Forum: Algemeen Dagattractie Vragentopic

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 13 van 17 (337 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17 >>

Misschien een gekke vraag, maar waar ruikt het naar in 'Zauberwelt der Diamanten' in Europapark? En is deze geur misschien ook (buiten het park) te koop?

Alvast bedankt!

'it huis, dit vervloekte huis...'

Offline Carlo
Citaat van: Doornroosje link: /forum/51/14898/736746 op: 03-07-2013 20:08:56

Misschien een gekke vraag, maar waar ruikt het naar in 'Zauberwelt der Diamanten' in Europapark? En is deze geur misschien ook (buiten het park) te koop?

Leuke vraag!
Het ruikt daar ontzettend naar citronella-kaarsen.
Die dingen zijn gewoon te koop bij de Blokker of Xenos. Steek ze maar eens aan, je waant je weer in EuropaPark! 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Nozomu
Citaat van: Doornroosje link: /forum/51/14898/736746 op: 03-07-2013 20:08:56

Alvast bedankt!

Mijn TR gelezen zeker? 
Het ruikt er echt heerlijk.

Okami Youkai

Uhm, nee, mijn vraag was 4 dagen gesteld voor je trip-report...

Ik heb trouwens de originele geur weten te bestellen bij de duitse firma die deze ook levert voor Europapark . Ben benieuwd naar de geur, of deze echt citronella is, of complexer. Ik meen er ook iets in te ruiken van gember/dennen?

'it huis, dit vervloekte huis...'

Offline Nozomu
Sorry dan... 

Wel toevallig want in mijn TR staat ook dat het er lekker en apart ruikt.

Okami Youkai

Kan je hierop vertrouwen ?

http://www.pretparkkriebels.be/druktekalender/

Is Symbolica al geopend?!

Niet helemaal denk ik, er staat dat het morgen rustig is.
En dat zal echt niet zo zijn.

Sowieso rustiger dan de andere komende zaterdagen.

Dat wel, maar er kan ook nog gezellige drukte staan (dat lijkt mij eerder van toepassing)

Heeft er iemand tips & tricks voor een 3-daags bezoek aan EuropaPark? We gaan 10 augustus en ben toch al 'n beetje aan het kijken naar slimme manier van lopen ofzo! Zeker gezien het hoogseizoen is Wie kan mij dat vertellen?

Offline Carlo
Citaat van: Vrolijke Noot link: /forum/51/14898/739259 op: 31-07-2013 00:41:29

Heeft er iemand tips & tricks voor een 3-daags bezoek aan EuropaPark? We gaan 10 augustus en ben toch al 'n beetje aan het kijken naar slimme manier van lopen ofzo! Zeker gezien het hoogseizoen is Wie kan mij dat vertellen?

Als je dat afgelopen zaterdag had gevraagd hadden we jou een heel uitgebreid verhaal kunnen vertellen. Om dat allemaal hier te gaan typen... pffff.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Vrolijke Noot link: /forum/51/14898/739259 op: 31-07-2013 00:41:29

Beginnen met Wodan / Blue Fire voor 1 van de dagen 'n andere dag met de wilde muis beginnen. vaak erg druk bij die attracties en de cappaciteit van Wodan / wilde muis is niet heel erg hoog..

Download de officiele Europa Park App, als je mobiele data hebt voor buitenland kun je die in t hele park gebruiken, anders heb je op een aantal punten in het park wifi.
In die App heb je oa showtijden en wachttijden van de attracties, ook komt er elke dag rond 2 uur de openingstijden voor die dag in te staan.

verder zou 3 dagen volgens mij meer dan voldoende moeten zijn om alles te kunnen doen.
Wachtrijen bij de darkrides is vaak (bijna) zo instappen.. Meeste achtbanen draaien met 3 of 4 treinen. Loopt vaak lekker door.
Silver star kunnen bijv. 36 mensen per rit tegelijk mee.

Citaat van: Carlo link: /forum/51/14898/739264 op: 31-07-2013 10:41:15

Als je dat afgelopen zaterdag had gevraagd hadden we jou een heel uitgebreid verhaal kunnen vertellen. Om dat allemaal hier te gaan typen... pffff.

