Forum: Sprookjesboom Show

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 4 van 19 (362 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·17·18·19 >>

Toch goed dan dat het regende om 4 uur

Ik citeer uit de Wonderwaardigheden die ik net binnen heb:

Wist u...dat naast de 2 nieuwe sprookjesbosbewoners, op 7 juli 2008, Geitje Benjamin en Ezeltje Strekje, samen met Langnek en Draak Lichtgeraakt nieuwe avonturen gaan beleven in het sprookjesbostheater in de voorstellen 'Er was eens..'?

Offline Jojas
Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/50/3130/96567 op: 19-06-2008 12:16:49

Ik citeer uit de Wonderwaardigheden die ik net binnen heb:

Wist u...dat naast de 2 nieuwe sprookjesbosbewoners, op 7 juli 2008, Geitje Benjamin en Ezeltje Strekje, samen met Langnek en Draak Lichtgeraakt nieuwe avonturen gaan beleven in het sprookjesbostheater in de voorstellen 'Er was eens..'?

Ja
Dat weet ik al 3 weken van de Efteling site

Grafkelder.

Kijk eens aan, nog meer poppen erbij! Dit gaat echt leuk worden.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Ik ben benieuwd. Ben op deze wel uitgekeken. Speelt Mark dan ook nog?

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Niks over gehoort, dus ik denk van wel.

Offline Jojas
Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/3130/96627 op: 19-06-2008 14:23:20

Ik ben benieuwd. Ben op deze wel uitgekeken. Speelt Mark dan ook nog?

Wat denk jij dan
Dat ze elk jaardeel nieuwe acteurs/actrices gaan aantrekken ofzo

Grafkelder.

2 nieuwe poppen, ben zeer benieuwd hoe Ezeltje Strekje eruit gaat zien.
Ik weet nu al dat het een fantastische show wordt

Citaat van: Krakeeltje link: /forum/50/3130/96702 op: 19-06-2008 17:07:43

2 nieuwe poppen, ben zeer benieuwd hoe Ezeltje Strekje eruit gaat zien.
Ik weet nu al dat het een fantastische show wordt

Vroeg ik me ook al af, ben zeer benieuwd

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Jojas link: /forum/50/3130/96637 op: 19-06-2008 15:03:51

Wat denk jij dan
Dat ze elk jaardeel nieuwe acteurs/actrices gaan aantrekken ofzo

Ze hebben er toevallig wel een nodig En perdirect zelfs.

Spelfout in bovenstaande tekst? M'n excuses

Nee hoor, zijn er genoeg lijkt me

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/3130/96703 op: 19-06-2008 17:08:22

Vroeg ik me ook al af, ben zeer benieuwd

Een hand in die kont

Oelala, las 't ook al in mijn Wonder! Lijkt me mooi als we straks een geitje hebben

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Ja of het lijkt me ook grappig als er iemand in zit als bijvoorbeeld Assepoester, dat is dan een echt mens tussen allemaal poppen Altijd een leuk gezicht

Offline Petra
Ezeltje strekje en een geitje, nu raak ik ook zeer benieuwd.

Dat zijn mijn 2 lievenlings figuren! Hmm dat wordt leuk.

Of of of: De Draak!

Citaat van: willm-kr link: /forum/50/3130/97231 op: 20-06-2008 22:06:43

Of of of: De Draak!

De Draak heeft vorig jaar al gespeeldt

En, heeft iemand het gezien? Hoe zagen ze eruit?(geitje en ezel)

Citaat van: Vereftelingt link: /forum/50/3130/103757 op: 07-07-2008 20:58:37

En, heeft iemand het gezien? Hoe zagen ze eruit?(geitje en ezel)

Ik heb de show gezien, en ik vond 'm erg leuk! Het geitje ziet er heel knuffelig uit, niet echt zoals in het sprookje zelf, maar wel leuk. Ezeltje Strekje is maar half, en hij staat steeds rechtop als hij wordt vastgehouden door de acteur, in plaats van dat hij "plat" loopt op vier voeten. De show gaat over de draak die niet goed is in het verstoppen van zijn schat, en dat Ezeltje Strekje als grootste roddelaar van het Sprookjesbos steeds verraadt waar de schat ligt. Uiteindelijk roept Langnek het geitje Benjamin, de beste verstopper van het Sprookjesbos(het geitje uit de klok ), die de Draak moet leren verstoppen.

In de show doen de Draak, geitje Benjamin, Ezeltje Strekje en Langnek mee, maar in het eindlied (Er was eens een Sprookjesboom) dansen ook Roodkapje, de Heks, de Wolf en een kabouter mee. Er doen dan ook eer dan 2 acteurs mee :-)

Gezellig! Ik ga hem zeker kijken, maar ik was te laat in het sprookjesbos dus kon hem vandaag niet zien jammer

Pagina: 4 van 19 (362 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·17·18·19 >>