Forum: Algemeen Dagattractie Vragentopic

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 14 van 17 (334 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17 >>

Movie Park Germany heeft leuke attracties (Mooie rapid, leuke darkrides, etc). Alleen het personeel is inderdaad wel wat minder. Maar je hoeft er natuurlijk geen gesprekken mee te voeren.
Bobbejaanland ben ik nooit geweest, dus kan ik niet over oordelen.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Carlo
Citaat van: DVHMark link: /forum/51/14898/740482 op: 15-08-2013 22:21:14

Alleen het personeel is inderdaad wel wat minder. Maar je hoeft er natuurlijk geen gesprekken mee te voeren.

Nee, maar ik wens wel als bezoeker behandeld te worden en niet als één of andere joef die voor de voeten loopt. Want dat is het gevoel dat het personeel mij daar meegaf. Met daarbij ook nog eens een park waarbij een aantal attracties gewoon gesloten was wegens onderhoud en/of defecten was dat meteen ook de reden dat we na twee uur parkbezoek zijn vertrokken.

Okee, ik heb het nu over enkele jaren geleden, maar dat heeft genoeg ervaring opgeleverd om er nooit meer naar toe te gaan.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Haha ojee de twijfel blijft dus maar ik ben daar wel gevoelig voor ja. Dus als moviepark doorgaat zal dat vast een ergernis zijn.
Je bent inderdaad wel een bezoeker en geen vriendje ofzo

Ik zou zelf naar Bobbejaanland gaan. Ik had daar een gezelligere dag dan dat ik had in Moviepark. Wat ze al zeiden is het personeel daar echt vreselijk. Ik werd bijna omvergeduwd door personeel toen ik op de foto met spongebob wou. En ook blerde er eentje in het Duits naar me terwijl ik een Nederlands voetbal shirt aanhad. Maar dat was mijn ervaring in Moviepark. In bobbejaanland werd ik nog vriendelijk begroet door een personeelslid.

Even over de attracties, in MP zijn ze inderdaad wat heftiger maar niet super orgineel. Maar wel een free-fall tower waar ik bijna in me broek scheet  :lipsrsealed: . Bobbejaanland is meer voor kinderen maar toch vond ik het daar veel leuker en gezelliger.

Offline Carlo
Bobbejaanland komt ook qua park vriendelijker over en ze hebben leuke attracties.
Ik vind MoviePark meer aandoen als een industrieterrein: grote, metalen hallen waar alleen op de voorzijde thematisering is aangebracht.

Toegegeven, MoviePark heeft leuke attracties als Van Helsing (indoorcoastertje) en een rapid river, maar verder vind ik het niet bijzonder. Daar vind ik Bobbejaan tegenover staan met attracties als de Indiana River (indoor boomstammetjes), de Revolution (indoor achtbaan, uniek in z'n soort) en diverse andere kleinschalige attracties.

Tip: zoek op de site Rides.nl de plattegronden en attractielijsten van Moviepark en Bobbejaanland er eens bij en bepaal zelf waar je voorkeur naar uit zou gaan.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Moviepark is een leuk park, en dichtbij de grens. Ik heb er persoonlijk goeie ervaring mee. De rides zijn leuk. Het personeel, nou ja ik heb er niet echt problemen mee gehad toen ik er was. Sommigen spraken ook een beetje Nederlands. Enige wat ik een beetje minder vond was de storingen in Nickland. Dat was een beetje jammer soms, maar het was ook weer niet echt iets waarvan ik dacht dat ik het nou heel erg vond. Ik heb dus een goeie ervaring.

Ik ben nog nooit in Bobbejaanland geweest dus sorry daar kan ik geen oordeel over hebben

Bedankt voor de reacties allemaal!
Ik heb alle informatie doorgegeven en ik hoor het wel. Het is 2 tegen 1, dus als ze niet van gedachte veranderen zal ik wel naar Moviepark moeten 

Hallo!

