Forum: Sprookjesboom de Musical, een wonderlijk muziekfeest

Pagina: 1 van 3 (27 items)
<< 1·2·3 >>
Pagina: 4 van 4 (72 items)
<< 1·2·3·4 >>

De cast van Sprookjesboom de Musical wenst ons prettige feestdagen!

Is Symbolica al geopend?!

Dit weekend speelde iemand anders juf Lianne. Ik weet bijna zeker dat het Kirsten Stroek was.

Ze deed het heel goed! Alleen de vrolijke finale toegift onbrak

Dat is wel leuk dan als dat zo is

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Ik was zaterdag voor de santa run nog even in het theater en schoot onderstaande foto.

2x Efteling, 3x Raveleijn

Actie Van De Dag geeft deze week € 6,50 korting op entreekaarten voor de musical. Booken kan tot en met 22 januari voor selecte voorstellingen in januari, februari en maart.

http://www.actievandedag.nl/actie-aanbieding/15-01-2015-efteling-sprookjesboom-de-musical

Count the days or set them ablaze...

Citaat van: justkillingtime link: /forum/50/24114/784851 op: 15-01-2015 00:28:29

Actie Van De Dag geeft deze week € 6,50 korting op entreekaarten voor de musical. Booken kan tot en met 22 januari voor selecte voorstellingen in januari, februari en maart.

http://www.actievandedag.nl/actie-aanbieding/15-01-2015-efteling-sprookjesboom-de-musical

Zouden de bezoekersaantallen niet naar wens zijn van de Efteling? Ik zie tegenwoordig al vrij veel acties voorbijkomen rondom de musical. Bijv. abonnementhouderskorting, actie van de dag, Campina, ANWB, Croky, etc.

meeste van deze acties worden gebruikt om het tussen seizoen op te vullen.
Zodat de druk van het hoog seizoen afgaat en wat meer mensen de Efteling ook in februari of maart gaan bezoeken.

Dit jaar: Efteling in 2016 72x | Baron 1898 in 2016 93x - Vorig jaar: efteling in 2015 146x | Baron 1898 in 2015 214x - Totaal: bezoeken park 1012x | Baron1898 307x

Plaetjesmaker.nl voor al uw Efteling foto's

Citaat van: Jack3000 link: /forum/50/24114/784876 op: 15-01-2015 18:25:38

meeste van deze acties worden gebruikt om het tussen seizoen op te vullen.
Zodat de druk van het hoog seizoen afgaat en wat meer mensen de Efteling ook in februari of maart gaan bezoeken.

Ik bedoelde eigenlijk de bezoeken aan Sprookjesboom de Musical een wonderlijk muziekfeest. Daar zijn juist alle acties op gericht.

Bezoekersaantallen van musicals zijn tegenwoordig nooit naar wens van producenten, dus ja, ook niet naar die Efteling.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Bij Klaas Vaak raakten ze voor de laatste voorstellingen ook de kaarten aan de straatstenen niet kwijt, meen ik me te herinneren. Toen waren er ook veel kortingsacties.

Count the days or set them ablaze...

Ik wil nog steeds een tweede keer gaan, maarm oet nog even kijken wanneer

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Video: Feestelijke start tournee Sprookjesboom de Musical

De tournee van ‘Sprookjesboom de Musical: een wonderlijk muziekfeest’ is afgelopen zaterdag officieel van start gegaan in het Chassé Theater in Breda. Bijzonder is dat naast de vaste cast in iedere voorstelling, ook 10
‘nieuwe’ kinderen te zien zijn op het podium. Kinderen uit heel
Nederland en België kunnen zich hiervoor aanmelden bij de verschillende
theaters. Zo geeft de Efteling ruim 400 kinderen de unieke kans om voor
één keer op een podium te staan, in een échte musical.

Verslag
Uiteraard was Bram bij deze feestelijke voorstelling en interviewde Käthe Staallekker (Muziekjuffrouw Lianne), Mark Goossens (stage manager), en Milou Werner (Kinderregisseur en -coordinator). Het verslag kun je hieronder bekijken:

Pagina: 4 van 4 (72 items)
<< 1·2·3·4 >>