Forum: Sprookjesboom Show

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 16 van 19 (362 items)
<< 1·2·3·11·12·13·14·15·16·17·18·19 >>

Bijna allemaal extern, ja van de meeste ken ik de naam.
Maar ik ga dat niet zomaar online zetten, weet niet of dat gewaardeerd word.

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Citaat van: Donderelfje link: /forum/50/3130/774212 op: 17-08-2014 22:49:04

Natuurlijk wordt dat niet gewaardeerd... daarom heeft het eigenlijk ook geen nut dus om te vertellen dat je die namen misschien weet.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/3130/774213 op: 17-08-2014 22:51:04

Citaat van: Donderelfje link: /forum/50/3130/774212 op: 17-08-2014 22:49:04

Natuurlijk wordt dat niet gewaardeerd... daarom heeft het eigenlijk ook geen nut dus om te vertellen dat je die namen misschien weet.

Never mind. Was ook foute vraag van me.
Sorry.

Citaat van: BlueMoon link: /forum/50/3130/774211 op: 17-08-2014 22:47:30

Citaat van: Donderelfje link: /forum/50/3130/774176 op: 17-08-2014 17:40:31

zo ver ik weet speelde er niemand gisteren die nieuw was, maar ja foutjes kunnen gebeuren

Ik vind de foutjes absoluut niet erg. Ze geven net een extra leuke dimensie aan de show.
Enkele jaren geleden stonden op dit forum trouwens de namen en foto's van de acteurs. Kent er iemand de nieuwe groep? Zijn zij in dienst bij de Efteling of werken ze via een extern theater gezelschap?

De paar die nieuw zijn komen van de Efteling academy en deze al eerder dit jaar de optredens van op avonduur met de sprookjesboom.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Klopt helemaal wat Eftelingfan zegt. Er zijn er een aantal die het inderdaad niet leuk vinden om genoemd, getagt te worden.
1 persoon weet ik wel van dat ze graag wil dat je ook even op haar website kijkt dat is http://www.jannekevandooren.nl/

2x Efteling, 3x Raveleijn

Citaat van: Spookje link: /forum/50/3130/774307 op: 18-08-2014 21:03:40

Klopt helemaal wat Eftelingfan zegt. Er zijn er een aantal die het inderdaad niet leuk vinden om genoemd, getagt te worden.
1 persoon weet ik wel van dat ze graag wil dat je ook even op haar website kijkt dat is http://www.jannekevandooren.nl/

Zij is, naar mijn persoonlijke mening, 1 van de beste acteurs van het sprookjesbos.
Een blond meisje met een lange vlecht doet het ook heel goed. Van de jongens zijn mijn favorieten degene die wolf speelt tijdens 9 pleinen optreden (iets langer bruin haar) en een van gestalte iets kleiner persoon. Hij speelde afgelopen weekend wolf en draak tijdens de reguliere shows.

Offline Kath
Toch vind ik het erg raar dat de acteurs niet bij naam genoemd mogen worden.

Het zijn toch artiesten?? Die willen mijn inziens toch naam bekendheid?

Het gaat er niet om of het acteurs zijn die bekend willen worden. Als dat zo was gingen ze in films of toneelstukken etc spelen. Niet in een attractie park

Over de namen, het is een stukje privacy wat hun zeer waarderen. Ik ken mensen die echt bezeten zijn van die acteurs en sommige acteurs vinden dat leuk andere absoluut niet. Als die mensen/'fans' achter de namen zouden komen worden de acteurs niet alleen in het park achtervolgt en lastig gevallen (wat door hun heel snel gezegd kan worden...) maar ook daarbuiten.

Citaat van: Tommetje-s link: /forum/50/3130/774345 op: 19-08-2014 16:52:04

Het gaat er niet om of het acteurs zijn die bekend willen worden. Als dat zo was gingen ze in films of toneelstukken etc spelen. Niet in een attractie park

Over de namen, het is een stukje privacy wat hun zeer waarderen. Ik ken mensen die echt bezeten zijn van die acteurs en sommige acteurs vinden dat leuk andere absoluut niet. Als die mensen/'fans' achter de namen zouden komen worden de acteurs niet alleen in het park achtervolgt en lastig gevallen (wat door hun heel snel gezegd kan worden...) maar ook daarbuiten.

