Forum: Sprookjesboom Show

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 11 van 19 (362 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·19 >>

Dus je mag gewoon fotos maken bij de sprookjesboom de musical ?? 

Citaat van: laafmaster link: /forum/50/3130/246169 op: 31-07-2009 16:29:43

Enkel bij de musical niet.

Niet betekent dus dat het NIET mag.
De musical speelt in Theater de Efteling.

Bij de show in het Sprookjesbos mag het WEL.

Dit stond precies in mijn post.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Oke bedankt voor de info

Offline DEVHE
Ik had nog een opname gemaakt van de midi's voor de show:

Ik zag vandaag dat er weer een nieuwe show is. Weet iemand of dat die show gisteren ook al was?

Ik kreeg van spelers te horen dat er inderdaad gisteren een nieuwe show zou beginnen met Roodkapje, Klein Duimpje, Heks en Fakir.

Pak pak, pak een partner en dans, dans maar rond wohoo dans maar rond over heel deze aarde de wereld is voor ieder die hem lief heeft!

Kan iemand iets meer vertellen over de inhoud van de show?

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

In het kort: Heks heeft een spreuk om kinderen in slaap te laten vallen, om ze zo haar huisje in te slaapwandelen. Door een list heeft ze hulp gekregen van Klein duimpje. (wat te maken had met gapen) Klein duimpje vertelt dit eerlijk tegen Roodkapje. Roodkapje vraagt hulp aan Fakir. (met het gewelidge 3x stampen liedje natuurlijk) Fakir heeft een speciale dans waarmee ze de toverspreuk kunnen omkeren. (handen op de rug en blazen, het tegenovergestelde van gapen) Na een paar keer oefenen wordt heks zelf betovert en gaat slaapwandelen. En aan het eind zingen Roodkapje en Klein Duimpje het Sprookjesboomlied.

Ik ben benieuwd. Wie weet dat ik morgen toch eventjes ga en tussendoor een showtje meepik.

Citaat van: Dennis Video link: /forum/50/3130/424248 op: 18-07-2010 21:01:12

In het kort: Heks heeft een spreuk om kinderen in slaap te laten vallen, om ze zo haar huisje in te slaapwandelen. Door een list heeft ze hulp gekregen van Klein duimpje. (wat te maken had met gapen) Klein duimpje vertelt dit eerlijk tegen Roodkapje. Roodkapje vraagt hulp aan Fakir. (met het gewelidge 3x stampen liedje natuurlijk) Fakir heeft een speciale dans waarmee ze de toverspreuk kunnen omkeren. (handen op de rug en blazen, het tegenovergestelde van gapen) Na een paar keer oefenen wordt heks zelf betovert en gaat slaapwandelen. En aan het eind zingen Roodkapje en Klein Duimpje het Sprookjesboomlied.

Dus klein duimpje word dit jaar weer door een manelijke rol vervult?

Ja dat klopt inderdaad. Klein duimpje was vandaag ook echt klein duimpje tegenover de speler want die jongen was opzich best lang

Even een vraagje tussendoor, want op de site staat het nog niet. Er zijn nu toch ook extra tijden bijgekomen omdat het park langer open is? Weet iemand welke tijden dat zijn ?
Dankjewel!

Nee er zijn geen extra tijden. Wel zijn ze 's avonds in theater applaus te zien tijdens buffet met Sprookjesboom Zangkampioen.

Hoort het zo dat klein duimpje geen benen heeft.

Roland Mack een groot man

Ja hoor alle andere poppen hebben ook geen benen hè? Waarschijnlijk waren die benen van klein duimpje te lastig. Zo zag het er tenminste wel altijd uit.

Citaat van: Dennis Video link: /forum/50/3130/429985 op: 30-07-2010 19:51:43

Ja hoor alle andere poppen hebben ook geen benen hè? Waarschijnlijk waren die benen van klein duimpje te lastig. Zo zag het er tenminste wel altijd uit.
Ik bedoel hij had het eerst wel maak okee.

Klein Duimpje had vorig jaar toch die grote reuzenlaarzen aan?

Yeah, this is your life, deal with it!

Citaat van: Broomstick link: /forum/50/3130/430815 op: 01-08-2010 18:42:09

Klein Duimpje had vorig jaar toch die grote reuzenlaarzen aan?
Ja.

Bij Sprookjesboom de musical was dat ook al niet. Ik snap wel waarom.

Citaat van: =het live uit de efteling topic
sprookjesboom show is anders wel hetzelfde verhaal maar anders ingedeeld

Zou iemand kunnen vertellen hoe het verhaal nu is ingedeeld?

Pagina: 11 van 19 (362 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·19 >>