Forum: Wat zijn goede zitplaatsen?

Pagina: 1 van 1 (5 items)
<< 1 >>

Offline Oetel
Ik wil graag plaatsjes reserveren. Moet ik dan de familie-banken hebben of de eerste rij van rij 1?

https://www.efteling.com/images/Theater/Musical/Gelaarsde%20Kat/Zaalplattegrond%20Efteling%20Theater...

Offline isa
De banken vond ik erg leuk bij Klaas Vaak, maar bij de musicals daarna vond ik het geen toegevoegde waarde. Bij Klaas Vaak zat je onder een Klaas Vaak dekbed, kreeg je slaapmuts, dat gaf het echt iets extra's. Bij Pinokkio's zaten we 1x op een bank en 1x in de zaal. Toen vond ik eigenlijk in de zaal leuker, omdat we toen net aan het middenpad (rij 9) zaten. Tijdens de show kwamen ze 2x over dat middenpad, dat was van voorin de zaal veel moeilijker zichtbaar. Ik zou nu weer voor een plek aan het middenpad kiezen, hoewel je natuurlijk niet weet of dat bij de Gelaarsde Kat ook gebruikt gaat worden

Rij 1 in de zaal is erg aan te raden. Je hebt mooi beeld op het podium zonder dat je je hoofd de hele tijd omhoog moet houden, mooi op ooghoogte dus!

Offline Mikaro
Wij zitten bij de Gelaarsde Kat op rij 1 van de banken , hopelijk geen nekpijn later . Maar ach het leek ons leuk een keer gezellig op de familiebank!

Ik ben laatst geweest en zat in rij 4 op stoeltje 32. Is een goede plek met een goed zicht op het podium en veel interactie met de spelers!

Pagina: 1 van 1 (5 items)
<< 1 >>