Forum: Algemeen Entertainment topic

Pagina: 1 van 2 (18 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 2 van 9 (164 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>

Het zou qua levendigheid in die hoek al een heel eind schelen als het Lurk & Lariekoekhuys weer open zou gaan...

Count the days or set them ablaze...

Ik zie nu een edit, ja, ik ben echt enorm fan van Sleuteliers

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Citaat van: Gijsje link: /forum/50/23916/757650 op: 13-01-2014 23:06:57

Wat zou je dan bij het volk van laaf willen kwa entertainment? Ik zie daar namelijk nog niet zo snel laven rondlopen.

Ik meende ergens te hebben gelezen dat er bij de opening iemand in een lavenpak zat, dus wieweet...
Maar misschien wat muziekanten met gekke laaf-achtige instrumenten ofzo.

Citaat van: justkillingtime link: /forum/50/23916/757654 op: 14-01-2014 00:02:52

Het zou qua levendigheid in die hoek al een heel eind schelen als het Lurk & Lariekoekhuys weer open zou gaan...

Inderdaad, vooral in de zomer lijkt het mij een heel gezellig plekje om wat te drinken, dit moet gewoon terug komen!
Al openen ze het alleen in de weekenden dan ben ik al tevreden!

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Citaat van: robinschulte link: /forum/50/23916/757661 op: 14-01-2014 08:32:57

Ik meende ergens te hebben gelezen dat er bij de opening iemand in een lavenpak zat, dus wieweet...

Ik herinner me zeer duidelijk een krantenartikel in Brabants Nieuwsblad van toen het Lavenlaar open ging, met hierbij een foto van TvdV tussen twee laven in (volgens mij Lot en een mannelijke laaf), dus volgens mij is dit verhaal waar.

Het zou voor mij echter niet bijdragen aan de beleving van het Lavenlaar als er lavenpakken rond gaan lopen.

Edit: een andere foto dan die ik bedoelde, maar toch de bevestiging.

Count the days or set them ablaze...

Offline Lucius
Qua entertainment hoop ik al jaren een beetje meer entertainment zoals het vroeger was ongeveer een jaar of 10 geleden. 
Iets minder entertainment wat is gebaseerd is op televisieseries en meer echt orgineel entertainment (op het muziek aanbod na aan want dit is top!) ik bedoel hiermee dus dingen als levende sprookjesbosfiguren, Ijzige Ijsbrandt, Nadir de Kwakzalver, levende standbeelden. (Van dit soort van entertainment heb ik zelf namelijk de beste jeugdherinneringen en vind ik zelf nu het leukst. Ook pardoes en pardijn zie ik graag vaker in het park.  (Dit soort entertainment is al veel in het park, vooral bij bijzonderheden als de winter Efteling en het 7 pleinen festijn maar ik zie het graag nog meer!)

Tegen geen enkele vorm van entertainment zeg ik Weg ermee! Sommige dingen zou ik wel minder zien, dingen als Sprookjesboom en Jokie niet wegdoen! Want het is top entertainment (vooral sprookjesboom met de sprookjesshow). Liever in mindere maten dus want de Efteling moet naar mijn mening minder een plek zijn waar je je commerciële tv held kan ontmoeten (als disney) maar meer simpele dingen  waar mee jong en oud geëntertaind wordt .

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

[i]Efteling teller 2014: 33x 2015: 15x 2016: 4x

Citaat van: link: /forum/50/23916/1 op: 13-01-2014 21:13:59

Pardotje is er nooit geweest zo ver ik weet, zou wel grappig zijn,

huh? ik dacht dat ik die ooit in het park heb gezien

Niks is te gek, zonder een bezoek aan de 'Wereld van Wonderen'

Offline Tjomme
Wat nieuwe entertainment tijden op de site. Ook zal zijn sommige al ergens op het forum te zien, hier een overzichtje.

Wonderlijke begroeting met Jokie, van 15 februari t/m 9 maart 2014.
Doordeweeks:
12:45 - 13:15 uur
13:45 - 14:30 uur
15:00 - 15:30 uur
16:00 - 16:45 uur

Weekenden:
12:45 - 13:15 uur
13:00 - 15:00 uur Q-music the Party
13:45 - 14:30 uur Ontmoet & Begroet
15:00 - 15:30 uur
16:00 - 16:45 uur

Vanaf 15 maart is Jokie er alleen in het weekend en de volgende dagen: Vrijdag 18 april t/m maandag 21 april (Pasen), 26 april t/m 11 mei (voorjaarsvakantie), 29 mei t/m 1 juni (Hemelvaart), 7, 8 en 9 juni (Pinksteren) en 30 juni

Q-music the Party.
Zaterdag 15 februari en zondag 16 februari
Zaterdag 22 februari en zondag 23 februari
Zaterdag 1 maart en zondag 2 maart
Zaterdag 8 maart en zondag 9 maart
Alle dagen hierboven 13.00 - 15.00 uur.

Bij Raveleijn blijft de show doordeweeks maar 3 shows houden en in de weekend 5. Alleen bij de weekenden tellen nu ook: Vrijdag 18 april t/m maandag 21 april (Pasen), 26 april t/m 11 mei (voorjaarsvakantie), 29 mei t/m 1 juni (Hemelvaart) en 7, 8 en 9 juni
(Pinksteren).

Zingen rond de paddenstoel is iedere zaterdag en in de volgende periodes: 15 februari t/m 9 maart, 5 april t/m 21 april, 26 april t/m 11 mei, 29 mei t/m 1 juni en 8 juni, 9 juni en 30 juni.

