Forum: Sprookjesboom Show

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 9 van 19 (362 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·14·17·18·19 >>

Moderator
Assepoester als nieuwe pop in de sprookjesboomshow....

quelle surprise... 

Citaat van: Deja024 link: /forum/50/3130/170248 op: 12-02-2009 19:52:21

Assepoester als nieuwe pop in de sprookjesboomshow....

quelle surprise... 

Ik dacht dat dit nog niet bekend was. Als dit wel zo is, excusez- moi .

Het is wel nieuws, maar Deja024 bedoelt vooral dat het niet echt een verrassing is dat Assepoester de nieuwe pop is. Aangezien de Efteling ook al Asspepoestervla heeft, Assepoester mee speelt in de nieuwste sprookjesboom afleveringen en bovendien natuurlijk ook het nieuwste sprookje in het sprookjesbos is. (of heb ik het nu toch verkeerd begrepen?)

Moderator
Citaat van: Kapitein Nemo link: /forum/50/3130/170254 op: 12-02-2009 20:03:22

Het is wel nieuws, maar Deja024 bedoelt vooral dat het niet echt een verrassing is dat Assepoester de nieuwe pop is. Aangezien de Efteling ook al Asspepoestervla heeft, Assepoester mee speelt in de nieuwste sprookjesboom afleveringen en bovendien natuurlijk ook het nieuwste sprookje in het sprookjesbos is. (of heb ik het nu toch verkeerd begrepen?)

Precies wat ik bedoelde 

Ik heb even een vraagje.
Ik ben namelijk al een lange tijd op zoek naar de gehele sprookjesboom voorstelling van afgelopen seizoen met de poppen: Roodkapje, Wolf, Heks en Fakir. En dan met het liefst Ellen die dan speelt.
Dus heeft iemand toevallig die show op zijn computer staan met Ellen, zou je die dan aan mij willen sturen op de een of andere manier, want daar zou ik echt heel blij mee zijn!!

Wie zal het wezen, wie is van de zeven, het jongste geitje, dat is Bèènjamin! <3

Moderator
Op Youtube staan een aantal voorstellingen compleet. Wellicht heb je daar iets aan?

Het klopt inderdaad dat er meerdere filmpjes op youtube staan, maar helaas geen met Ellen. Tenminste niet die ik gevonden heb. Maar toch bedankt!

Wie zal het wezen, wie is van de zeven, het jongste geitje, dat is Bèènjamin! <3

Offline Silvia
Kijk eens op deze Hyve: http://sprookjesvriendjes.hyves.nl/

DON'T TAKE YOUR ORGANS TO HEAVEN...

HEAVEN KNOWS WE NEED THEM HERE!!!

Helaas staat de opname die ik zoek niet op die hyves. Maar toch heel erg bedankt!
Ik blijf gewoon verder hopen op een reactie van iemand die de opname heeft. hihi!

Willem-Jan gaat komend seizoen weer sprookjesboom doen. (Bron: hyves berichtje van Willem-Jan via zijn fanhyve)

Oh dat is leuk! Ik vind hem altijd wel goed spelen

Willem-Jan heeft altijd van die leuke gezicht uitdrukkingen.

Maar komt er weer een nieuwe show of blijft de oude nog ?

With Canon You Can Wat Je Met Nikon Nie Kon

Ik neem aan dat ze weer met een nieuwe komen

Ik las net op Themepark, dat er plannen zijn om een sprookjesboomshow te presenteren in Theater de Efteling, bericht:
Citaat van: Eftelambtenaar op TP

Vanuit de Efteling zou men vergevorderde plannen hebben om na 28 juni als het theater "tijdelijk vrij komt" tijdens de 7-mijlszomer de Sprookjesboomshow als parkshow in theater De Efteling te laten draaien. Het betreft hier de verkorte versie van de Sprookjesboom theatertour die diverse theaters in Nederland en Belgie al heeft aangedaan.

Bron: Themepark

Lijkt me wel leuk, betekent dan ook dat TSOM echt is afgelopen na 28 Juni, maar het lijkt me nogal moeilijk nog meer te knippen uit Sprookjesboom op reis...
Maar, ik vind het een goed plan, wordt het theater dan toch nog gebruikt.

-

Citaat Lijkt me wel leuk, betekent dan ook dat TSOM echt is afgelopen na 28 Juni

Hij verhuist daarna naar Belgie, of hij daarna terugkomt is niet gezegd, maar ik verwacht van niet.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Foto: Victor

Iemand een idee wie deze speelster is?

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Geen idee hoe zij heet

Walt Disney's dream come true..

Citaat van: MathijsR link: /forum/50/3130/231941 op: 02-07-2009 21:23:08

Wong pong wong!

Ik vind dit echt niet kunnen hoor!

Citaat van: Krakeeltje link: /forum/50/3130/231942 op: 02-07-2009 21:23:44

Ik vind dit echt niet kunnen hoor!

Bok op jij

Walt Disney's dream come true..

Offline Jojas
Citaat van: MathijsR link: /forum/50/3130/231941 op: 02-07-2009 21:23:08

Wong pong wong!, wie heeft al een printscreen gemaakt ! 

Citaat van: MathijsR link: /forum/50/3130/231943 op: 02-07-2009 21:24:05

Bok op jij

Flauw hoor.

Grafkelder.

Pagina: 9 van 19 (362 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·14·17·18·19 >>