Forum: Nog meer klein entertainment tijdens zomeravonden

Pagina: 1 van 1 (16 items)
<< 1 >>

Offline Carlo
Tijdens de zomeravonden is door het park nog meer klein vermaak te vinden.

Dit superkleine entertainment bestaat uit kleine kasten van 1 x 1 meter op wieltjes, waar telkens twee personen bij betrokken zijn.
In Ruigrijk stond een witte kast met twee gaten, waar een showtje werd opgevoerd. Veel heb ik daarvan helaas niet gezien.

Bij de Pagode was ook zo'n soort entertainment: de verrijdbare kast was hier een Sushi-bar, waarbij twee als Chinezen verklede mannen een mini-act opvoerden, met een mini-loempia en een bus slagroom als hoofdrolspelers. En nog grappig ook!

Ik had helaas mijn fotocamera niet bij me (er werd regen voorspeld, maar het werd prachig weer), dus ik heb hier geen plaatjes van.
Misschien iemand anders?

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Klinkt leuk!
Ik ben heel benieuwd hoe het is.

Wordt er ook ergens vermeld waar en hoelaat ze komen? en hoelang duurt het ongeveer?

Er waren gisteravond ook veel optredens met drums. Was erg leuk moet ik zeggen.

Offline Carlo
Ik vond op Themepark een eerste foto van de Soesji-bar act, waar ik het hierboven over had:

Bron: Themepark.nl, door Idol

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Oow die had ik niet gezien,
gisteren was er een hele trommelact en er liep iemand rond die ezeltje strekje muntjes weggaf aan kleine kinderen
maar ik kreeg er ook 1tje

Offline laszlo
De soesjie-bar vond ik wel erg leuk gedaan.

Life must be lived as we go along. The station will come soon enough. - Robert J. Hastings - 1981

Offline Elske
Die kast, hoorde ik zaterdag tijdens mijn pauze, was ook een act op de afscheidsavond van Ronald van der Zijl. In die kast is iets te zien. Wat dat is, dat weet ik ook niet

Offline Jojas
En afgelopen Zaterdag heb ik ook een verrijdbaar CF karretje gezien met wat figuren van de vroegere Rode Neuzen Reis.

Grafkelder.

Offline Ruben
Weer volop entertainment!
Zeer leuk, zulke kleine toevoegingen.

Offline laszlo
Ja, de Rode Neuzen Reis was weer terug.
Op het internet zijn ook foto's te zien van een act in de stijl van fata morgana, ongeveer hetzelfde als de Soesjie-bar.

bron:tripreport LennertG

Life must be lived as we go along. The station will come soon enough. - Robert J. Hastings - 1981

Wat is dat 'Soesjie bar'? Een entertaimant act oke, maar wat is de bedoeling hiervan?

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Carlo
Dat zijn gewoon twee als Chinezen verklede mannen, die in een kleine vierkante Sushi-bar (Soesji-bar) een mini-act opvoeren, samen met het publiek. Erg vermakelijk!

Citaat van: Elske link: /forum/50/4030/106984 op: 16-07-2008 18:16:47

Die kast, hoorde ik zaterdag tijdens mijn pauze, was ook een act op de afscheidsavond van Ronald van der Zijl. In die kast is iets te zien. Wat dat is, dat weet ik ook niet

Ik wel, en je lacht je echt kapot 
Echt een aanrader voor iederen

Citaat van: Krakeeltje link: /forum/50/4030/113044 op: 07-08-2008 00:12:54

Ik wel, en je lacht je echt kapot 
Echt een aanrader voor iederen

Waar hangt deze dan rond? En wanneer?

Citaat van: Carlo link: /forum/50/4030/113040 op: 07-08-2008 00:09:25

Dat zijn gewoon twee als Chinezen verklede mannen, die in een kleine vierkante Sushi-bar (Soesji-bar) een mini-act opvoeren, samen met het publiek. Erg vermakelijk!

Eveneens

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/4030/113039 op: 07-08-2008 00:07:17

Wat is dat 'Soesjie bar'? Een entertaimant act oke, maar wat is de bedoeling hiervan?

In Ruigrijk in de buurt van de Likkebeard

Offline laszlo
En de Soesjiebar stond de eerste zomeravond voor de Pagode.

Pagina: 1 van 1 (16 items)
<< 1 >>