Forum: Algemeen Entertainment topic

Pagina: 1 van 2 (18 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 1 van 9 (164 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>

Het nieuwe jaar is inmiddels alweer begonnen en dat betekend dus ook weer een jaar vol entertainment in de Efteling.

Hebben jullie iets leuks gezien? Dan is dit de plek om het te melden.

Je kunt hier natuurlijk ook alvast je verwachtingen voor 2014 (wat entertainment betreft) uitspreken. Zou de Sprookjesparade er toch nog komen dit jaar? Of wordt het weer een jaar of bezuinigingen op het gebied van entertainment?

Versie: 1 Aangepast: 23 januari 2015 12:19 door: Maurice3 reden: Geen reden aangegeven
 Offline Gijsje
Sinds de kerstvakantie volgens mij staan fakir en roodkapje/prinses anura bij de ingang de mensen te ontvangen. Later lopen ze in marerijk rond. Ik hoop eigenlijk dat hier nog meer afwisseling in komt en dat er meer duo's tegelijk rondlopen.

Offline Kath
Hopelijk dat de sprookjesboomshow weer snel dagelijks te zien is en niet alleen in het weekend!

Ik hoop op een terugkeer van Pardijn en een dagelijkse ontmoeting met Pardoes. En aan het begin en het eind van de dag bij de ingang a.u.b.
Verder hoop ik dat de Sprookjesboomfiguren niet meer buiten het Sprookjesboomtheater te zien zijn en dat Jokie het veld gaat ruimen. En levende Sprookjesbosbewoners die je in het park tegenkomt zijn natuurlijk ook altijd leuk.
Oh ja, ook zou het mooi zijn als prinses Anura net als in het begin van Aquanura, weer dagelijks de show opent.

Parken 2018: Efteling 24x | Tikibad (Duinrell) 1x | Attractiepark Slagharen 1x | Europa-Park 1x | Toverland 1x | Walibi Holland 1x

Parken 2017: Efteling 17x | Disneyland Park 2x | Walt Disney Studios Park 2x | Phantasialand 1x

Efteling totaal 81x

Anura opent zo goed als altijd de show. Op zeer rustige, doordeweekse dagen kan het zijn dat ze er niet is.

Offline Tjomme
Vandaag Pardoes weer een aantal keer gezien, en er waren erg veel kinderen en ouders die zich ook afvraagde waar Pardijntje was 

Anura is er alleen maar in vakanties en weekenden hoor 

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Eerst en vooral zou ik graag zien dat Anura elke dag Aquanura komt openen. Ik vind dat dit toch een enorme meerwaarde aan de show, en zoveel moeite is dat nu ook weer niet.

Verder hoop ik op de terugkeer van Pardoes en Pardijn. Ik hoop dat we dit duo dit jaar dagelijks te zien gaan krijgen, in de morgen bij de ingang, in de dag ergens in het park, en bij sluitingstijd terug aan de ingang. Al zou ik al blij zijn dat alleen Pardoes dagelijks in het park te zien is, en Pardijn alleen in de weekends.

Jokie en Jet mogen van mij ook gerust blijven, maar dan alleen in de weekends en vakantiedagen. Meer dan voldoende.

Aan sprookjesbosbewoners daarentegen heb ik weinig nood aan, toch niet in het park. Ik vind deze figuren meer geschikt voor evenementen buiten het park, bijvoorbeeld in het Golfpark of op een willekeurig event elders anders. Of bijvoorbeeld als entertainment in het hotel, daar zou ik ook wat meer entertainment zien komen. Bosrijk heeft Klaas Vaak, dus kunnen ze hotel ook best wat entertainment geven.

Verder de Efteling Muzikanten toch wat meer inzetten in het park. Ik hou van deze vorm van entertainment: simpel, gezellig en het past volledig in de Efteling!

Citaat van: CedricD link: /forum/50/23916/756910 op: 05-01-2014 23:27:26

Of bijvoorbeeld als entertainment in het hotel, daar zou ik ook wat meer entertainment zien komen. Bosrijk heeft Klaas Vaak, dus kunnen ze hotel ook best wat entertainment geven.

Verder de Efteling Muzikanten toch wat meer inzetten in het park. Ik hou van deze vorm van entertainment: simpel, gezellig en het past volledig in de Efteling!

Hotel heeft ook al entertainment zo heeft er bijvoorbeeld 3 jaar de sprookjeskok rond gelopen en nu zijn daar ook de handpoppen van de sprookjesboom o.a dj ezel.

De sprookjesbos bewoners in het park zelf zie ik zelf juist graag wel meer komen, daarom ga ik vaak ook op uitkomen naar het park.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/23916/756911 op: 05-01-2014 23:36:01

Hotel heeft ook al entertainment zo heeft er bijvoorbeeld 3 jaar de sprookjeskok rond gelopen en nu zijn daar ook de handpoppen van de sprookjesboom o.a dj ezel.

