Forum: Ontmoet de sprookjessprokkelaar

Pagina: 1 van 2 (13 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 1 van 1 (18 items)
<< 1 >>

De Sprookjesprokkelaar is één van de oudste bewoners van het Sprookjesbos en een verhalenverteller vol energie!

De Sprookjessprokkelaar is een verhalenverteller vol energie. Hij vertelt verhalen aan iedereen die ze wil horen. De sprookjessprokkelaar haalt zijn verhalen uit takken en twijgjes en schrijft deze op in zijn boeken. Zo hoopt hij dat sprookjes en verhalen nooit verloren gaan en altijd doorverteld zullen worden.

De Sprookjessprokkelaar is de hoofdpersoon uit het gelijknamige leesboek dat geschreven werd door Prinses Laurentien van Oranje en Paul van Loon.

Iedere zaterdag en zondag Maart - juni

11:30 – 12:00 uur
12:30 – 13:00 uur
13:30 – 14:00 uur
14:30 – 15:00 uur
15:30 – 16:00 uur
16:30 – 17:00 uur

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Oh, gaaf! Ik hoop hem dan toch wel een keer te treffen.

Eindelijk een wat sprookjesachtigere afbeelding voor de Sprookjessprokkelaar!

Is Symbolica al geopend?!

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/8/24733/789070 op: 14-03-2015 01:18:10

De Sprookjessprokkelaar kun je in ieder geval t/m 30-6-2015 ontmoeten, en er staat een nieuwe afbeelding van online:

Heb hem vorig weekend gefilmd en vandaag weer:

Blijft erg leuk om naar te kijken en te luisteren! De humor tussendoor en de interactie met het publiek en vooral de kinderen is erg leuk gedaan en je ziet in de video's ook hoe populair hij al is en iedereen wil wel op de foto.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Gisteren eindelijk mijn kans tot een tweede ontmoeting gekregen
uiteindelijk hem wel 3x gezien, was gaaf, heb hem ook nog een tak gegeven

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

De sprookjessprokkelaar heeft een iets wat nieuw uiterlijk gekregen

Ik vind dat de Sprookjesprokkelaar er goed uit ziet, niet beter, maar ook niet lelijker
De mand vind ik er wel op achteruit gegaan

Ik vind het erg leuk dat er zilveren haren tussen zijn dos zitten. Nu is hij echt een oud en wijs sprookjesfiguur.

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Ik denk dat de mand nu van een lichter materiaal is gemaakt zodat hij langer kan rondlopen
en ook zichzelf vlotter kan bewegen.

To all who come to this happy place ... WELCOME !!!

Alles is meer lichtgewicht gemaakt Hij staat ook iets meer rechtop dan eerst

Versie: 1 Aangepast: 29 maart 2016 10:36 door: LilaLuna reden: Geen reden aangegeven

De SprookjesSprokkelaar was gisteren voor het eerst te zien in zijn nieuwe prieeltje:

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Nog wat wijzigingen aan het hutje van de sprookjessprokkelaar.

De hoed van de sprookjessprokkelaar, kinderen kunnen hier onder gaan staan voor een leuke foto.

Nog wat dennenappels ook.

Alhoewel ik het een beetje gek vind dat er nu stokjes uit de hoed komen ipv een mand,
vind ik het wel heel leuk bedacht door de Efteling. Wil ik ook wel eens doen. Haha
En die dennenappeletjes zijn ook leuk

Offline Bslo
Op het Efteling Youtube-kanaal staat een verfilming van het 'verhaal van de Sprookjessprokkelaar':

Versie: 1 Aangepast: 9 december 2016 12:37 door: Bslo reden: Geen reden aangegeven
Efteling, Disneyland Paris, Artis, Bobbejaanland, Movie Park, Slagharen en Toverland abonnementhouder. Neem eens een kijkje op www.verwonderling.nl. Team Plaetjesmakers en Eftelingsestraat.

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 48x Efteling 2018: 54x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 18x Disneyland Paris: 15x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Bslo je was me net voor.
Wilde hem ook posten nadat ik hem gezien had.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Mooi verhaal en erg professioneel gemaakt weer!

Auties love Efteling

Sinds de Sprookjessprokkelaar een eigen kiosk heeft, heeft hij slechts drie verhalen verteld: Roodkapje en Assepoester in de zomer, Vrouw Holle in de winter.
Vandaag hoorde ik echter een nieuw verhaal!

Pagina: 1 van 1 (18 items)
<< 1 >>