Forum: Sprookjesboom Show

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 3 van 19 (362 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·17·18·19 >>

Offline Tummy
Als ik vraag of je hier een artikel van moet maken voor DVZ... krijg ik dan te horen dat daar al aan gewerkt wordt??

Zolang ze slaapt, droomt ze van mij...

Stuur me maar een pm met wat je graag zou willen schrijven.
Dan kunnen we altijd kijken.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Tummy
Ow, niet dat IK dat wil doen. Ik weet niet zoveel van de show, maar ik kan me zo voorstellen dat een artikel hierover een leuk plusje zou zijn voor de site...

Er zal in de toekomst inderdaad wel iets komen over entertainment, maar dat staat nog in het gevorderde idee-fase. Maar om niet verder offtopic te raken gaan we terug naar de show zelf.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Tummy
Weet iemand overigens wie de muziek heeft gecomponeerd en de bijbehorende teksten heeft geschreven?

Offline Jojas
Citaat van: Tummy link: /forum/50/3130/87755 op: 22-05-2008 14:06:10

Weet iemand overigens wie de muziek heeft gecomponeerd en de bijbehorende teksten heeft geschreven?

Als ik me vergis gewoon de mensen van de afdeling Entertainment en niet echt een specifiek persoon

Grafkelder.

Daar zal Fable Factory vast wel iets mee te maken gehad hebben.
De Efteling maakt zelf geen muziek er voor.

Voor de Sprookjesvriendjes en voor het Theaterrestaurant was het Gregor Hamilton.

Vandaag gezellig met de Fakir op de foto gegaan :

Offline Tummy
Gister was ik bij de laatste show en werd ik verrast door een Fakir die meer rijmde dan normaal. (ik weet niet wie het was...) Maar zinnen als: 'Harder kunnen jullie toch wel? Nu met wat meer decibel!' klonken mij onbekend in de oren, echter deden ze me schateren van het lachen

Offline Jojas
Citaat van: Tummy link: /forum/50/3130/90120 op: 29-05-2008 14:40:34

Gister was ik bij de laatste show en werd ik verrast door een Fakir die meer rijmde dan normaal. (ik weet niet wie het was...) Maar zinnen als: 'Harder kunnen jullie toch wel? Nu met wat meer decibel!' klonken mij onbekend in de oren, echter deden ze me schateren van het lachen

Ah jij hebt ook kennis gemaakt met Mark merk ik

Deze man zeker?

Grafkelder.

Offline Tummy
Ik geloof het wel jah. Normaal ben ik altijd op zaterdagen, dan werkt ie zeker niet...

Offline Anneke
Afgelopen zaterdag was hij er wel. En het was mijn eerste keer dat ik de show zag.
Ik heb genoten!
Helaas deed de microfoon van de vrouwelijke speelster niet en is de show halverwege stop gezet.
Nu moet ik nog een keer.......vervelend!!

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Citaat Sprookjesboomactrice Ellen Kremers zal zondag 22 juni haar laatste voorstelling spelen. Ellen speelt al geruime tijd de rollen van Roodkapje en haar Sprookjesboomvriendjes. Niet alleen tijdens de show in het Sprookjesbostheater, maar ook bij het verwelkomen van de parkgasten. Ze ruilt de rol in voor een plekje in de cast van Evita.

Bron: DVZ nieuws
__________________________________________________________________________________________________________________________

Jammer zeg, was een van de beste artiesten..! :'(

Ik had het gehoord ja, echt vreselijk.
Zij en Mark waren een van de redens om naar die show te gaan.
Als vervanger hebben ze Janneke ingezet, maar die kan de rol die Ellen
neerzette niet vervangen

Offline tiksen
ik was laatst voor het eerst naar de show geweest,
Best schandalig dat ik er nog niet was geweest.
Maar ik vond hem erg leuk,
Leuker dan ik had verwacht

Erg grappig en vooral voor kinderen geweldig.

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/50/3130/94729 op: 14-06-2008 16:46:42

Citaat Sprookjesboomactrice Ellen Kremers zal zondag 22 juni haar laatste voorstelling spelen. Ellen speelt al geruime tijd de rollen van Roodkapje en haar Sprookjesboomvriendjes. Niet alleen tijdens de show in het Sprookjesbostheater, maar ook bij het verwelkomen van de parkgasten. Ze ruilt de rol in voor een plekje in de cast van Evita.

__________________________________________________________________________________________________________________________

Heb net vernomen dat ze volgende week voor de laatste keer gaat spelen.

Evert, slaap je al? Er staat ook dat ze 22 Juni haar laatste show speelt. Dat is volgende week
't is jammer, maar voor mij geen aanleiding om niet te gaan, we hebben Mark nog

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: boeing767 link: /forum/50/3130/95088 op: 15-06-2008 20:05:37

Heb net vernomen dat ze volgende week voor de laatste keer gaat spelen.

Dat is echt jammer hoop dan dat ze daar een anderen mooie buitenschow geven

Offline Jojas
Citaat van: efteling link: /forum/50/3130/95094 op: 15-06-2008 20:14:43

Dat is echt jammer hoop dan dat ze daar een anderen mooie buitenschow geven

*zucht*
Er staat dat er een actrice weggaat en niet dat de show weggaat

Grafkelder.

Janneke Iking nam gistermiddag de rollen van Roodkapjes en Heks voor haar rekening terwijl Ellen 's ochtends nog speelde.

Pagina: 3 van 19 (362 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·17·18·19 >>