Dat DJ Ezel daar werd ingezet als entertainment wist ik, maar volgens mij toch verder geen andere sprookjesboomfiguren? Verder vind ik dat in vergelijking met Bosrijk toch nog altijd magertjes. Ik zie graag wat meer entertainment in het hotel.

Korte samenvatting van mijn wensen

* De Muzikanten & Poppenspelers : Houden!
* Pardoes : elke dag
* Pardijntje : elke dag of elke zondag / zaterdag
* Levende Sprookjesfiguren : Graag, hoe meer hoe beter
* Anura : Gewoon bij elke show
* Jokie & Jet : WEG ERMEE, ik vind ze eng, die andere carnaval festival figuren mogen wel

Verder is mijn mening over Samira & Raveleijn ook bekend
Oja, en ik zou het leuk vinden als De zandkabouters vaker in het park waren.
Nieuwe ideeën voor entertainment die ik niet ken, kom maar op

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Oja, efteling kennen jullie dat theater wat steeds halfvol draait tijdens musicals nog? Maak daar eens gauw een bezoekers toegangkelijk theater van.

Roland Mack een groot man

Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/23916/756892 op: 05-01-2014 22:17:25

Anura opent zo goed als altijd de show. Op zeer rustige, doordeweekse dagen kan het zijn dat ze er niet is.

http://www.efteling.com/NL/Entertainment/Live-Entertainment-in-de-Efteling/Prinses-Anura.html

Parken 2018: Efteling 24x | Tikibad (Duinrell) 1x | Attractiepark Slagharen 1x | Europa-Park 1x | Toverland 1x | Walibi Holland 1x

Parken 2017: Efteling 17x | Disneyland Park 2x | Walt Disney Studios Park 2x | Phantasialand 1x

Efteling totaal 81x

Jokie & Jet zijn volgens mij behoorlijk populair bij de kinderen, dus ik zou niet weten waarom die weg zouden moeten. Zelfde geldt voor de Sprookjesboomfiguren, Zingen Rond De Paddestoel is volgens mij een van de betere stukjes entertainment voor de kinderen in het park nu.

Ik denk dat sommige mensen hier wat meer naar de doelgroep en wat minder naar zichzelf moeten kijken als ze roepen dat bepaalde dingen 'WEG!' moeten. 

Count the days or set them ablaze...

Dan heb ik toch gewoon gelijk? Noem eens één doordeweekse dag buiten de vakanties, die níet rustig is?

En niet alleen voor kinderen @ sprookjesboom/paddenstoel

Offline Tjomme
Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/23916/756939 op: 06-01-2014 12:27:56

Dan heb ik toch gewoon gelijk? Noem eens één doordeweekse dag buiten de vakanties, die níet rustig is?

Vandaag was het niet heel rustig hoor, Raveleijn show die voor 3/4 was uitverkocht bijvoorbeeld 

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Ikzelf blijf nog steeds stiekem hopen op een terugkeer van De Enige Echte Efteling fanfare en ijzige ijsbrand tijdens de winter Efteling!

Ook hoop ik dat Pardoes je elke dag ontmoet als je het park binnnen en uit gaat.
Wat mijn betreft mag Pardijntje en Paradotje (weet niet of hij er wel ooit is geweest) er elke dag/weekend zijn.
Ook zal het er wel goed aan doen als de bannelingen weer terug komen in Raveleijn!

Ikzelf ben nooit erg te spreken over Jokie en Jet en de sprookjesboom handpoppen
Ikzelf zie dan ook graag Paradotje ter vervanning van Jokie en Jet.
Ook zie ik graag de handpoppen veranderen in real life sprookjesbos bewonders!

Ik weet het, het is een lijst maar dit mag er veranderd worden volgens mij!

P.S. Ook is het leuk om raveleijn ruiters rond te zien lopen rond Raveleijn en Willem van der Decken rond DVH.
En sleuteniers die je de weg door het park verellen.

Ja goede! de Fanfare zou ik ook wel leuk vinden om terug te zien,
maar dan aub NIET ten koste van de Efteling Muzikanten

Pardotje is er nooit geweest zo ver ik weet, zou wel grappig zijn,
maar omdat het een baby is misschien beetje lastig.
Waarom niet de slechteriken? rattar en/of pantagor

En JEEJ voor de Bannelingen!

Afgelopen keer bij de karwei dagen was IJzige IJsbrand er tot mijn grote verbazing er wel, wat ik trouwens erg leuk vond.
Verder  zou ik het ook tof vinden als er iets van entertainment komt bij het volk van laaf, dat zou die hoek een stuk levendiger maken!

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Offline Gijsje
Wat zou je dan bij het volk van laaf willen kwa entertainment? Ik zie daar namelijk nog niet zo snel laven rondlopen.

Pagina: 1 van 9 (164 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>