Voor alle duidelijkheid, ik hoor dus niet tot die laatste groep
Ik deel de mening mbt de privacy.
De acteurs zouden hier in principe zelf alle controle over moeten hebben.

Het gaat zeker bij Sprookjesboom natuurlijk ook om de poppen/karakters en niet om de persoon erachter.

Count the days or set them ablaze...

Offline Kath
Ben ik niet eens. Het is de persoon er achter die er voor zorgt of het een leuke show wordt of niet.

Jullie hebben eigenlijk allebei evenveel gelijk

Offline Kath
Ik heb zeker mijn favorieten (vooral de oude garde) en vind het leuk om een praatje te maken maar ga niet zover dat ik ze op Facebook uitnodig etc.

Citaat van: Donderelfje link: /forum/50/3130/774656 op: 24-08-2014 20:43:11

Jullie hebben eigenlijk allebei evenveel gelijk

klopt. inhoudelijk is het inderdaad de pop/figuur die de 'show steelt' maar de sterkte/zwakte van het karakter wordt bepaald door de ervaring van de acteur/actrice.
Het moet je ook gegeven zijn om zo'n rol te spelen en te blijven.
De ene gaat al wat makkelijker op de foto dan de andere, of blijft al makkelijker een praatje slaan.

Hoeveel spelers zijn er eigenlijk in totaal? Volgens mij zijn het er redelijk wat op dit moment.

Offline Kath
Van de oudere garde zijn er volgens mij nog drie jongens en twee meisjes en de nieuwe zijn bijna niet bij te houden zo veel...

ik had net wat screenshots gemaakt van de 'oude garde' maar ik heb geen idee hoe ik die foto's hier kan 'tevoorschijn toveren'.
Soit.
Ik kom zelf ook aan drie jongens (al twijfel ik of het er geen 4 zijn) maar slechts 1 meisje (JvD). Wie is de tweede?

Sommige acteurs/actrices van de oude garde zijn schitterend op elkaar ingespeeld.
Het volgende filmpje is daarvan een mooi voorbeeld :

Qua nieuwe garde kom ik op slechts twee overblijvers van de 'Efteling academie'...maar ik kan me natuurlijk serieus vergissen. 't is niet dat ik elke dag in de Efteling ben :-) Sommige maken ook niet echt een blijvende indruk met hun performance, andere dan weer wel.

Offline Kath
Ja helemaal eens! Andere meisje bedoel ik degene die ook in sprookjesboommuscials speelt.

Ik vind t ontzettend jammer dat Roos weg is.. De beste vrouwelijke speelster ooit!

Citaat van: Kath link: /forum/50/3130/774673 op: 24-08-2014 22:06:43

Ik vind t ontzettend jammer dat Roos weg is.. De beste vrouwelijke speelster ooit!

Ik kan niet meteen een gezicht kleven op Roos.
Heb je toevallig een link naar een YouTube filmpje of foto?

Van de nieuwe garde maakt het blonde meisje met de vlecht wat mij betreft de beste indruk.
Zij komt steeds enthousiast over en kan makkelijk inspelen op (onverwachte) situaties.

BlueMoon, ja zij is ontzettend goed! [en ook heel erg lief]
Kath, ja Roos is inderdaad de allerbeste ooit

Ik heb een link naar een goed filmpje maar hij doet het niet

Versie: 2 Aangepast: 25 augustus 2014 04:45 door: LilaLuna reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 25 augustus 2014 04:44 door: LilaLuna reden: Geen reden aangegeven

Ik heb ondertussen een filmpje gezien van Roos (met dank aan Donderelfje).
Hier is er nog eentje:

Nu ik haar zie herinner ik me haar terug.
Zij was als het ware 'één' met haar karakter. Zij was roodkapje, heks, ... tijdens haar performance.
Dat merk je ook in bovenstaand filmpje.

Ik ben pas terug naar de Efteling beginnen gaan in 2010/2011. Echt veel optredens heb ik niet gezien van haar.
Is ze lang poppenspeelster geweest ?

Op de site van JvD heb ik gelezen dat haar contract met de Efteling nog loopt tot eind 2014.
Hopelijk zien we haar daarna ook nog terug tijdens shows...anders is er weer een talent weg.

Pagina: 16 van 19 (362 items)
<< 1·2·3·11·12·13·14·15·16·17·18·19 >>