Forum: Algemeen Dagattractie Vragentopic

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 2 van 17 (334 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·15·16·17 >>

Okido! Zal wel even kijken dan, attracties 2x doen vind ik niet erg, dat doe ik eigenlijk in ieder park

Weet iemand of bij Toverland in de winter attracties dicht zijn?

Offline Yvan
Citaat van: slangenprins link: /forum/51/14898/504468 op: 04-02-2011 18:15:07

Weet iemand of bij Toverland in de winter attracties dicht zijn?

Binnen is alles open.
Het troy-gebied is doordeweeks gesloten op enkele dagen [zie toverland site voor meer informatie]
Verder zal alles ook wel draaien, behalve met vorst is het mogelijk dat de woudracer, boosterbike, boomstam baan en troy gesloten zijn.
Boosterbike wil nog wel eens later in de middag openen zodra ze klaar zijn met ijskrabben.
Maar met de huidige temperaturen verwacht ik dat alles open zal zijn [troy gebied uitgezonderd op enkele dagen]

Oase!

Troy was in de zomer van 2009 bij mij om 09.00 open tot 12.00 en tussen 12.00 en 14.00 was de baan gesloten??

Lucnhpauze??

Toverland is 365/366 dagen par jaar open.
Voor Zover ik weet is alles open, Behalve de Flashback en Troy en Boosterbike als de temperatuur onder een bepaalde grens komt.

Xanadu resorts

Kan iemand mij meervertellen over het paleis van Ali Baba in Walibi belgium?
Waar stond hij?
Hoe was de rit?
Wat was het transport systeem?
Wat is er met de attractie gebeurd?
Staat het gebouw er nog?
Enz.

va 1:29 is de attractie kort te zien. Ik weet alleen dat de poppen en decors nu worden gebruikt als halloween decoratie, het gebouw staat er volgens mij nog er zit met halloween een loop spookhuis in. Ik weet niet of dit nogsteeds in. Verder kan ik je weinig vertellen, misschien verder iemand hier?

Mishien hoort de vraag hier niet thuis, Maar bestaan er ook andere soorten racer achtbanen dan hout?

Offline TomD
Citaat van: Donald D link: /forum/51/14898/526119 op: 23-03-2011 16:10:23

Mishien hoort de vraag hier niet thuis, Maar bestaan er ook andere soorten racer achtbanen dan hout?

Ja een paar bekende: Battle Star galatic in Univerial Singapore en Dueling dragons Islands of adventure Universial. En dan heb je nog wat kleiner dat ik weet.

In Belgie staat een Dualing Wildmouse ergens... (SFB Visa)
In Bobbejaanlaand heeft een dualing Wildmouse gestaan (Mackrides)
Op de Duitse kermis Reist nog een Racing Mack Wildmouse Rond zelfs.

Xanadu resorts

Oké bedankt

Offline Yvan
Citaat van: Donald D link: /forum/51/14898/526119 op: 23-03-2011 16:10:23

Er zijn dus heel wat racing woody's
Battle star galactica
Duelling dragons
de wilde muizen die al genoemd zijn.

Maar de steeplechase in blackpool is een racing coaster, met 3 banen naast elkaar

Al een oude baan, en ze rijden helaas niet meer zo vaak met z'n 3e tegelijk.
Als je het park niet kent, Dit park krijgt alles op elkaar gepropt, het staat bomvol met attracties, nostalgisch en nieuw.

In frankrijk is vorig jaar nog een racing wildmouse geopend.

In knott's bery farm stond een stalen racer, windjammer.

Deze is in 1997 gebouwd en in 2001 weer gesloten.
Togo heeft de baan gebouwd, en door problemen met deze achtbaan is togo failliet gegaan.

En verder heb je nog de Winja's in phantasialand, welke in mijn ogen ook wel een racing zijn 

Oase!

Oké, wist ik niet. Bedankt

Offline Yvan
Citaat van: Donald D link: /forum/51/14898/527871 op: 26-03-2011 10:48:52

Oké, wist ik niet. Bedankt

graag gedaan 

Oase!

Offline Carlo
Binnenkort reis ik af naar Phantasialand, waar ik gratis binnen mag met mijn Eftelingabonnement (hoezee!).
Maar kan ik dan meteen doorlopen naar de kaartcontrole, of moet ik me eerst melden bij de kassa, alwaar ik een entreebewijs krijg?

