Forum: ganzenfanfare

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 4 van 4 (71 items)
<< 1·2·3·4 >>

Offline Niiels
Ik heb gewerkt bij een kinderboererij met ganzen maar daar was je op nog geen 5 meter afstand en ze vielen je al aan, ben blij dat deze niks doen want sinsdien heb ik het niet zo op ganzen.

ik vind dat ze volgend jaar wel terug moeten komen... ze zijn er al best veel seizoenen geweest hè.

een aantal weekjes terug was de ganzen fanfare in Drunen! Op 20 december veranderde Drunen helemal in Dickens stijl. Er liepen verklede mensen rond, er waren vuurkorven en musical groepen en koren lieten hun kerst liederen horen. Maar tot mijn verbazing liep ook de gangenfanfare uit de efteling er! Inclusief 2 mensen die ik het in de Efteling ook wel eens zie doen! kan ik hieruit opmaken dat deze fanfare te huur is?

Shot with DSC-S930 at 2010-02-28

Shot with DSC-S930 at 2010-02-28

Offline Nick
Haha, grappig. Wou dat ze bij ons langs kwamen. @ Tilburg.

Hoi,
Vanmiddag heb ik de Ganzen fanfare weer gezien in de Efteling. Ze maakten weer hun traditionele rondje om het Witte Paard. Het trok weer veel bekijks. Volgens mij toch alweer een hele tijd geleden dat deze act nog in de Efteling te vinden was. Ik ben benieuwd of dit eenmalig is, of dat het gewoon in het najaar geprogrammeerd staat. Er is in elk geval niets van te vinden op de website van de Efteling.

Groet Marcel,
(Na veel lezen op dit forum was dit mijn eerste bericht hier.)

Waarschijnlijk was dit eenmalig in verband met een evenement van vandaag.

Welkom op het forum trouwens

EDIT:Heet de 'Ganzenfanfare' niet de Pieck Parade?

Versie: 1 Aangepast: 6 september 2015 21:19 door: Sjiebert reden: Geen reden aangegeven
Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Dat is de nieuwe naam, vroeger heette het de Ganzenfanfare.
Omdat het weleens regent is de naam aangepast, zodat de mensen van de Ganzenfanfare op regendagen een andere act konden doen.

Offline Bslo
Jammer dat het niet vaker te zien is. Dit is echt zo'n act die typisch past in de Efteling

Efteling, Disneyland Paris, Artis, Bobbejaanland, Movie Park, Slagharen en Toverland abonnementhouder. Neem eens een kijkje op www.verwonderling.nl. Team Plaetjesmakers en Eftelingsestraat.

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 48x Efteling 2018: 64x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 18x Disneyland Paris: 15x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Tadaaa

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Dan heb ik nieuws t/m 8 november is de Pieck Parade elk weekend in de Efteling.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Pagina: 4 van 4 (71 items)
<< 1·2·3·4 >>