Forum: Sprookjesmusical de Gelaarsde Kat

Pagina: 2 van 2 (26 items)
<< 1·2 >>

[Video] Gelaarsde kat in première

Gisteren ging de nieuwste Eftelingmusical in première: De Gelaarsde Kat, naar het gelijknamige sprookje. Het is de 14de theaterproductie van de Efteling. De hoofdrolspelers zijn: Marcel Visscher, Vajèn van den Bosch, Dick Cohen, en Soy Kroon. Voor regisseur Mark van Haasteren was het zijn regiedebuut.

Gelaarsde kat
Het is niet voor de eerste keer dat de Efteling dit sprookje uitbeeld op de planken. In 2002 en 2003 speelde in hetzelfde theater de Wonderlijke Efteling Show waarin ook de Gelaarsde kat werd uitgebeeld. De producent van die show was Wentink Events. De huidige versie volledig vanaf de grond af aan opgebouwd en verder niet gekeken daar de Wonderlijke Efteling Show, zo laat het park weten.

Ook Bram was bij de première en zijn verslag is hieronder te vinden!

Bron: Efteling / Vijf Zintuigen

Offline Mikaro
Dat is inderdaad toevallig!!!!

Vandaag weer naar de musical geweest, toch leuk om weer wat veranderingen te zien waaronder 1 redelijk grote:
Toon spoiler

Verder, het voorshowtje vooraf aan de musical, maar dan met de muziek duidelijker te horen omdat ik die apart had opgenomen:

En het slotapplaus vanaf het middenpad:

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

Offline Bslo
Op Efteling Radio was vanmiddag voor het eerst de volledige single van het liedje 'Ik hou het op miauw' te horen. Uiteraard heb ik het opgenomen:

Versie met lyrics:

Verwonderling.nl brengt (bouw)foto's uit de wereld van de Efteling. Neem ook eens een kijkje op Eftelingsestraat.nl

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 37x EuropaPark: 2x Phantasialand: 2x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 32x Toverland: 4x Disneyland Paris: 3x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Offline Mikaro
Ik vond het een leuke, vrolijke, gezellige, sfeervolle, kleine familiemusical. We hebben alle drie genoten.
De familiebank vonden we heerlijk voor onze beweeglijke zoon, de volgende keer zeker weer een familiebank!
Ook niet te dichtbij vonden wij, geen zere nekken.

CD van de musical De Gelaarsde Kat is nu te koop voor €14,99

Vandaag was de laatste voorstelling van de musical De Gelaarsde Kat in het Efteling Theater:

Pagina: 2 van 2 (26 items)
<< 1·2 >>