Forum: ganzenfanfare

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 1 van 4 (71 items)
<< 1·2·3·4 >>

hallo 5 zintuigers. ik wil graag weten waar en wanneer de ganzenfanfare door de efteling lopen. en hoelang lopen ze nog in de efteling? en kan het zijn dat er steeds verschillende mensen in de parade lopen, voorop en achteraan? p.s dank je laafmaster voor deze foto. oh en nog graag je mening voor de ganzenfanfare.

Offline BramL
lopen die deze winter wel

Geluk zijn je vrienden, geluk zijn de mensen. Geluk is het hart dat geen wensen meer heeft. Gelukkig zijn dagen vol liefde en zon, de dag dat je leven begon!

Nee

Welke foto bedoel je trouwens?

De fanfare loopt momenteel niet in de Efteling, voor speeltijden moet je dus het seizoen van 2009 even afwachten. Dan staan ze allemaal weer in de Park Informatie Brochure.

Qua teams is het zo dat er in Nederland meerdere ganzenfanfares zijn, het lijkt er op dat een ander team het overgenomen heeft.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

ik kreeg de foto er niet in. ik weet niet hoe het moest anders had je denk ik deze foto gekregen 9296. dacht ik tenminste. sorry voor het oponthoud.

Deze dus

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

ja dank je. mooie foto echt waar. ik ben trots op die ganzen! en nog een vraagje. kan iemand ontfutselen of ze ook nog in 2009 lopen? ik zou het zonde vinden als ze dat niet doen. ik vind het namelijk bij de efteling horen

Reken er maar op dat ze dat gaan doen.
De act slaat aan en heeft geen specifieke locatie nodig. Daarnaast is een caravan zo geplaatst voor deze beestjes, ook als ze in die hoek aan de Ravelijn gaan beginnen.

Offline Friso
Het is ook een heerlijke act, die prima past in het nostalgische beeld van het Marerijk. De gans is zo'n fijn Pieckeriaans sprookjesdier, en de ganzen van de Ganzenfanfare hebben nog een mooie kleur ook. Ik heb het alleen niet zo op dat getrommel en gefluit, maar dat zal wel nodig zijn om die dieren fatsoenlijk te laten waggelen 

Offline ilona
Citaat van: Friso link: /forum/50/5883/155249 op: 28-12-2008 15:33:18

De gans is zo'n fijn Pieckeriaans sprookjesdier, en de ganzen van de Ganzenfanfare hebben nog een mooie kleur ook.

Ik vermoed ook dat Zuid-Franse boeren de Toulouse-gans in de zestiende eeuw alvast hebben opgekweekt met het toekomstige Anton Pieckplein in gedachten.. Het zijn heel fraaie beesten!

ik vind dit een prachtige show alhoewel ik hem in het echt nog nooit gezien heb. de enige vogelshow die ik daar heb gezien is de pauw.

Offline Friso
Citaat van: slangenprins link: /forum/50/5883/155599 op: 29-12-2008 15:45:00

ik vind dit een prachtige show alhoewel ik hem in het echt nog nooit gezien heb. de enige vogelshow die ik daar heb gezien is de pauw.

Maar de pauw is toch niet echt een show? Althans, het is mij nooit opgevallen dat de verschillende pauwen van de Efteling er een tijdschema of echt een act op nahouden. Normaalgezien lopen ze maar wat rond en doen wat ze goeddunkt 

Offline Elske
Die pauwen zijn inderdaad geen show, ze lopen er maar een beetje voor de 'sier' rond

nee weet ik. maar ik vind de pauw opzich al een show. met al die kleuren.

Ik zou de ganzen nog wel eens willen zien lopen ik heb me toch wat afgelachen met de fanare

.::Efteling Wereld Vol Wonderen::.

ik wil ze graag op de foto zetten. weten jullie waar je ze meestal tegenkomt?

Offline Baart
In het Marerijk, bij de Droomvlucht en Villa Volta. Daarna naar het Witte Paard en omgeving.

Turn off your mind, relax, and float downstream..

en rond welke tijd?

Offline Ruben
Dat staat meestal op de efteling site of in de park brochure.

okee, maar kan lopen ze ook maar bepaalde dagen?

Pagina: 1 van 4 (71 items)
<< 1·2·3·4 >>