Forum: Algemeen Entertainment topic

Pagina: 1 van 2 (18 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 3 van 9 (164 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>

Een filmpje van de Wonderlijke ontmoeting met Jokie:

Ook heeft de Efteling dit berichtje erbij geschreven:
Citaat In de Efteling vinden dit jaar vele Wonderlijke ontmoetingen plaats. Verschillende Efteling-bewoners willen je namelijk dolgraag ontmoeten. Jokie, Jet en de Rode Neuzen zijn de eersten en willen graag een feestje met jou vieren!

Dit betekend dus dat we dit jaar meer van dit soort entertainment kunnen gaan verwachten. Ook op een podium dan denk ik of iets dergelijks. En zo'n filmpje.

Versie: 1 Aangepast: 19 februari 2014 15:03 door: DVHMark reden: Geen reden aangegeven
Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Ik kan dit alleen maar toejuichen!
Deze Jokie & Jet show is dan wel erg gericht op de jonge doelgroep, maar tot nu toe is het wel een aardige opvulling op het huidige bestaande entertainment.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Nou, wie verwachtingen we nog meer bij de Wonderlijke Ontmoetingen? En waar hopen we op?

- De Sprookjesboom karakters waarschijnlijk...maar die krijgen al wel genoeg aandacht.
- Ravelijn karakters. Waren een tijdje terug tenslotte al in het park te vinden, waarschijnlijk als Ravelijn weer begint.
- De trollen van droomvlucht, die ook bij de campagne zijn gebruikt na de heropening? Met wellicht nog meer Droomvlucht figuren?

Count the days or set them ablaze...

Wie weet, misschien halen ze de oude sprookjesfiguren weer uit de kast.

De Bokkerijders, de hollanders, de Mysterie-van-personages, Pardoes en de inwoners van zijn serie, Klaas Vaak en de Zandkabouters...

Tita Tovenaar, met Tika, Kwark en de Grobbebollen.
De oude sprookjesfiguren... er is nog genoeg!

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Offline Tjomme
De afgelopen tijd heb ik al die stiefmoeder in het park voorbij zien komen. En verder hoop en verwacht ik dat Pardoes ook weer een plekje krijgt.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Dat was volgens mij voor de opnamen van Het Mysterie Van.

Voor meer Sprookjesvriendjes (hoe de échte Sprookjesbosbewoners heten) moet je op de Rabobankdagen komen. Dan zijn ook de Eftelingabonnementhouders welkom.

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/23916/761043 op: 20-02-2014 15:00:14

De afgelopen tijd heb ik al die stiefmoeder in het park voorbij zien komen. En verder hoop en verwacht ik dat Pardoes ook weer een plekje krijgt.

Pardoes heeft al een plekje.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Tjomme
Efteling heeft nu ook op Facebook gezegd dat het dit jaar in totaal 5 Efteling figuren zijn die je speciaal kunt ontmoeten. De eerste is dus nu Jokie. Als je met alle figuren op de foto bent geweest en deze op een speciale pagina zet, krijg je een leuk aandenken.

https://www.facebook.com/events/1421304538115714/?source=3&source_newsfeed_story_type=regular

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Leuke actie! Is dit een soort variant op 'fandagen' voor Efteling-karakters?
Ik denk dat er ontmoetingen met Jokie, Sprookjesboom, Pardoes, Raveleijn en Klaas Vaak georganiseerd gaan worden. Of misschien worden de Lummels dit jaar gelanceerd (Eftepedia: ''Mogelijk wordt het merk in 2014 geïntroduceerd...''), en zitten die er ook tussen, in plaats van Pardoes of Klaas Vaak.

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/23916/761075 op: 20-02-2014 18:26:55

Ik denk dat er ontmoetingen met Jokie, Sprookjesboom, Pardoes, Raveleijn en Klaas Vaak georganiseerd gaan worden. Of misschien worden de Lummels dit jaar gelanceerd (Eftepedia: ''Mogelijk wordt het merk in 2014 geïntroduceerd...''), en zitten die er ook tussen, in plaats van Pardoes of Klaas Vaak.

Ik denk ook dat het deze figuren zullen zijn, met uitzondering Raveleijn. Ten eerste kan je de figuren al meerdere keren per dag ontmoeten in de parkshow. Verder past Raveleijn niet echt bij 'wonderlijke ontmoeting'.

Ik denk eerder dat we in de plaats van Raveleijn wel eens kennis gaan maken met een nieuw figuur in de Wereld van de Efteling, en ik denk daarbij aan de Lummels.

Of een Ijzige Ijsbrand of de andere typetjes van Jeroen.

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/23916/761090 op: 20-02-2014 19:59:31

Of een Ijzige Ijsbrand of de andere typetjes van Jeroen.

Ookal zou ik dit zeer leuk vinden, ik denk dat de Efteling er eerder voor gaat kiezen om characters te promoten waar ze commercieel belang mee hebben, dan dat ze acts al Nadir of Ijzige Ijsbrand in de spotlight gaan zetten.

Citaat van: CedricD link: /forum/50/23916/761088 op: 20-02-2014 19:55:24

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/23916/761075 op: 20-02-2014 18:26:55

Ik denk eerder dat we in de plaats van Raveleijn wel eens kennis gaan maken met een nieuw figuur in de Wereld van de Efteling.

Vandaag op de Efteling Facebook:

Citaat Een nieuw gezicht in de Efteling! Nieuwsgierig?

Ik zie er Willem van der Decken in (ook gezien de lokatie waar dit figuur staat).

Een dolend zeespook...best een Wonderlijke Ontmoeting.

(maar waarschijnlijk heb ik het helemaal mis..edit: zeker gezien de foto die Tjomme op fb zette vandaag, haha)

Versie: 3 Aangepast: 20 februari 2014 23:39 door: justkillingtime reden: Geen reden aangegeven
Versie: 2 Aangepast: 20 februari 2014 23:35 door: justkillingtime reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 20 februari 2014 23:35 door: justkillingtime reden: Geen reden aangegeven

Maar Willem van der Decken is geen "nieuw" gezicht... dus ben benieuwd wie er op staat.

OP FB roept iedereen bijna Patty Brard, ik mag het toch niet hopen

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Op de foto van dat golfkarretje heeft ze een koffer (?) bij zich waar Efteling Radio opstaat, en op deze foto heeft ze volgens mij een microfoon vast. Zal dus wel iets met Efteling Radio te maken hebben.

'Beheerst u het perspectief?'

Of, zoals op FB ook wel gespeculeerd wordt, een opvolger voor Benten.

Offline Tjomme
Het is, zoals al in een reactie op Facebook genoemd, deze jongedame

Pagina: 3 van 9 (164 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>