Ik heb eigenlijk een paar vragen over Phantasialand. De laatste keer dat ik daar was, is toch al zeker tien jaar geleden, en kan me er niet al te veel meer van herinneren. We willen binnenkort het park bezoeken (wachten beetje in spanning tot Chiapas opent).

Hoe zit het met de capaciteit van Phantasialand? We willen op een doordeweekse dag gaan, wanneer Duitsland en de omringende landen geen vakantie meer hebben, maar ben hier toch wel benieuwd naar.

Is er een handige volgorde van attracties als je toch drukte wilt ontwijken (zoals bijvoorbeeld in de Efteling eerst naar Ruigrijk of Droomvlucht)?

In het park kun je een Quick Pass kopen. Nu is mijn Duits ook niet meer wat het ooit was, dus vandaar de volgende vraag. Op de site staat: Mit dem Quick Pass erhalten bis zu 4 Personen am Kauftag schnelleren Zutritt zu ausgewählten Attraktionen. Betekent dit dat je met 1 Quick Pass voor max. 4 personen snellere toegang hebt? Dat je dus niet per individu een Quick Pass koopt?

Verder; hebben jullie nog leuke tips voor Phantasialand?

Alvast heel erg bedankt!

'it huis, dit vervloekte huis...'

Offline Pitco
Als er geen vakanties zijn, zal het niet gek druk zijn.

Verder over de quickpas, niet de moeite waard. Je betaald 15 euro, en je mag 4x via de speciale wachtrij gaan. Je mag ook met 4 personen in 1 attractie "voordringen". Ik had eerst begrepen dat je 4x per genoemde attractie mag, maar het is 4x per quickpas. (Of 2x met 2 personen).

Mocht je zelf toch drukte verwachten, probeer Mouse au Choclat en Black Mamba als eerste te doen. Deze zijn over het algemeen het drukst.

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Volgens Wikipedia is het kasteel in Disney World van Assepoester, maar moet dat niet Doornroosje zijn? In Disney Land Parijs hoort het kasteel toch ook bij Doornroosje?

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Cinderella_Castle.jpg

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Nee, daar is het kasteel inderdaad van Cinderella.

Nog een vraag over Phantasialand: weet iemand hoe het zit met de openingstijden van de attracties? Ik heb ergens gelezen dat er om half 10 al een paar attracties opengaan, klopt dit? Wordt dit ook ergens aangegeven welke attracties dat zijn, of moet je op goed geluk ergens langslopen?

Waar staan wachttijdenborden? Alleen bij de ingang, of ook in het park?

We gaan morgen, heb er veel zin in. Heb wel de hoop op Chiapas al laten varen .

Offline Carlo
Citaat van: Doornroosje link: /forum/51/14898/743816 op: 26-09-2013 18:54:47

Nog een vraag over Phantasialand: weet iemand hoe het zit met de openingstijden van de attracties? Ik heb ergens gelezen dat er om half 10 al een paar attracties opengaan, klopt dit? Wordt dit ook ergens aangegeven welke attracties dat zijn, of moet je op goed geluk ergens langslopen?

Waar staan wachttijdenborden? Alleen bij de ingang, of ook in het park?

We gaan morgen, heb er veel zin in. Heb wel de hoop op Chiapas al laten varen .

Hey! Toevallig ben ik deze week nog geweest, dus heb ik hier wel een antwoord op.
Als het goed is zijn er 's morgens inderdaad om half 10 al een paar attracties open, zoals de water-zweefmolen op het middenplein en Maus au Chocolat. De andere ben ik even vergeten, maar dit staat in ieder geval aangegeven bij de park-ingang Mystery Castle, ik neem aan bij de andere ingangen ook. Het is maar net waar je naar toe wordt gestuurd met je auto. In ieder geval staan die borden IN het park, als je dus al binnen bent.

