Forum: Sprookjesboom Show

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 15 van 19 (362 items)
<< 1·2·3·10·11·12·13·14·15·16·17·18·19 >>

Dat is nogal wat , jeej

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Offline Kath
Leuke show met interactief karakter!

De nieuwe sprookjes show "muziekfeest".

Versie: 1 Aangepast: 31 maart 2014 18:09 door: eftelingfan reden: Geen reden aangegeven
7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Kath
Heeft er toevallig iemand de show van afgelopen zondag gefilmd?

Ja.

Offline Kath
Enige mogelijkheid dat je dat filmpje ergens kan uploaden?

Dan zal ik je erg dankbaar zijn

Dat doe ik niet, er zit iemand in die ik ken en ik zet hem niet online zonder het haar te vragen.

Offline Kath
Maar wil je het haar vragen?

Op zich wel, maar je hoeft dus niets te verwachten komende dagen, aangezien ik nog niet weet wanneer ik haar zie.
Ik stond achterin het theater, en ik weet dat er meer mensen hebben gefilmd, misschien zelfs de hele show!

Offline Kath
Ok! iemand anders misschien??

zaterdag waren er tijdens de show van 15:30 2 vaders die totaal niet mee wilden werken.
Eén ervan moest boos kijken maar wou het gewoon niet doen. Toen vroeg 'roodkapje' het aan de andere en die ging gelijk in discussie
Beetje jammer vind ik. Het zijn de kinderen die hun vaders gekozen hebben.
Een paar weken geleden had mijn zoontje er ook voor gezorgd dat ik mee mocht spelen en op dat moment doe je gewoon je best vind ik.

ik moet wel zeggen dat de twee acteurs het schitterend hadden opgelost. Hier en daar een paar rake one-liners ertussen, schitterend.
Ik weet niet hoe ze noemen maar ze zijn al redelijk anciens qua acteur (man met krullen en vrouw met kort donker haar). Je merkt gewoon dat ze perfect op elkaar ingespeeld zijn.
Ze kwamen nog maar op of ze leken al de slappe lach te hebben.
Ik heb ze al vaak gezien in de show en wat mij betreft zijn ze the best (ik hou wel van een beetje improvisatie tijdens shows).
Al moet ik toegeven dat er in de 'nieuwe' lichting acteurs ook een paar goeie tussenzitten.

Ik denk dat ik donders goed weet welke 2 je bedoeld, en verbaasd me niks dat ze het goed hebben opgelost
jammer als ouders niet meewerken ik heb het ook wel eens zien gebeuren, al werd dat niet echt een drama
[minder dan wat jij beschrijft]

Zoveel ouders lijken het vervelend te vinden dat ze kinderen hebben...jammer is dat.

Count the days or set them ablaze...

Zo zou ik dat niet meteen willen stellen, vind ik wel heel rap gezegd

Citaat van: BlueMoon link: /forum/50/3130/772539 op: 22-07-2014 22:28:47

zaterdag waren er tijdens de show van 15:30 2 vaders die totaal niet mee wilden werken.
Eén ervan moest boos kijken maar wou het gewoon niet doen. Toen vroeg 'roodkapje' het aan de andere en die ging gelijk in discussie
Beetje jammer vind ik. Het zijn de kinderen die hun vaders gekozen hebben.
Een paar weken geleden had mijn zoontje er ook voor gezorgd dat ik mee mocht spelen en op dat moment doe je gewoon je best vind ik.

ik moet wel zeggen dat de twee acteurs het schitterend hadden opgelost. Hier en daar een paar rake one-liners ertussen, schitterend.
Ik weet niet hoe ze noemen maar ze zijn al redelijk anciens qua acteur (man met krullen en vrouw met kort donker haar). Je merkt gewoon dat ze perfect op elkaar ingespeeld zijn.
Ze kwamen nog maar op of ze leken al de slappe lach te hebben.
Ik heb ze al vaak gezien in de show en wat mij betreft zijn ze the best (ik hou wel van een beetje improvisatie tijdens shows).
Al moet ik toegeven dat er in de 'nieuwe' lichting acteurs ook een paar goeie tussenzitten.

Ik weet precies wie je bedoeld en die 2 zijn inderdaad heel erg op elkaar ingespeeld en kunnen af en toe hele mooie opmerkingen er tussendoor gooien, om je te bescheuren! Vooral zo door gaan. En idd erg jammer dat sommige vaders niet willen. Ik ben geen vader maar heb op een rustige maandag ook al een keer mee mogen/moeten helpen met hetzelfde duo. Geweldig

2x Efteling, 3x Raveleijn

Offline Kath
Ik heb nog niet meegemaakt dat ouders er geen zin in hadden (En ik heb de show al vaaaak gezien ). Ik mocht ook een keer meedoen en vond het best grappig.

Vandaag was het weer een leuke show met helft van bovengenoemd duo

Gisteren, tijdens de show van half 2 dacht ik, vergat een nieuwe actrice (ik had ze nog nooit gezien) een paar keer haar tekst. Best wel grappig :-).
Op het einde van de show roept Draak Roodkapje. Maar tijdens de show kwam Roodkapje niet.
Draak riep: 'Roodkapje, waar ben je?' En ergens achter de coulissen hoorde je Roodkapje roepen 'hier...' .
Waarop Draak antwoordt: 'wat nou hier ? Waar dan ?'
Vervolgens gaat de acteur, duidelijk een beetje geënerveerd, ook terug naar achter om te zien wat er scheelt. Lang heeft het zeker niet geduurd maar ik denk dat Roodkapje ergens een probleem had met het wisselen van de poppen :-)
Het zijn net die elementen die ik zo leuk vind. Als acteur moet je dan beginnen improviseren en dat maakt het best soms grappig.

zo ver ik weet speelde er niemand gisteren die nieuw was, maar ja foutjes kunnen gebeuren

Omdat ouders niet mee doen wil dat nog niet zeggen dat ze het vervelend vinden om kinderen te hebben.
Ik hou er niet van om in het middelpunt te staan dus of ik mee gedaan zou hebben , nee denk van niet.
Maar goed dan ga ik uiteraard ook niet vooraan staan.
Dit heb ik gisteren dan ook niet gedaan uiteraard.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Citaat van: Donderelfje link: /forum/50/3130/774176 op: 17-08-2014 17:40:31

zo ver ik weet speelde er niemand gisteren die nieuw was, maar ja foutjes kunnen gebeuren

Ik vind de foutjes absoluut niet erg. Ze geven net een extra leuke dimensie aan de show.
Enkele jaren geleden stonden op dit forum trouwens de namen en foto's van de acteurs. Kent er iemand de nieuwe groep? Zijn zij in dienst bij de Efteling of werken ze via een extern theater gezelschap?

Pagina: 15 van 19 (362 items)
<< 1·2·3·10·11·12·13·14·15·16·17·18·19 >>