Sorry... :$ Zaterdag? 

En dankje Stefan-89!

Hoe zit dat met eten enzo, is dat qua prijzen gelijk aan Efteling? We gaan sowieso eens naar FoodLoop, dat wil ik toch wel graag zien. Verder, geen idee.

Citaat van: Vrolijke Noot link: /forum/51/14898/739343 op: 31-07-2013 21:17:39

Sorry... :$ Zaterdag? 

En dankje Stefan-89!

Hoe zit dat met eten enzo, is dat qua prijzen gelijk aan Efteling? We gaan sowieso eens naar FoodLoop, dat wil ik toch wel graag zien. Verder, geen idee.

Kan de prijzen van t eten niet echt meer herinneren volgens mij is het iets goedkoper dan de efteling..
Als ik er aan denk zal ik volgende week hier posten ik ga dinsdag tm donderdag naar het park.

Offline Carlo
Citaat van: Vrolijke Noot link: /forum/51/14898/739343 op: 31-07-2013 21:17:39

Als je naar Foodloop wilt kun je beter zorgen dat je vóór 11.00 uur al gaat eten, dat kreng zit de hele dag ramvol.

Een mooie tip: aan het einde van de dag moet je gaan eten in Don Quichotte in Spanje. Dat is vlak langs de hotels-parkingang. Dat restaurant is een gedeelte van Hotel El Alcazar maar zit met het terras in het park. Zeer uitgebreide kaart. Als je met vier personen bent is de "vleestoren" een goede aanrader: dan heb je allemaal verschillende stukken vlees, kip, worst, noem maar op, met daarbij voldoende rijst, friet, enz.
Prijs van dat ding: ongeveer 50 Euro. Met z'n vieren is dat goed te doen.

Na het eten kun je mooi via de hotels het park uit. Loop gerust de hotels even door, niemand die er wat van zegt. Ze zijn stuk voor stuk prachtig gethematiseerd, je kijkt je ogen uit!

En ga dan 's avonds natuurlijk naar Hotel Colosseo naar het middenplein om te prachtige fontein te bekijken die elk uur een show geeft maar tussendoor ook prima vermaak biedt voor vooral kinderen. Bovenin Colosseo zit ook een heerlijke cocktailbar!

Oh, en vergeet vanaf het middenplein van Colosseo niet binnendoor te lopen richting Hotel Bell Rock... je weet niet wat je ziet, ook daar een fonteinenshow.

Offline Nozomu
Citaat van: Carlo link: /forum/51/14898/739354 op: 31-07-2013 22:51:16

Als je naar Foodloop wilt kun je beter zorgen dat je vóór 11.00 uur al gaat eten, dat kreng zit de hele dag ramvol.

Nou, toen ik in EP was zijn wij daar om 5 uur (advies van de medewerker) aangekomen en er was nog voldoende plek.

Okami Youkai

Hema heeft nu een leuke aanbieding. Slagharen, Bobbejaanland en Moviepark Germany voor 17,50 per persoon. Je kan er 1 kiezen dus he, niet alle 3 voor de prijs.

Maar wat is leuker? Bobbejaanland of Moviepark Germany, we zitten hier te twijfelen. Ik wil graag naar Bobbejaanland maar broer wil graag naar Moviepark Germany.

We houden beide wel van thrill, ik heb alleen een hekel aan met de benen los bungelen.

Iemand tips welk park het meest de moeite waard is?

Offline Nozomu
Ga naar Moviepark is mijn advies.
Leukere achtbanen, en beter thema.

Okami Youkai

Okeej, bedankt

Offline Carlo
Citaat van: Nozomu link: /forum/51/14898/740446 op: 15-08-2013 15:23:47

Ga naar Moviepark is mijn advies.
Leukere achtbanen, en beter thema.

Persoonlijk vind ik MoviePark dan weer een hel, zeker qua gastvriendelijkheid van het personeel, dat is daar om te janken. Ik ga er in ieder geval nóóit meer naar toe.

Maar ja, zoiets is toch persoonlijk en ieder voor zich.
Geef mij Bobbejaanland maar.

Pagina: 13 van 17 (337 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17 >>