Forum: Algemeen Dagattractie Vragentopic

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 1 van 17 (337 items)
<< 1·2·3·4·5·6·15·16·17 >>

Offline Carlo
Heb je een vraag over een attractiepark, dierentuin of andere dagattractie, en kun je het niet in een passend topic kwijt?
Plaats je vraag dan in dit nieuwe vragentopic, er is altijd wel iemand die een antwoord voor je heeft.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Tja iemand moet de eerste zijn. Wie weet er meer over de indoor achtbaan 2011 van Movie park Germany?

Offline ToT
Ik wist niet in welk topic ik vragen kan stellen maar:
weet iemand waar je gewoon redelijk kan eten voor een schappelijke prijs? want ik heb van iemand gehoord dat eten in disneyland parijs verschrikkelijk is? en als je uiteten zou gaan dat je dan een vermogen kwijt bent!

gewoon niet te betalen of niet te eten? kan iemand mij hier meer over vertellen?

En is die avond parade gewoon iedere dag? en het vuurwerk? ik hoop t wel!

Offline Effzeh
Citaat van: RCT3BROSS link: /forum/51/14898/471253 op: 06-11-2010 16:51:34

Tja iemand moet de eerste zijn. Wie weet er meer over de indoor achtbaan 2011 van Movie park Germany?

Ik weet wel dat het een Gerstlauer wordt en dat ie komt in het Gremlins gebouw komt Hij wordt geopend in de zomer van 2011

Heeft iemand een foto van de plattegrond van Bobbejaanland anno 2010?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Citaat van: lmluiten link: /forum/51/14898/474032 op: 14-11-2010 10:12:05

Wat vaag, er staat geen eens een plattegrond op de site? Op Rides.nl staat er wel een: http://www.rides.nl/parken/plattegrond/bobbejaanland. Ik weet alleen niet hoe recent die is, de Eftelingplattegrond op Rides is ook nog van voor Het Meisje met de Zwavelstokjes.

Citaat van: Remkoow link: /forum/51/14898/474112 op: 14-11-2010 14:00:23

Wat vaag, er staat geen eens een plattegrond op de site? Op Rides.nl staat er wel een: http://www.rides.nl/parken/plattegrond/bobbejaanland. Ik weet alleen niet hoe recent die is, de Eftelingplattegrond op Rides is ook nog van voor Het Meisje met de Zwavelstokjes.

Heb er toen naar gevraagd of ze dat gingen update aan het begin van het jaar toen zeiden ze ja. Nou niet gezien. Oftoewel het is gewoon een site die niet eens fatsoenlijk up to date wil blijven ook geen X-raptor of Krake te herkenen heb heir al 3 mails over gestuurt en tunga is ook nog open terwel die in het echt dicht is.  

Citaat van: lmluiten link: /forum/51/14898/474032 op: 14-11-2010 10:12:05

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=373646605821&set=a.373646240821.155480.25556630821
Kwam hem zomaar tegen op Facebook. Tja zo zie je wel dat je nog ergens komt.

Citaat van: ToT link: /forum/51/14898/471268 op: 06-11-2010 17:31:27

Ik wist niet in welk topic ik vragen kan stellen maar:
weet iemand waar je gewoon redelijk kan eten voor een schappelijke prijs? want ik heb van iemand gehoord dat eten in disneyland parijs verschrikkelijk is? en als je uiteten zou gaan dat je dan een vermogen kwijt bent!

gewoon niet te betalen of niet te eten? kan iemand mij hier meer over vertellen?

En is die avond parade gewoon iedere dag? en het vuurwerk? ik hoop t wel!

Die parade en dat vuurwerk gaat neem ik aan over Disney?
Als je dit bedoelt, dan ja, dat is voor iedereen.
Over het eten kan ik niks zeggen.

Over het eten heb ik je al beantwoord.
Over het vuurwerk vroeg ik je al eens wanneer je gaat.
In de zomervakantie is het elke dag, voor de rest moet je op de site van Disneyland zien.