Bij het andere entertainment is er niets gewijzigd.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Pardoes is van 15 februari t/m 9 maart dagelijks te zien in het park om:
11:30 - 12:00 uur
12:15 - 12:45 uur
13:00 - 13:30 uur
14:30 - 15:00 uur
15:15 - 15:45 uur
16:00 - 16:30 uur

Baron 1898 4x

What do you mean?

Offline Tjomme
Ik zie ook dat de tijden in het weekend uitgebreid zijn

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Wel jammer dat Pardoes nog steeds alleen rond Polles Keuken te zien is.

Baron 1898 4x

What do you mean?

Citaat van: Lars Efteling link: /forum/50/23916/759271 op: 28-01-2014 19:41:18

Wel jammer dat Pardoes nog steeds alleen rond Polles Keuken te zien is.

Komt dat niet ook omdat hij vaak daarbinnen zijn rondje doet!
Tenminste de keren ( 2x ) dat wij er pannenkoeken gegeten hebben kwam pardoes ook binnen een rondje doen.
Iemand een idee of dat altijd zo is?

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Ik vind Polles Keuken een Perfecte plek voor Pardoes.
Ik zie hem trouwens soms ook wel bij de uit/ingang

http://www.efteling.com/NL/Entertainment/Live-Entertainment-in-de-Efteling/Sprookjesboom-kom-je-over...
Volgens deze pagina kunnen we in april en mei genieten van winterse avonturen in het Sprookjesbostheater.

Parken 2018: Efteling 24x | Tikibad (Duinrell) 1x | Attractiepark Slagharen 1x | Europa-Park 1x | Toverland 1x | Walibi Holland 1x

Parken 2017: Efteling 17x | Disneyland Park 2x | Walt Disney Studios Park 2x | Phantasialand 1x

Efteling totaal 81x

Fout je neem ik aan?

Ja denk het ook, vandaar de haha

Parken 2018: Efteling 24x | Tikibad (Duinrell) 1x | Attractiepark Slagharen 1x | Europa-Park 1x | Toverland 1x | Walibi Holland 1x

Parken 2017: Efteling 17x | Disneyland Park 2x | Walt Disney Studios Park 2x | Phantasialand 1x

Efteling totaal 81x

Op dit moment is er gewoon niks te doen in het park qua entertainment op maandag t/m vrijdag.
Eerst hadden we Raveleijn nog maar dat zien we nu ook tot april niet meer terug..
Vind het entertainment niveau echt laag de laatste jaren, want de efteling staat toch wel bekend om Pardoes en hun sprookjesfiguren. En wie zijn er nu dus bijna nooit meer? Juist, pardoes en echte sprookjesfiguren ( en dan bedoel ik geen poppen ! ) Ik zou graag hebben dat het niveau weer omhoog ging met vooral, MEER ENTERTAINMENT...

Alles kan alles mag in de Efteling!

Citaat van: EftelingFreakx link: /forum/50/23916/760029 op: 06-02-2014 20:10:10

Op dit moment is er gewoon niks te doen in het park qua entertainment op maandag t/m vrijdag.
Eerst hadden we Raveleijn nog maar dat zien we nu ook tot april niet meer terug..
Vind het entertainment niveau echt laag de laatste jaren, want de efteling staat toch wel bekend om Pardoes en hun sprookjesfiguren. En wie zijn er nu dus bijna nooit meer? Juist, pardoes en echte sprookjesfiguren ( en dan bedoel ik geen poppen ! ) Ik zou graag hebben dat het niveau weer omhoog ging met vooral, MEER ENTERTAINMENT...

Pardoes is er op dit moment al meer dan in voorgaande jaren... dus achterruit gang zit er in ieder geval niet in.

Waarom zou men entertainment in moeten zetten als dit eigenlijk niet nodig is tijdens deze enorm rustige dagen? Is toch logisch dat het er nu niet is... rond aankomende vakantie komt er weer meer entertainment.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/23916/760031 op: 06-02-2014 20:20:56

Pardoes is er op dit moment al meer dan in voorgaande jaren... dus achterruit gang zit er in ieder geval niet in.

Waarom zou men entertainment in moeten zetten als dit eigenlijk niet nodig is tijdens deze enorm rustige dagen? Is toch logisch dat het er nu niet is... rond aankomende vakantie komt er weer meer entertainment.

Misschien om het voor de mensen ook aantrekkelijk te maken om door de week naar de Efteling te gaan.
Nu heb je geen entertainment, veel winkels en horeca dicht en soms zelfs attracties ook en toch betaal je de volle mep voor het park.
Enige voordeel is dan wel dat het rustiger is en je dus minder tot geen wachtrijen hebt.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/23916/760032 op: 06-02-2014 20:31:44

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/23916/760031 op: 06-02-2014 20:20:56

Misschien om het voor de mensen ook aantrekkelijk te maken om door de week naar de Efteling te gaan.
Nu heb je geen entertainment, veel winkels en horeca dicht en soms zelfs attracties ook en toch betaal je de volle mep voor het park.
Enige voordeel is dan wel dat het rustiger is en je dus minder tot geen wachtrijen hebt.

Precies, die mensen gaan dan voor de rustige wachtrijen (dus geen wachtrijen) en zullen niet voor het entertainment gaan.
Als de Efteling Muzikanten nu doordeweeks zouden gaan spelen, denk ik niet dat ze veel publiek zullen trekken... niet echt leuk voor ze toch?

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Ik snap het besluit om het niet te doen.
Maar ik vind het jammer dat er doordeweeks niet echt entertainment is

Pagina: 2 van 9 (164 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>