Tip: als je op de BerggeisstraBe gearriveerd bent, blijf dan links rijden als je onder het park door richting ingang Mystery Castle wilt. Als je rechts blijft rijden heb je grote kans dat je tegenover het park bij de hoofdingang mag staan. Hangt overigens ook af van de drukte.

Wachttijdborden staan in het park op diverse plekken: naast de ingang van "River Quest" bij Chinatown, bovenaan in de nieuwe overdekte promenade tegenover de water-zweefmolen "Wellenflug" en zelfs eentje achteraan in het park bij "Wakobato"/"Baumberger Irrgarten".

Chiapas blijft overigens hermetisch gesloten. Afgelopen week stonden zelfs de watervallen niet aan en werd er niet getest.

Nog een paar tips: vergeet Hotel Tartüff niet, deze zit halverwege de straat Alt Berlin, herkenbaar aan de rode luifeltjes. Een heerlijke attractie om je lekker in uit te leven!
Verder, als je tijd genoeg hebt: bezoek zeker de magic show "Sieben" van Christian Farla, in theater WinterGarten, ook te vinden in Alt Berlin recht tegenover Hotel Tartüff. Je zult daar je ogen niet geloven! Ook de stuntshow "Jump!" in het Silverado Theater (achter de Colorado Adventure) is zeer de moeite waard.

Veel plezier! Als het net zo rustig wordt als vandeweek kun je overal zo instappen.

Bedankt voor je snelle antwoord , we hopen inderdaad op een rustig dagje, daarvoor hebben we deze periode uitgezocht (ik geloof dat alle vakanties voorbij zijn in Duitsland). Het is meer dan 10 jaar geleden, denk ik, dat ik er voor het laatst geweest ben, ben benieuwd hoe het park nu uitziet, zag dat er veel is gesloopt/gebouwd.

Offline Carlo
Citaat van: Doornroosje link: /forum/51/14898/743822 op: 26-09-2013 19:47:38

Bedankt voor je snelle antwoord , we hopen inderdaad op een rustig dagje, daarvoor hebben we deze periode uitgezocht (ik geloof dat alle vakanties voorbij zijn in Duitsland). Het is meer dan 10 jaar geleden, denk ik, dat ik er voor het laatst geweest ben, ben benieuwd hoe het park nu uitziet, zag dat er veel is gesloopt/gebouwd.

Doe dan zéker Maus au Chocolat, ik vind dat persoonlijk één van de beste interactieve attracties die ik ken. Alleen de lange wachtrij is al de moeite waard, en let tijdens de rit op de perfecte tot in de puntjes uitgewerkte thematisatie. 

De ingang daarvan is te vinden op het centrale plein, recht tegenover de water-zweefmolen. Het is een soort van oude fabrieksdeur die open staat.

weet toevallig iemand hoe t met de drukte is in phantasialand rond deze tijd?

Bekijk de wereld altijd door een mooi gekleurd glas!!

Citaat van: groteLUMMEL link: /forum/51/14898/744867 op: 05-10-2013 19:05:27

weet toevallig iemand hoe t met de drukte is in phantasialand rond deze tijd?

Vorige week stond er alleen bij Maus au Chocolat een rij van half uur, en dat zelfde geldt voor Winja's Fear & Force. De rest was verwaarloosbaar, rond 10 minuten, soms nog minder

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Kan iemand mij misschien vertellen, wanneer het wel of niet verstandig is om met Halloween naar Walibi te gaan?
Is het écht eng, of is gewoon 'humorachtig eng'?

Ik zelf ben afgelopen vrijdag geweest, als je liever niet eng wilt kan je opzich wel naar het park maar dan het park zelf en niet de haunted houses, in de houses heb ik me toch wel af en toe kapot geschrokken, haha.

Is het inderdaad iets voor kinderen dat Halloween in Walibi?

Efteling, oh, Efteling

Pagina: 14 van 17 (334 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17 >>