Heeft iemand een voorbeeld van een walkthrough-attractie? Ik zoek geen kermis-attractie of enkel een gethematiseerde wachtrij á lá Harry Potter and the Forbidden Journey. In Europa, al dan niet in een ander continent.

Les Mystères du Nautilus in Disneyland parijs:
http://www.rides.nl/attractie/info/les-mysteres-du-nautilus-

Le Passage Enchanté d'Aladdin in Disneyland Parijs
http://www.rides.nl/attractie/info/le-passage-enchante-d-aladdin-

La Tanière du Dragon in Disneyland Parijs
http://www.rides.nl/attractie/info/la-taniere-du-dragon-

Weet er iemand wanneer ze beginnen met opknappen van het Land van Toos in Toverland?

Twinkels!

Bedankt Railroads!

Citaat van: Partwinkel link: /forum/51/14898/482654 op: 11-12-2010 22:55:55

Weet er iemand wanneer ze beginnen met opknappen van het Land van Toos in Toverland?

Ik heb ergens gelezen dat ze het net voor of net na de kerstvakantie gaan doen.

Citaat van: gardalan link: /forum/51/14898/482752 op: 12-12-2010 12:02:27

Ik heb ergens gelezen dat ze het net voor of net na de kerstvakantie gaan doen.

Weet je ook wat ze precies gaan doen?

Twinkels!

Kijk eens op http://themepark.nl/ubb/ubbthreads.php/topics/1410692/3.html het zijn alleen geruchten maar meer dan dat is er niet.

Ik ga in de meivakantie op vakantie naar Sevenum, ongeveer om de hoek bij Toverland.

Nu wilde ik dus een bezoekje gaan brengen aan Toverland omdat ik er nog nooit ben geweest.
Maar ik vraag me af: Heb ik er wel wat aan?

Ik hoorde namelijk op een ander forum dat het voornamelijk een park voor kleine kinderen is.
En ik hou juist van de heftigere attracties. Dus voordat ik straks entreegeld betaal en me rot verveel.

De hele dag alleen in Troy is natuurlijk ook niks. Dus, doen of niet doen?

Heeft er iemand ervaring om met het vliegtuig naar
Isla Magica, Liseberg of Europa Park te gaan (met efteling abonnement )

Dan daar in een hotel 1e dag, 2e dag naar het park en de 3e dag naar huis.

Ik heb al op ryanair gekeken, dan kun je vrij goedkoop vliegen maar dan moet je ook ergens een hotel hebben ed.
Wat kun je dan het beste doen, zelf alles regelen of boeken via een reisburo?

Offline Yvan
Citaat van: DeZoeteKaramella link: /forum/51/14898/500357 op: 25-01-2011 21:32:43

Ik ga in de meivakantie op vakantie naar Sevenum, ongeveer om de hoek bij Toverland.

Nu wilde ik dus een bezoekje gaan brengen aan Toverland omdat ik er nog nooit ben geweest.
Maar ik vraag me af: Heb ik er wel wat aan?

Ik hoorde namelijk op een ander forum dat het voornamelijk een park voor kleine kinderen is.
En ik hou juist van de heftigere attracties. Dus voordat ik straks entreegeld betaal en me rot verveel.

De hele dag alleen in Troy is natuurlijk ook niks. Dus, doen of niet doen?

Er zijn nog zat andere leuke attracties die wat minder heftig zijn, maar toch leuk en grappig zijn om te doen.
De waterglijbaan, de andere 2 achtbanen, scorpios, backstroke, villa fiasco en de bob-kart-baan [woudracer]  zijn erg leuk om te doen, ook als je van thrills houdt.
Daarbij vermaak je je prima een dag, als je maar vaak genoeg switcht van attractie, en iets later weer terug gaat naar bijvoorbeeld troy, dan worden de ritjes niet saai.
Ik zou zeggen, ga er heen, en laat je verassen.

Het enige wat jij eigenlijk moet beslissen is, wil ik wel attracties dubbel doen?
Ik wel, ik vermaak me nog altijd prima in toverland, alleen kom ik er helaas niet zo vaak.

Oase!

Pagina: 1 van 17 (337 items)
<< 1·2·3·4·5·6·15·16·17 >>