsheid van. Boven zitten enkele slangen en kleine reptielen, buiten worden wat grotere beesten gehouden o.a. vogels en katachtige. Daarnaast, wordt er tot zover ik weet een kleine roofvogelshow gegeven met enkele vogels. 

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/51/14898/547645 op: 28-04-2011 23:51:02

Je vind er een hele stapel reptielen, van kikkers tot aan krokodillen. Maar verwacht er geen grootsheid van. Boven zitten enkele slangen en kleine reptielen, buiten worden wat grotere beesten gehouden o.a. vogels en katachtige. Daarnaast, wordt er tot zover ik weet een kleine roofvogelshow gegeven met enkele vogels.  

Die Roofvogelshow is niet elke dag. Dit haal ik van de site van de oliemeulen af: ''Onze medewerkers tonen de MEEST prachtige vogels in volle vlucht. De roofvogels worden gepresenteerd op woensdagmiddag 1x, zaterdag en zondag 2x, op regionale vakantiedagen en andere drukke dagen ''

En vergeet ook niet dat men een Slang en vogelspinnen demonstraties geeft ,en dat je ze kunt vast houden. Dit gebeurt  wel 7 dagen per week en 6 keer op 1 dag

Verder is het zeker een bezoekje waard,alleen stinkt het er wel beetje,maar na 10 minuten ruik je dat niet meer

De machtige Vogel Rok strekt zich uit. Hij spreidt zijn vleugels en slaakt een ijselijke kreet… KKraaaaaa…Volgende Efteling bezoek:

Offline ruyter
Wij gaan deze zomer op vakantie naar zuidfrankrijk en willen bij de terugreis graag stoppen in Disneyland Parijs. Weet iemand of dit park ook al leuk is voor 3 jarige kinderen ?

<b>3x</b> Disneyland Resort Paris - Disneyland Park,  <b>22x</b> Efteling

Citaat van: ruyter link: /forum/51/14898/550070 op: 02-05-2011 19:03:58

Wij gaan deze zomer op vakantie naar zuidfrankrijk en willen bij de terugreis graag stoppen in Disneyland Parijs. Weet iemand of dit park ook al leuk is voor 3 jarige kinderen ?

Disney is voor alle leeftijden aldus RCT3BROSS. Op zich als 3 jarige zou hij/zij zich wel vermaken aan Mickey Donald en Goofy. Maar er zijn natuurlijk ook attracties waar hij zich in kan vermaken. Dus het licht eigenlijk net aan wat het kind eng vind. Er zijn zat kind vriendelijke darkrides maar ja een darkride kan nog best angstig zijn voor kindere maakt niet uit welk thema. Tip van mij: Kijk naar de attracties op Rides of op een andere site en bekijk wat hij/zij wel zou durven.   Maar over het algemeen zou een kind van 3 zich wel kunnen vermaken daar.
(Ik was schijnbaar ook 3 of net 4 toen ik er voor het eerst was. En het schijnt dat ik het toen leuk zat heb gehad daar. Aldus mijn ouders. )

Offline Carlo
Ikzelf vind Disney meer geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar.
Als ze op jonge leeftijd nog geen Disneyfiguren kennen, is het veel minder leuk.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/51/14898/550257 op: 02-05-2011 20:33:40

Ikzelf vind Disney meer geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar.
Als ze op jonge leeftijd nog geen Disneyfiguren kennen, is het veel minder leuk.

Mijn eerste keer was toen ik één was, en ik scheen het toen al helemaal geweldig te vinden.

Citaat van: stefieneter5 link: /forum/51/14898/550260 op: 02-05-2011 20:38:25

Mijn eerste keer was toen ik één was, en ik scheen het toen al helemaal geweldig te vinden.

Maar kun je je er nu nog iets van herinneren?

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Vraagje over Europa Park (daar ga ik deze zomer heen): wat is de leukste attractie in Europa Park die geen thrill is? En wat is het leukste werelddeel?

+1

Daar vraag je nogal wat, want dit is echt iets compleet persoonlijks.
Leukste die geen thrill is, hmmm.... Ciao Bambini vind ik wel iets hebben. Schattig, lief en grappig tegelijk.
Leukste werelddeel zou ik zo even niet weten. Elk werelddeel heeft zijn charme.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Laat mij nu net een echte EP fan zijn. Mijn favo niet thrill ride is toch wel de piraten van de Batavia (beetje fata morgana achtig) in het Hollandse gedeelte. Mijn 2e mooiste hoekje is de diamanten grot welke een doorloop attractie is met de ingang naast de zweefmolen.
Het leukste wereld deel is voor mij Griekenland met de kleine straatjes en sfeer. Hierop volgt scandinavie welke een winkelstraat zou kunnen zijn uit een oud vissersplaatsje. Veel plezier in elk geval en vrees niet voor de drukte, er is genoeg te doen.

http://www.fotovandenakker.nl

Een ode aan hen die genieten van de geneugtes des levens.

^Dankuwel

Ik heb nog een vraag: zijn er nog leuke rodelbanen in de buurt in het Zwarte Woud?

+1

Citaat van: Fan of DVH link: /forum/51/14898/552148 op: 06-05-2011 19:26:10

Ik heb nog een vraag: zijn er nog leuke rodelbanen in de buurt in het Zwarte Woud?

Mehliskopf-Bob
Schwarzwaldbob Gutach
Hasenhorn Coaster Todtnau

Bron: http://www.rides.nl/parken/in/duitsland/attracties

Vraagje over de walibi wij willen met onze klas er naar toe maar we zijn met 23 kinderen in de klas en een docent mag dat of moeten we nog een docent meenemen

Waarom zou dat niet mogen?

Offline Tjomme
Op de site van walibi staat wel dat per 20 ll 1 docent gratis mee mag. Dus als jullie er nog 1 willen meenemen kost deze geld, dus is het denk ik niet verplicht.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Pagina: 3 van 17 (334 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·15·16·17 >>