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/51/14898/528384 op: 27-03-2011 13:44:13

Binnenkort reis ik af naar Phantasialand, waar ik gratis binnen mag met mijn Eftelingabonnement (hoezee!).
Maar kan ik dan meteen doorlopen naar de kaartcontrole, of moet ik me eerst melden bij de kassa, alwaar ik een entreebewijs krijg?

Toen ik vorig jaar met mijn Europa-Park abonnement gratis naar Phantasialand wilde, en ik neem aan dat dit hetzelfde werkt met een Efteling abonnement,
moest ik me eerst melden bij de kassa, waar ik een formulier kreeg waarop ik geboortedatum, geboorteplaats, man/vrouw, dat soort gegevens, moest invullen.
Daarna kreeg ik aan diezelfde kassa een ticket met 0,00 Euro erop en die moest ik laten zien bij de kaartcontrole.

Offline Yvan
Citaat van: Carlo link: /forum/51/14898/528384 op: 27-03-2011 13:44:13

toevallig dat ik het vorig jaar gedaan heb.

Je moet je eerst bij de gewone kaartjes-kassa melden, waar je een formulier krijgt waar je gegevens moet invullen.
Dit wordt echter niet gecontroleerd. Ons gezin bestaat uit 4 personen, en vorig jaar hadden er 2 maar een abbo. Toch konden wij er met 4 in. Terwijl ze het abbonummer konden na checken
We hebben daar ook nooit nog een brief over gekregen ofzo. Dus waarom je dat moet invullen, zou ik niet weten.
Maar je moet het nou eenmaal invullen. Dat je het alvast weet

Ik wens je veel plezier, phantasialand is een leuk park, en een beetje plannen kan handig zijn in verband met de wachtrijen.
Zeker de winja's en blackmamba kunnen lang worden. Verder heeft het park een enorm goede cappaciteit
Je laat nog wel de foto's zien he?

Oase!

Offline Carlo
Citaat van: Yvan link: /forum/51/14898/528489 op: 27-03-2011 17:09:27

Ik wens je veel plezier, phantasialand is een leuk park, en een beetje plannen kan handig zijn in verband met de wachtrijen.
Zeker de winja's en blackmamba kunnen lang worden. Verder heeft het park een enorm goede cappaciteit
Je laat nog wel de foto's zien he?

Ik weet dat het een leuk park is, ik ben er al heel vaak geweest. 
Maar toen mocht je nog niet gratis binnen met je Efteling-abo.
Of er foto's komen betwijfel ik, want waarschijnlijk neem ik de camera niet mee. Maar ik zal wel zien.

Dank voor de antwoorden, Yvan en Donny1994!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Ik heb waarschijnlijk weer een vrij domme vraag
Maar hoe werk dat beugelsysteem bij de Booster bike?
Ik krijg er bij de foto's in trip reports nou niet echt een duidelijk beeld van, het lijkt of je ergens tussen zit ofzo.

Ik vraag het eigenlijk voornamelijk omdat mn broertje en ik vrij stevig zijn, niet echt dik maar gewoon wat steviger.
De Goliath kunnen we allebei net in, ik iets makkelijker maar ik ben dus bang dat we hier misschien niet in passen omdat ik geen idee heb van het beugelsysteem.

Heup beugel
Aangezien hier nog geen naam voor is noemen we deze tijdelijk maar heup beugel. Deze beugel bevind zich over de rug / heup van de passagier aangezien men liggend op een motor zit van deze achtbaan. Door het stuur naar je toe te trekken komt een beugel over je rug heen welke je op je positie houd. De beugel is comfortabel en mede door een scharnier punt op de rug heb je enige bewegings vrijheid.
Voorbeeld: Boosterbike

http://www.coastervision.eu/forum/viewtopic.php?f=107&t=1519&p=31387

Lekker zit het de eerst halve minuut niet, dan krijg je echt geen adem...
Wat wel leuk is, aan die stang waar ook de handvaten aan zitten, daar staat VEKOMA op. 

'Beheerst u het perspectief?'

Pagina: 2 van 17 (334 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·15·16·17 >>